Requiem Vs Area

DeletedUser65908

Guest
Mja, je was me voor.
Ik vond het een leuke tijd op W27 en heb genoten van alle stammen, ook van Quiem.
Heb hier veel bijgeleerd, heb ook fouten gemaakt die ik in de toekomst nu beter zal gaan doen.
De eerste wereld in tijden waar ik weer zoveel leuke mensen heb leren kennen.
Wegens verschillende redenen die ik nog maar even voor mijzelf hou is Area opgeheven.
Dit laat ik aan de Area leden over en in hoeverre ze deze dingen kwijt willen.

Ik heb een leuke tijd gehad binnen Area en hoop ook dat ze veel plezier in het verdere W27 gaan.
Ook wens ik alle spelers (Of ze nou vijand waren of niet) nog veel geluk toe, ook degene waar ik wel eens onenigheid mee had.

Bij deze kondig ik dus ook het stoppen van .Final Meltdown aan.
Het examenjaar begon al aardig zijn tol te eisen en ik zou hier naarmate de examens dichterbij komen toch geen tijd meer voor kunnen vrijmaken, wat ik echter zeer jammerlijk vind.

Misschien tot op een andere wereld en veel geluk toegewenst. ;)
- Remco.

ik hoop je nog tegen te komen op andere werelden en in iedergeval veel plezier met wat je nu gaat doen
 

DeletedUser

Guest
Misschien tot op een andere wereld en veel geluk toegewenst. ;)
- Remco.

Succes verder in RL :)

Zelfs ik moet nu door dit alles nog reageren desondanks dat ik al een dikke maand gestopt ben...

Momenteel is die nieuwe stam SP (stante pede) maar dat is omdat ik niks beter kon verzinnen.

Het 'vallen' van Area is niet de verdienste van Quiem op geen enkele manier. Area gaat namelijk verder met dezelfde spelers alleen dan onder een andere naam.

Ik hoop dat het nu een beetje opgeklaard is :)

Even voor mijn beeldvorming en nieuwsgierigheid. Je zegt eerst dat je een dikke maand gestopt bent maar daarna dat jij een nieuwe stam hebt opgericht met de naam SP omdat je niets beter kon verzinnen.

Speel je nou of niet?
 

DeletedUser

Guest
We zijn nog niet weg hoor :p

@ de mods, het topic kan in feite gewoon blijven bestaan.
De oorlog gaat gewoon verder. Alleen zal het dan niet area vs quiem zijn maar de nieuwe stamnaam vs quiem. Alleen de titel van dit topic moet dus aangepast worden.
 

DeletedUser66217

Guest
Succes verder in RL :)



Even voor mijn beeldvorming en nieuwsgierigheid. Je zegt eerst dat je een dikke maand gestopt bent maar daarna dat jij een nieuwe stam hebt opgericht met de naam SP omdat je niets beter kon verzinnen.

Speel je nou of niet?

Een reddende engel, helpt je vrijwel niet.. Totdat het écht nodig is. ;)
 

DeletedUser

Guest
Succes verder in RL :)



Even voor mijn beeldvorming en nieuwsgierigheid. Je zegt eerst dat je een dikke maand gestopt bent maar daarna dat jij een nieuwe stam hebt opgericht met de naam SP omdat je niets beter kon verzinnen.

Speel je nou of niet?

Ik ben gestopt, ik moest echter terug even een co zoeken voor het account en daarom was ik nu een paar dagen terug te vinden op TW.
Buiten wat praten met stamgenoten heb ik niet echt iets gedaan. Op venom heb ik dan ook niks uitgestoken dusja...
SP is gewoon een overgang naar wat het uiteindelijk zal worden, SP is dus gewoon opgericht om direct terug een beetje orde te kunnen scheppen in al deze wanorde. Ik heb de leidersrechten dan ook meteen overgedragen naar de spelers die reeds leider waren in Area.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben gestopt, ik moest echter terug even een co zoeken voor het account en daarom was ik nu een paar dagen terug te vinden op TW.
Buiten wat praten met stamgenoten heb ik niet echt iets gedaan. Op venom heb ik dan ook niks uitgestoken dusja...
SP is gewoon een overgang naar wat het uiteindelijk zal worden, SP is dus gewoon opgericht om direct terug een beetje orde te kunnen scheppen in al deze wanorde. Ik heb de leidersrechten dan ook meteen overgedragen naar de spelers die reeds leider waren in Area.

Jammer. Zou je graag weer terug actief zien :)
 

DeletedUser

Guest
De stam Requiem heeft de stam Stante Pede de oorlog verklaard! (nieuw) 22.11.12 19:00

:eek:

Good luck!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zet gelijk alle oorlogs verklaringen hier neer:D
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Veroverde dorpen Verloren dorpen Verslagen tegenstanders als aanvaller Verslagen tegenstanders als verdediger
1 Requiem 24 24 10.868.775 40.048.971
2 United As One 24 24 19.975.636 20.600.007
3 Also United As One 0 0 1.419.927 47.237
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Veroverde dorpen Verloren dorpen Verslagen tegenstanders als aanvaller Verslagen tegenstanders als verdediger
1 Requiem 24 24 10.868.775 40.048.971
2 United As One 24 24 19.975.636 20.600.007
3 Also United As One 0 0 1.419.927 47.237

Wat moet dat voorstellen? Je wilde stats posten?

Aub:

Zijde 1:
Spelers: Fyuryus.
Zijde 2:
Stammen: UA1

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 47
Kant 2: 0
Verschil: 47

chart
 
Reactiescore
254

DeletedUser50691

Guest
Wat moet dat voorstellen? Je wilde stats posten?

Aub:

Zijde 1:
Spelers: Fyuryus.
Zijde 2:
Stammen: UA1

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 47
Kant 2: 0
Verschil: 47

chart

haha pwnage :D
 

Deleted User - 2075062

Guest
Zelfs ik moet nu door dit alles nog reageren desondanks dat ik al een dikke maand gestopt ben...
Nu goed, zoals Remco hierboven zegt stopt hij spijtig genoeg. Met hem stopt ook Area en er komt dus een vervangende stam. Remco heeft veel kritiek gehad in zijn periode als leider maar hij deed alles voor Area en desondanks dat hij soms wat fouten maakte (wie niet tenslotte?) was het een goede leider!
Momenteel is die nieuwe stam SP (stante pede) maar dat is omdat ik niks beter kon verzinnen.
Vanaf dat de stam terug een definitieve naam heeft zullen we de oorlog officieel maken in TW. Al gaat de oorlog nu uiteraard nog vrolijk verder.

Het 'vallen' van Area is niet de verdienste van Quiem op geen enkele manier. Area gaat namelijk verder met dezelfde spelers alleen dan onder een andere naam.

Ik hoop dat het nu een beetje opgeklaard is :)

We hebben jullie maar van 6 spelers ontdaan ofzo bedoel je? Het is ''maar'' de helft zou je dan zeggen? Laat me niet lachen Nic.. De val van Area heeft alles met Quiem te maken.

@ Remco, het ga je goed in RL.
 

DeletedUser

Guest
We hebben jullie maar van 6 spelers ontdaan ofzo bedoel je? Het is ''maar'' de helft zou je dan zeggen? Laat me niet lachen Nic.. De val van Area heeft alles met Quiem te maken.

@ Remco, het ga je goed in RL.

Nop, Quiem heeft er niks mee te maken.
Area heeft die spelers destijds gerecruit, maar ze vielen door de mand.
Wat bleef er daarna over? Juist, de oorspronkelijke harde kern van Area.
Area kon zo nog maanden doorgaan maar omdat Quiem al +40mil voorstaat moet je soms wel eens tactische keuzes beginnen maken.

Nemo & Area hebben hun geschillen bijgelegd en hebben hun krachten gebundeld.
Als het jullie verdiendste was dan had ik dat zeker ook toegegeven, maar dat is het niet.
Zeg bv eens welke speler uit de Area-kern die jullie hebben gebroken? :)

Laat je hand wat rusten joh ;)

Maar de echte reden van de val van Area is die fusie met Nemo, dat zag Remco niet zitten en dat in combinatie met zijn RL leidde ertoe dat hij Area ophief. Dus geloof me, het had niks noppes nada met Quiem te maken.
 

DeletedUser33734

Guest
En ook in het belang van de Area leden natuurlijk. ;)
Het is meer dat ikzelf door die redenen stopte. :)
 

DeletedUser

Guest
Hmm volgens de rest was jij de enige die juist niet wilde...........
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hmm volgens de rest was jij de enige die juist niet wilde...........

Dat zegt hij toch ook? Of ben je te simpel om dat in te zien? Hij zegt toch dat hij juist stopt omdat hij dit niet zo wilde. Maar dat dit misschien wel het beste is voor de Area leden.
 
Bovenaan