reporterduel RTL GP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
117
Ik doe mee aan het reporterduel van RTL GP.

Om naar de GP van Abu Dhabi te kunnen heb ik zoveel mogelijk views nodig.


bij voorbaat dank ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik doe mee aan het reporterduel van RTL GP.

Om naar de GP van Abu Dhabi te kunnen heb ik zoveel mogelijk views nodig.


bij voorbaat dank ;)

Lol, waarom doe je daaraan mee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Waarom zou ik er belang bij hebben dat jij dan naar de GP van Abu Dhabi kan gaan?
 

DeletedUser51324

Guest
Je moet het nummer van zijn inzending veranderen naar een ander nummer. Echt grappig sommige :p
 
Reactiescore
117
Je moet het nummer van zijn inzending veranderen naar een ander nummer. Echt grappig sommige :p

lol

maar ja je kan mij dus het beste helpen door wel mijn link aan te klikken en niet een andere. (Hij registreert je ip ofzo om unieke views te registreren ;))

Ik wil iig graag naar die GP en dat kan ik dus winnen. Echter moet ik daarvoor eerst dan nog in de studio de battle winnen tegen de andere winnaar uit de voorrondes.

Als sommigen mij niet willen helpen, dan niet. het is vrij voor iedereen om wel of niet te klikken ;)
 

DeletedUser7072

Guest
lol

maar ja je kan mij dus het beste helpen door wel mijn link aan te klikken en niet een andere. (Hij registreert je ip ofzo om unieke views te registreren ;))

Ik wil iig graag naar die GP en dat kan ik dus winnen. Echter moet ik daarvoor eerst dan nog in de studio de battle winnen tegen de andere winnaar uit de voorrondes.

Als sommigen mij niet willen helpen, dan niet. het is vrij voor iedereen om wel of niet te klikken ;)

Ik ben bang dat de mods je zeker niet gaan helpen, tegenwerken zelfs.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan