[Ingevoerd] Relikwieën in dynamische groepen

Reactiescore
166
Ik zou graag zien dat het bij de "dynamische groepen" het mogelijk is om te filteren op de relikwiën (onder invloed van, in het dorp). En dan filterbaar op de verschillende relikwieën.
Zoals bvb ook kan met bonusdorpen/aanpassingen.

Upvote 7
This suggestion has been implemented. Votes are no longer accepted.
Reactiescore
166
Nu ik toch bezig ben, in het relikwieën overzicht kan ik niet sorteren op soort of sterkte.
Voor bijvoorbeeld upgraden/overzicht zou ik ze wel fatsoenlijk willen sorteren in het overzicht van de relikwieën. :)
Een beetje vergelijkbaar met de inventaris zou ik zeggen. Met filteropties bvb.

Noire

Casanova W36
Reactiescore
1.957
Lijkt me goede toevoeging, dit moet gewoon gebeuren inderdaad!

Kr33log

Community Manager
Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
209
Ik kan je vertellen dat aan dit idee al (deels) gewerkt wordt, Wat of hoe kan ik je nog niet exact vertellen, echter wel dat ze iets aan het bekijken / ontwikkelen zijn dat met dit idee te maken heeft :)

Kr33log

Community Manager
Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
209
Morgen na de update zou er een verbetering moeten zijn voor deze groepen, zou je ons na de update kunnen laten wetn of dit voldoende is, en of je nog eventuele functies mist?

Kr33log

Community Manager
Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
209
@nijntje en @Noire : Wat vinden jullie van het idee, is dit volledig zoals gewenst doorgevoerd of ontbreken er toch nog functies waarop jullie hoopten? :)

Reactiescore
1.236
Ik zie dat de optie om er op te filteren ook op werelden zonder relikwieën is, geen ramp natuurlijk maar lijkt me een bug/foutje.
Verder mis ik wel om te filteren op de verschillende buffs die een relikwie kan geven en de optie om te filteren op onder invloed van.
Je kunt nu alleen filteren op het dorp waar hij in staat niet welke dorpen er door beïnvloed worden.

Noire

Casanova W36
Reactiescore
1.957
Ik zie dat de optie om er op te filteren ook op werelden zonder relikwieën is, geen ramp natuurlijk maar lijkt me een bug/foutje.
Verder mis ik wel om te filteren op de verschillende buffs die een relikwie kan geven en de optie om te filteren op onder invloed van.
Je kunt nu alleen filteren op het dorp waar hij in staat niet welke dorpen er door beïnvloed worden.

Dit ja, ik zie dat ik een 'niveau' moet selecteren eerst en dan pas kan filteren op de bonus die de relikwie geeft. Ik ben eigenlijk veel meer geïnteresseerd in welke bonus een relikwie geeft en daarop filteren, dan het niveau van de relikwie? Ik zou het zelf juist andersom willen hebben.

Reactiescore
166
Ik sluit me bij Jordi aan dat ik liever sorteer op de soort bonus dan de sterkte (of beide bijvoorbeeld).
Daarnaast zou ik nogsteeds een sorteer functie willen in het relikwie overzicht zelf :)

Bovenaan