Rent-A-Round

Reactiescore
4
Doe niveau 1 of 2, 0 is misschien wat te kort om echt aan oorlog toe te komen. 3 is weer te hoog, omdat je waarschijnlijk niet met zo'n heel groot spelers aantal zal aankomen en dan ben je best wel snel uitgespeeld.

Had ik al gezegd dat ik meedoe trouwens (A)?

ik zou zeggen 2.

0 en 1 is te lang opbouwen
2 is redelijk
3 te snel

Dus lijkt mij 2;p
 

DeletedUser53396

Guest
ik zou zeggen 2.

0 en 1 is te lang opbouwen
2 is redelijk
3 te snel

Dus lijkt mij 2;p

Lijkt mij het handigst even andere speeds te kijken en kijken hoe die het beleven en welk niveau het beste werkt.
 

DeletedUser

Guest
Startniveau 3 & restarten onmogelijk wil je het een beetje uit kunnen spelen.
 

DeletedUser53396

Guest
Nee dan weet je na 2 uur al wie er gewonnen heeft en zijn de laatste paar uur alleen maar om de rest te edelen.
Bovendien is het ook wel leuk om te zien wie de beste starter is
 
Reactiescore
4
Reactiescore
4
Ik heb nog nooit speed gespeeld, dus waar jullie 't nu over hebben snap ik vrij weinig van. :p

speed is enkel hogere snelheid en mss evt andere instellingen , verderest gewoon TW hoor enkel de hogere snelheid
drm zei ik; dan bak je IG ook niets van zeker:D
 

DeletedUser56594

Guest
We wachten op Remco totdat die zijn examens heeft gehaald, dan hebben we een gratis rondje (A)
 

DeletedUser62454

Guest
Gaan er nu mensen meedoen over een uur op de instellingen van wereld 20? :rolleyes:\
 
Reactiescore
4
We wachten op Remco totdat die zijn examens heeft gehaald, dan hebben we een gratis rondje (A)

Is goed hoor Luukje :D.
ALS:p.
en ik hoor het de 13 e Juni pas hea:p
dus vanaf de 27ste vollop feesten ect :D
 
Reactiescore
4
We wachten op Remco totdat die zijn examens heeft gehaald, dan hebben we een gratis rondje (A)

Hehe ^^ ,
Dit rondje word betaald door mij en gaat geld kosten :p:D
 
Bovenaan