Requiem VS Creation.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
oud Psyko.punkz hier,

ik (stef) had examens, en tijdens de examens mag ik niet, tot bijna niet op de pc.
tijdens de examens keek ik even op het account, en zag dat het acc onder vuur lag,
heb meteen de Vv doorgegeven.

na enige tijd bleek dat Melvin (oud psyko) het druk had met zijn bedrijf, en dus ook niet op Tw kon.
hij beweerde nog tegen quiem leden te zeggen dat ik hiervan wist, terwijl ik de laatste was die er over te weten kwam :p

na de examens, die 2weken geduud hebben,
kreeg ik een mass op w13 waardoor ik niet veel op w27 kon, en dus de Vv voor de rest van de mass het moeten doen heeft.

anders,tjah, had ik er wel iets aan gedaan, of kunnen doen.

Sounds like bullshit to me.
 

DeletedUser

Guest
Vond dit eventjes leuk om te melden haha, misschien hoort het niet hier maargoed het is toch tegen een .C speler..

Perfect. (467|275) K24 9,481 fighter01 [.C] Aureomarginata [.A] 2013-03-06 04:58:50

Vannacht trouwens nog een dorpje van hem erbij te pakken :D
 

DeletedUser52513

Guest
nee, ik ben veel cooler :cool:

Vond dit eventjes leuk om te melden haha, misschien hoort het niet hier maargoed het is toch tegen een .C speler..

Perfect. (467|275) K24 9,481 fighter01 [.C] Aureomarginata [.A] 2013-03-06 04:58:50

Vannacht trouwens nog een dorpje van hem erbij te pakken :D

bedankt voor de hulp :D
 

DeletedUser52513

Guest
ja, patrick op me profiel komt omdat ik eerst op Patrick Zeester speelde. heb het acc laten internen want ik lag vast en ging op Castiel.
vandaar dat patrick hoofd op Castiel. zijn plaatje :D
 

DeletedUser68032

Guest
Ik was een kleine jongen toen ik dit account aanmaakte en killer klinkt ''stoer''.
Ik wil je ook scouten :)
 

DeletedUser68032

Guest
Duurt nog wel even voordat ze aankomen haha.
Maar het zal GROOTS zijn

Hoe loopt die oorlog eigenlijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan