Repelsteeltje Delete :)

DeletedUser60039

Guest
Hoi, even wat korts.
Ik heb samen met de oprichters van repel besproken, dat wij op de wiss gaan wij hebben geen zin meer in deze wereld.
Acc was overgenomen door iemand, 'moesten we van de leiding doen' maar amai, die gooit gewoon clears en pakt bijna geen dorpen.

Hier bij wens ik iedereen best wel veel succes toe.

Hierbij neem ik ook afscheid, Marijn heeft pass veranderd, zodat ik niet meer zou loggen (omdat ik dit wil) :)
 

DeletedUser

Guest
What a shame! :(

Toch wens ik je succes!
Hopelijk zal je je nog bedenken.... :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
111
Jammer dat je stopt, maar veel succes in RL gewenst :)
 

DeletedUser71836

Guest
Jammer dat het nooit tot een gevecht is gekomen Dylan, had je graag eens aan het werk gezien.
Succes verder met alles!
 

DeletedUser

Guest
Een te vroeg einde voor een onbegrepen account!

Succes IRL!
 

DeletedUser42600

Guest
Jammer had graag gezien dat het tot een mooie strijd kwam

Succes in rl en misschien tot een nieuwe wereld:)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
OMG dit moet in het geschiedenisboek komen!:eek::eek::eek:
 

DeletedUser68711

Guest
Hoi, even wat korts.
Ik heb samen met de oprichters van repel besproken, dat wij op de wiss gaan wij hebben geen zin meer in deze wereld.
Acc was overgenomen door iemand, 'moesten we van de leiding doen' maar amai, die gooit gewoon clears en pakt bijna geen dorpen.

Hier bij wens ik iedereen best wel veel succes toe.

Hierbij neem ik ook afscheid, Marijn heeft pass veranderd, zodat ik niet meer zou loggen (omdat ik dit wil) :)


Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
Kefk 018 (464|414) K44 9,754 kefk [Honour] Repelsteeltje. [DRIVE] 2014-03-26 15:49:41
Kefk 021 (479|409) K44 9,822 kefk [Honour] Repelsteeltje. [DRIVE] 2014-03-26 11:44:40
Als het account dan echt op delete zou staan vraag ik mij af hoe die dan nog dorpen kan overnemen :confused:

Nog even snel reagerend op het stukje 'moesten we van de leiding doen'.
Er is vanuit de leiding van DRIVE voor zover het bij mij bekend is (en dat is best wel veel) geen enkele verplichting geweest over het nemen van een co of een nieuwe speler op het account.


Ik vind het een gemis voor DRIVE en W33 dat Dylan heeft besloten om te stoppen.
Hij kwam bij mij over als een goeie jongen die wist wat hij deed.
Ook liet hij graag zijn def kunsten zien aan een ieder die op dat moment ook maar online was.
Ik heb veel gelachen met hem en hoop dat hij over een tijdje als er weer tijd is in zijn drukke leven hij weer terug komt op Repelsteeltje of een ander account binnen DRIVE.
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk kan alleen de persoon die deze topic heeft gecreëerd een slotje aanvragen.
Vindt het wel een leuk topic eigenlijk.

Een acc wat op delete staat en toch dorpen overneemt. Ipv casper is het nu Repelsteeltje het spook? :O
 

DeletedUser

Guest
Ik zat er inderdaad ook al naar te kijken, voornamelijk omdat ik ineens een plekje lager stond in de ODA ranglijst :p bleek dus dat het account dat op delete stond niet zo inactief is als je zou verwachten van een account dat op delete staat.
 

DeletedUser16768

Guest
Account staat dan ook niet op delete, maar wordt bespeeld door 1 speler en toekomstig nog 1.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gelukkig:)
 

DeletedUser66164

Guest
Gelukkig dat er nog een speler is gevonden voor het account!
 
Bovenaan