Requiem VS Creation.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52513

Guest
het is jammer dat .C niet weet dat je off moet dodgen in plaats van deff dodgen :rolleyes:
scheelt veel ODA :(

wat wel grappig is, is dat TheBoneCrusher een hekel heeft aan dodgen :p

en nog wat stats: (heb 000000bjorn toegevoegd :))
Zijde 1:
Stammen: Quiem
Spelers: 000000bjorn
Zijde 2:
Stammen: .C

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16
Kant 2: 3
Verschil: 13

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 143,122
Kant 2: 29,211
Verschil: 113,911

chart
 

DeletedUser

Guest
Wanneer komen jullie bij mij op visite? :) heb ik ook weer eens wat te doen :D maar ziet er strak uit qua overnames, had van .C wel wat meer verwacht in de vorm van backdraften... ODA's en ODD's schieten in de lucht ;P
 

DeletedUser

Guest
offtopic: ahaha, ik was nilpheria (a) daarmee heb ik nog lekker gedeft tegen VA :D ik ben nu iemand anders, ik vertel nog wel eens welk account, maar ik vindt het voorlopig ff leuker om te kijken of jullie kunnen raden wie ik ben aan de hand van mijn forumposts :p

ontopic: opstandig is idd lekker aant edelen, wacht nog steeds op een reactie van .C ingame, terug te zien in de stats, of hier op het forum :)
 

DeletedUser52513

Guest
vind jammer dat SPQR niet op mijn reactie reageerd, want ff serieus man, dit cluster is toch onmogelijk zonder enige vorm van afspraak :confused:
 

DeletedUser

Guest
klikkie Ik denk dat er meer sprake is van een gedoogbeleid. .C zie dat voornamelijk soiling knight lekker bezig is tegen Quiem en laten dat gaan zonder hem te daarbij te storen... Dus geen NAP of BG, maar ze laten het gewoon toe, toekomstige uitgebouwde dorpjes, helpen aan het front tegen Quiem ipv .C etc. ;)
 

DeletedUser65908

Guest
er is wellicht sprake van een gedoog beleid, maar informatie heeft ook opgelevert dat er veel dorpenuitbouwers en moraalbrekers van .c in SPQR zitten, dit valt niet te ontkrachten. Spelers in SPQR zullen zonder .c ook geen kans hebben en dat levert natuurlijk een monopolie positie op
 

DeletedUser52513

Guest
ach ja, BG of geen BG, een oorlog met SPQR is onvermijdelijk :)
 

DeletedUser52513

Guest
om toch wat eer aan .C te geven hier de stats voor altijd waar Smokey eye en Psyko Punkz in verwerkt zijn :)
Zijde 1:
Stammen: Quiem
Zijde 2:
Stammen: .C

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 144
Kant 2: 325
Verschil: 181

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,242,066
Kant 2: 3,094,461
Verschil: 1,852,395

chart


maar dit gaat wel veranderen :p
 

DeletedUser52513

Guest
dat is het zeker ja! :)
dus we gaan ook hard ons best doen ;)
 

DeletedUser

Guest
No offence richting .C of SPQR, maar die moet toch gewoon te doen zijn voor Quiem.
 

DeletedUser52513

Guest
lukt ook wel :D

Zijde 1:
Stammen: Quiem
Zijde 2:
Stammen: .C, SPQR

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 1
Verschil: 29

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 270,556
Kant 2: 9,465
Verschil: 261,091

chart
 

DeletedUser49029

Guest
mooi bezig quiem, had niet gedacht dat het zo rap ging gaan. Jullie aanvalsmethode vindt ik ook altijd mooi, alle spelers sturen clears... vindt ik mooi aan quiem.
 

DeletedUser49029

Guest
tot nu toe edelt alleen opstandig... is het de bedoeling dat xanthippus en DBownage ook nog wat gaan edelen of?
 

DeletedUser50613

Guest
Mooie actie van Quiem, lijkt erop dat het merendeel van de stam deze keer aan hetzelfde touw trekt.

Alleszinds komen ze nu beter uit de hoek dan met Smokey of Psyko. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan