Requiem VS Creation.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser49029

Guest
voor punkerke mag er anders ook wel respect zijn, hij zat vroeger in moeilijke positie en heeft hem daar mooi uitgeedeld...
 

DeletedUser52513

Guest
ik heb zeker respect voor punkerke, hij was omsingeld en heeft zich er goed uitgewerkt en is voor mij toch wel het gezicht van .C :)
 

DeletedUser50613

Guest
Ow, bedankt .. maar het is dankzij .C dat ik er nu nog lig, de jongens hebben heel snel Smokey en Psyko kunnen wegwerken (weliswaar mede dankzij de spelers die de accounts verlieten - jammer genoeg).

Kijk er in elk geval naar uit om een mooie en faire oorlog te voeren, weet in elk geval dat ik met een buur als Xanthi zeker en vast uitdaging genoeg ga krijgen :)
 

DeletedUser52513

Guest
klopt, maar van vrienden moet je het soms ook hebben he :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zeker ook respect voor Punkerke, pas durven te edelen wanneer de speler stopt, toppie!

Ik doel trouwens op King Charles :eek:
 

DeletedUser50613

Guest
Ahh, ja het King Charles geval.. wist niet dat die stopte tot Smokey het vertelde.
Begon inderdaad wel pas aan te vallen toen die stamloos werd. Toen moest ik het van zo'n doelwitten hebben.. zat zelf zonder stam.

Maar goed, kan begrijpen dat het vanuit jou opzicht als laf overkomt. Ga je ook niet van iets anders proberen te overtuigen hier, dat doe ik liever in het spelletje ;-)
 

DeletedUser50613

Guest
Yep, alternatieve doelwitten zijn al weg. En zit in een goede stam. Toch al iets, niet?
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn mening heb je nog niet echt iets bereikt, ookal was het deffen niet slecht gedaan tijdens de massa, maar dat kan ook komen omdat Pattex. het grotendeels deed? :eek:
 

DeletedUser50613

Guest
PatteX? Niet dat ik weet.

Zijn geen vv's geweest en zijn enkel eigen troepen gebruikt. Doe m'n def werk liefst zelf.. als het dan misloopt is het m'n eigen schuld he. :)
 

DeletedUser50613

Guest
Er gaan wel wat vv's rond in de stam bij momenten, zoals bij elke stam. Of PatteX. die allemaal doet kan ik je niet zeggen :)

Heb in het verleden ook al eens een paar keer een vv'tje gevraagd, maar het gebeurt zelden. Kunt toch niet verwachten van iemand dat die op een vreemd account efficiënt gaat kunnen spelen. :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan