Remco1113

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58043

Guest
Hallo AF'ers van w27,

Onlangs was er een speed de Barbaren ronde van maandag, 29-04-13 19:00 tot woensdag, 01-05-13 21:00
Er is toen op ons Speed account woensdag ingelogt door een onbekende en ook op Beyond and After terwijl wij niet eens contact hadden.
Dit kregen wij toen.


Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.
Per computer mag er dus maar op één account ingelogd worden.

Accounts:
Beyond and After; Meneer Krabs.

Onze PA was ook van ons account af gehackt,

01.05.13 11:53 Overdragen -100 1 to: Remco1113

toen ik zag dat deze speler op w27 in Quiem speelde (vandaag) heb ik hier gelijk een AF post gemaakt
Ik hoop dat de speler die ons heeft gehackt onze PA wilt terug storten op ''Meneer Krabs.'' en ik vind dit een zeer laffe daad van hem
zeker omdat wij een grote kans maakte op plek 1 2 of 3 en het zelfde geld voor Beyond and After alleen weet ik niet of daar PA van af is gehackt , jammer dat een Quiem speler zoiets doet

MvG

René | Warrant Officer
 

DeletedUser

Guest
Vaag dat dat op hetzelfde moment gebeurde als toen de speler op Remco1113 stopte :rolleyes:
 

DeletedUser68032

Guest
Jammer, ik mag hopen dat dit niet de spelers van Remco zijn..
Maar nu is deze wereld helemaal gedaan, het werd al saaier nu ook nog hacken..
 

DeletedUser52513

Guest
de VV van remco staat nu bij mij, hier een stukje uit de protocol:

Datum Transactie Veranderen Nieuwe Premium-punten Meer informatie
01.05.13 11:54 Overdragen -100 0 to: Beyond and After
01.05.13 11:53 Overdragen 100 100 from: Meneer Krabs.

de pa is door gestuurd naar Beyond and after
 

DeletedUser66354

Guest
Waarant, je mag zeker zijn dat je je PP terug krijgt.. heb geen idee hoe dit op 'mijn' account is terecht gekomen..

wat ik je wel kan meedelen is dat ik een paar co's heb gestest en dat sommigen het pass weten, toch ga ik zelf ook even uitzoeken wie hiervoor schuldig is!

Misschien kunnen we dit beter oplossen via skype? Over geldzaken spreek ik liever persoonlijk tegen de mensen, vind dit toch niet voor te lachen allesinds....

add me: 'riebroucksje'

alvast mijn excuses voor het wangedrag van mijn nieuwe co's/testers..

ik post hier nog wel onder hoe de vork aan de steel zit/zat voor de geïnteresseerden! :D

maar je mag er dus op rekenen, komt goed :p

grtz
kristof
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51575

Guest
Is het zeker dat één van de spelers op remco dit heeft gedaan?
Of kan de pa ook gewoon naar een random persoon verstuurd zijn? Om gemakkelijk een schuldige aan te duiden..
 

DeletedUser

Guest
Lezen :') PA is vanaf remco weer doorgestuurd naar dir andere grapjurk, dus met voorbedachte radr ;-)
 

DeletedUser66354

Guest
jup wat Nilpheria zegt.. maar om het nog eens door te sturen vanop rmeoc moet je het pass weten hé... dus daarom wil ik dit ook even uitzoeken voor die persoon hier:p
 

DeletedUser

Guest
Tidurian, add mij maar even, maken we groepsgesprek, met warrant en mij , micnic121
 

DeletedUser58043

Guest
we weten wie de dader is thanks iedereen en vooral Remco1113 zelf :cool:
 

DeletedUser

Guest
de skypes werden er niet eens uitgefiltert :') en jij verwacht n slotje? :p ik meen me een ander forum te herinneren dat ik vandaag zag waar ook een skypenaam werd vermeld die er redelijk snel uit gefiltert werd door n mod :')
 

DeletedUser52513

Guest
tja, welkom bij W27 AF
waar je voornamen mag gebruiken en slotjes wel even duren :D
weet niet of we wegkomen met schelden maar dat kunnen we altijd nog uit testen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan