Reputatie Topic

DeletedUser

Guest
Dus mij interner noemen is geoorloofd, maar bewijzen dat ik meer kan dan dat is niet mogelijk? :) Waarom zijn die accounts rond mij gebroken terwijl ik compleet door ze omsingeld lig? Waarom won ik structureel dorpen op *p*, ook tijdens masses op mij? Dat terwijl ze met rond de 20 accounts om me heen lagen. Als je de clusters van de top 20 bekijkt, zul je toch ook moeten toegeven, dat ik de enige ben met 1 strak cluster, wat er op duidt dat ik niet intern om het internen, louter als het mooi aansluit op mijn cluster. Kun je van NoordTer bijvoorbeeld niet zeggen.

Het is zeker een prestatie die je hier vertoont, maar wat ze in clinic doen is ook wel slim.

Ze vlechten de accounts zo in elkaar dat er geen mogelijkheid is om te leaven, en er is bij de meeste accounts weinig front, (uitzonderingen daar gelaten o.a dmind06 en bartDF).
Dat is welliswaar geen prestatie maar het is wel effectief.

En tja... *P* wat valt daar nou over te zeggen.... Heb nooit het idee gehad dat die stam veel toekomst had maar de al niet te min moet iemand ze toch verslaan, en dat gaat nu vlot door o.a jij.
 

DeletedUser

Guest
hoe gaat het hiero? :D
greetz, ex speler van hurric (degene voor remco ) ^^
 

DeletedUser

Guest
terwijl ik er niet speel weet ik het zelfs al :D
wacht maar af :), lang hoef je niet meer tw wachten :p
 
Bovenaan