Reizende Koopman

Reactiescore
15
Kan dit spel nooit meer aub gespeeld worden.
Werkelijk t is een grote ergenis.
Met nog 5 kilometer tegaan wordt je tientallen kilometers teruggeworpen
Keer op keer
Vaker dit spel gespeeld, telkens t zelfde liedje.
1 a 2 procent haalt t einde.
Kortom super frustrerend.. en eigenlijk sadistische trekjes van de bedenker.

Mvg Marcel
 
Reactiescore
15
Oh lol
Zie dat er al jaren een discussie gaande is.
Nah ja..
T spelletje is klaar.. 2 procent heeft t einde gehaald.. met waarschijnlijk ook nog premium gesmeten.
Bijzonder triest resultaat.
Geen reclame voor TW.

Mvg Marcel
 
Reactiescore
1.226
Kan dit spel nooit meer aub gespeeld worden.
Werkelijk t is een grote ergenis.
Met nog 5 kilometer tegaan wordt je tientallen kilometers teruggeworpen
Keer op keer
Vaker dit spel gespeeld, telkens t zelfde liedje.
1 a 2 procent haalt t einde.
Kortom super frustrerend.. en eigenlijk sadistische trekjes van de bedenker.

Mvg Marcel

Beste Marcel, je lijkt wat zuur vandaag. Hopelijk gaat alles goed met je. Mag ik vragen welk lvl je was toen je op het einde zat? Daarnaast wordt je 10 kilometer teruggezet, dat is nogal een nuance ten opzichte van "tientallen". Dit event kon je makkelijk halen zonder PP er in te stoppen. Mag ik vragen welke tacktiek je hanteerde?
 
Reactiescore
15
Zijn we gekke Gerrit aan t worden
Ik heb heel veel ervaring, zoals vele anderen.
Mijn vrienden op cas9 ook.
Meer dan 10 jaar ervaring met TW spelletjes.
Niet één heeft t gehaald.
Op 40 procent GS die je bij de finish kon halen, stond 2 procent om 13:59 uur.
1 minuut voor t einde.
Allen zijn blijven hangen tussen de 700 en 800 kilometer.
Een aantal zelfs net niet. Werden meerdere keren soms wel 5 keer of meer 10 kilometer terug geworden.. dus tientallen.
Ze waren really pisoffed.
Vele vele keren meer zijn ronden gespeeld dan de kisten open konden.
Je krijgt nooit de kisten tijdig open om 800 kilometer te halen.. die kisten moet je noodgedwongen met pp openen.
Je kan niet meer dan 3 kisten tegelijk hebben en krijgt dus ook geen extra level
Op het einde tegen de 800 kilometer kom je level tekort omdat je geen kisten opent met tonnen pp.
Dus daar mag je zuur van worden.
En hou ons niet voor de gek.

Mvg Marcel
 
Reactiescore
447
Als je elke dag gewoon 35x de xp claimed en paar kisten opent geraak je wel op level 10 zonder pp. Ken redelijk wat mensen die het hebben gehaald en die waren tussen 10-13
 
Reactiescore
768
Ik heb het als level 12 zonder PP gehaald, maar ik kan me de frustratie echt wel begrijpen. Hoe ziek vaak de randomizer wordt aangegooid waarbij de A.I. zo vaak als eerst mag beginnen en met meerdere achter elkaar. Doordat die al sterker zijn is het geluk dat niet een van de 3 'sterkste' units wordt gekilled. Dan heb je ook nog dat je twee zwakste units ook ziek zwak zijn. Het moet ook nog meezitten in hoeveel schade de sterkste 2 doen. Van 9-14 ofzo en dan 2x 9 hitten is al dodelijk om te kunnen winnen.
 
Bovenaan