Reputatie Topic

DeletedUser

Guest
Zegt diegene die midden in de nacht dronken op een forum reageert...
 

DeletedUser

Guest
Beste interener rep: demo

Beste leider rep: noord ter

Beste speler rep: almirate
 
Reactiescore
974
Neem anders eens een accountje tegen Demo zijn front? Kan je 'bewijzen' dat hij alleen maar goed is in internen .... :rolleyes:
 

DeletedUser25273

Guest
Uhm... Das ook heel eerlijk, een gebroken account Vs Nr1 account :confused:

Dus mij interner noemen is geoorloofd, maar bewijzen dat ik meer kan dan dat is niet mogelijk? :) Waarom zijn die accounts rond mij gebroken terwijl ik compleet door ze omsingeld lig? Waarom won ik structureel dorpen op *p*, ook tijdens masses op mij? Dat terwijl ze met rond de 20 accounts om me heen lagen. Als je de clusters van de top 20 bekijkt, zul je toch ook moeten toegeven, dat ik de enige ben met 1 strak cluster, wat er op duidt dat ik niet intern om het internen, louter als het mooi aansluit op mijn cluster. Kun je van NoordTer bijvoorbeeld niet zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Dus mij interner noemen is geoorloofd, maar bewijzen dat ik meer kan dan dat is niet mogelijk? :) Waarom zijn die accounts rond mij gebroken terwijl ik compleet door ze omsingeld lig? Waarom won ik structureel dorpen op *p*, ook tijdens masses op mij? Dat terwijl ze met rond de 20 accounts om me heen lagen. Als je de clusters van de top 20 bekijkt, zul je toch ook moeten toegeven, dat ik de enige ben met 1 strak cluster, wat er op duidt dat ik niet intern om het internen, louter als het mooi aansluit op mijn cluster. Kun je van NoordTer bijvoorbeeld niet zeggen.

Ik sta wel te kijken van je stats, eerlijk is eerlijk, ik denk goh laat ik toch eens mijn laptops geschiedenis vervuilen en nl.twstats.com intikken, en zowaar zag ik amper interns, er is dus toch wat veranderd sinds mijn vertrek:p Ik ben trots op je :)

Oh en als Boka zich nog afvraagt wie nou laatst de VV van Lijpe Loetje brak, dat waren Tim en ik, en nee we hebben het forum niet gekopieërd of iets, we zaten jullie alleen te fucken :p
 
Bovenaan