Requiem Vs Area

DeletedUser

Guest
Dat zegt hij toch ook? Of ben je te simpel om dat in te zien? Hij zegt toch dat hij juist stopt omdat hij dit niet zo wilde. Maar dat dit misschien wel het beste is voor de Area leden.

Volwassen om zo te reageren, ik zie inderdaad dat ik het fout gelezen had, maar om dan zo te reageren.

En dat voor een leider van de nummer 1 stam, je ziet wel weer wat het niveau daar is zeg, jeetje.
 

DeletedUser

Guest
Volwassen om zo te reageren, ik zie inderdaad dat ik het fout gelezen had, maar om dan zo te reageren.

En dat voor een leider van de nummer 1 stam, je ziet wel weer wat het niveau daar is zeg, jeetje.

En dat op een post baseren applaus hoor :eek:
 

DeletedUser30187

Guest
En ook in het belang van de Area leden natuurlijk. ;)
Het is meer dat ikzelf door die redenen stopte. :)

Vind het een hele wijze keuze van je Remco, maar je weet hoe ik daar achter sta ;)

Hmm volgens de rest was jij de enige die juist niet wilde...........

Nee maar dat maakt toch ook niks uit hij denkt aan zijn stam en niet aan zichzelf, in het verleden moet ik eerlijk zijn leek dit wel eens anders te zijn. Maar Final. heeft duidelijk laten zien dat die hart heeft voor zijn leden. Daarnaast waren de leden binnen Area ook wel eens lastig want we zijn stuk voor stuk ontzettend koppig.

Of je zelf nou wilt of niet als leider wil je niet opgeven maar soms moet je inzien dat het niet anders kan omdat bijvoorbeeld de rest wel wil.


Volwassen om zo te reageren, ik zie inderdaad dat ik het fout gelezen had, maar om dan zo te reageren.

En dat voor een leider van de nummer 1 stam, je ziet wel weer wat het niveau daar is zeg, jeetje.

Ga nou niet zo lopen jammeren zeg, als ik het lees zie ik daar totaal niets verkeerds staan dus voel je niet gelijk aangevallen ofzo. Anders zal ik iemand een zakdoek laten opsturen
 

DeletedUser66217

Guest
Lekker stamgenootjes die op elkaar gaan vitten:p

Ach, ach.. Het AF is zakelijk, stamgenoten of niet.. Dat maakt toch niet uit. ;) Maar het mooiste aan de posts op elkaar is is dat ze allebei meuten & de één over de ander zegt niet te moeten meuten, terwijl het niveau op gelijke hoogte zit. Wat ergens wel grappig is, maar als je er wat langer over na denkt het eigenlijk triest is.
 

DeletedUser62436

Guest
Dus meningsverschillen tussen stammies zijn triest?
geloof niet dat in elke stam altijd iedereen dezelfde mening heeft.
 

DeletedUser

Guest
Dus meningsverschillen tussen stammies zijn triest?
geloof niet dat in elke stam altijd iedereen dezelfde mening heeft.

Ik zie nergens het woord triest staan?
Misschien zie je dingen die er niet zijn dat kan natuurlijk..
 

DeletedUser62436

Guest
Ach, ach.. Het AF is zakelijk, stamgenoten of niet.. Dat maakt toch niet uit. ;) Maar het mooiste aan de posts op elkaar is is dat ze allebei meuten & de één over de ander zegt niet te moeten meuten, terwijl het niveau op gelijke hoogte zit. Wat ergens wel grappig is, maar als je er wat langer over na denkt het eigenlijk triest is.

Ik zie nergens het woord triest staan?
Misschien zie je dingen die er niet zijn dat kan natuurlijk..

Voortaan ff beter lezen maat.
 

DeletedUser66217

Guest
Dus meningsverschillen tussen stammies zijn triest?
geloof niet dat in elke stam altijd iedereen dezelfde mening heeft.

Ik had het over het niveau.. Wel grappig dat jij dan zegt dat cocksuh beter moet lezen. ;)
 

DeletedUser62436

Guest
Speel hier net hè, weet nog niet wat iedereen zijn Af account is :D
 

DeletedUser58227

Guest
Lukt `m vast wel. Het account is al met liefde opgebouwd <3:D
 

Deleted User - 2075062

Guest
Volwassen om zo te reageren, ik zie inderdaad dat ik het fout gelezen had, maar om dan zo te reageren.

En dat voor een leider van de nummer 1 stam, je ziet wel weer wat het niveau daar is zeg, jeetje.

Ach ach arme jongen, heb ik je gekwetst? Wees toch niet zo'n klein kind man. Mijn post is zeer terecht aangezien het gewoon om simpel lezen ging voor jou. En je dat zelfs naliet.

En ja, dat is de leider van de nummer 1 stam, maar je kan het niveau van een persoon niet op 1 post baseren. Ik raad je aan wat minder snel conclusies te trekken, want dat is het enige wat ik je tot nu toe heb zien doen. Je trekt hier te snel conclusies en dat deed je ook bij de reactie van remcoiiiii.
 

DeletedUser50691

Guest
Ach ach arme jongen, heb ik je gekwetst? Wees toch niet zo'n klein kind man. Mijn post is zeer terecht aangezien het gewoon om simpel lezen ging voor jou. En je dat zelfs naliet.

En ja, dat is de leider van de nummer 1 stam, maar je kan het niveau van een persoon niet op 1 post baseren. Ik raad je aan wat minder snel conclusies te trekken, want dat is het enige wat ik je tot nu toe heb zien doen. Je trekt hier te snel conclusies en dat deed je ook bij de reactie van remcoiiiii.

Ik weet dat jij ook nog niet helemaal volwassen maar laat ik je dit zeggen...
Daaarvoor zijn het kids sebas ^^
 

DeletedUser

Guest
Ach ach arme jongen, heb ik je gekwetst? Wees toch niet zo'n klein kind man. Mijn post is zeer terecht aangezien het gewoon om simpel lezen ging voor jou. En je dat zelfs naliet.

En ja, dat is de leider van de nummer 1 stam, maar je kan het niveau van een persoon niet op 1 post baseren. Ik raad je aan wat minder snel conclusies te trekken, want dat is het enige wat ik je tot nu toe heb zien doen. Je trekt hier te snel conclusies en dat deed je ook bij de reactie van remcoiiiii.

Wat wil je dat ik hierop zeg? Moet ik je gelijk geven, heb ik je dan bevredigd?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Wat wil je dat ik hierop zeg? Moet ik je gelijk geven, heb ik je dan bevredigd?

Jij bent hier degene die mij aanviel hoor beste jongen. Want volgens mij was jij degene die begon met teksten als ''volwassen reactie'' en ''dit moet de leiding van de nummer 1 stam zijn? Geeft het niveau wel weer.''

Ik hoef van jou geen reactie te hebben die mij bevredigt. Ik zeg je enkel dat het wijs zou zijn wat beter na te denken over wanneer je iets typt en dan vooral wat je typt. Ik ken jou niet dus kan niet oordelen over jou, maar ik kan wel zeggen dat het niveau van W27 een stuk hoger is dan wat jij tot nu toe hebt laten zien.

En je hoeft me niet per se gelijk te geven, neemt niet weg dat ik wel gelijk heb. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij bent hier degene die mij aanviel hoor beste jongen. Want volgens mij was jij degene die begon met teksten als ''volwassen reactie'' en ''dit moet de leiding van de nummer 1 stam zijn? Geeft het niveau wel weer.''

Ik hoef van jou geen reactie te hebben die mij bevredigt. Ik zeg je enkel dat het wijs zou zijn wat beter na te denken over wanneer je iets typt en dan vooral wat je typt. Ik ken jou niet dus kan niet oordelen over jou, maar ik kan wel zeggen dat het niveau van W27 een stuk hoger is dan wat jij tot nu toe hebt laten zien.

En je hoeft me niet per se gelijk te geven, neemt niet weg dat ik wel gelijk heb. ;)

Hmm volgens mij bevredigt het je toch als ik je gelijk geef. En het welk niveau ligt hier hoger, het af of ingame? Want AF is zeker van een mooi niveau, waar ik niet op zit, maar ingame vind ik meevallen :)
 
Bovenaan