[Profiel] Relaxed | 100PP

Reactiescore
0
Beste designers,

hieronder vinden jullie mijn aanvraag:

1. De tekst: Relaxed
2. Kleurencombinatie(s): Vrij te kiezen
3. Thema:
Iets in verband met de naam, rustige vibe, maar ook het compleet tegenovergestelde mag. Iemand die bijvoorbeeld vol in de stress zit in combinatie met de naam lijkt me nogwel lachen. (Ik vind een bewegend plaatje altijd wel nice trouwens) :biggrin:
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
Vrij te kiezen
5. Deadline:
/
6. Prijs/gift:
100 PP
7. Favoriet tot nu toe:
Nog geen

Alvast bedankt en ik kijk zeker uit naar jullie creaties!
 
Reactiescore
756
flftstm85.png
 
Reactiescore
603
Evt de fractals die wat lq zijn?
Als het plaatje hq is is er bijna geen andere keuze denk ik.
 
Reactiescore
2.367
0oh0hdshtm5.png
 
Reactiescore
5.592
Is dit niet de oude forum ava van @lord-toms ?
Dat is inderdaad mijn vriendin, zij vroeg mij vanwege privacy isseus deze foto te veranderen dus dat deed ik. Hoe zeer ik het waardeer dat mijn vriendin bevalt, wil ik graag haar identiteit niet meer op dit forum bloot geven.

Voor de rest mooi plaatje, weet alleen niet in hoever het slim is dat plaatje te nemen daar de associatie van een plaatje vaak direct met een speler of account is.
 
Reactiescore
308
Dat is inderdaad mijn vriendin, zij vroeg mij vanwege privacy isseus deze foto te veranderen dus dat deed ik. Hoe zeer ik het waardeer dat mijn vriendin bevalt, wil ik graag haar identiteit niet meer op dit forum bloot geven.

Voor de rest mooi plaatje, weet alleen niet in hoever het slim is dat plaatje te nemen daar de associatie van een plaatje vaak direct met een speler of account is.
Wacht, wat? Dit is je vriendin? Ik zat op google te zoeken naar women wallpaper haha :eek:
Nahja, dan moet deze maar niet gekozen worden
 
Bovenaan