Reistopic

DeletedUser65921

Guest
Ja geloof ik zo, je genoot er wel van om weerloze Palestijnse vrouwen en kinderen in elkaar te slaan he vuile zionist! Chic hoor.

Klopt, enkel het continu heen en weer rijden van en naar de muur van de papa vond ik minder. Geen zin opgepakt door Israëlische veiligheidsdiensten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ben nu bij de Eurostar in Brussel, net mn hele koffer moeten doorzoeken omdat men bij de douane een "knife like object, something like a pocket knife" zag. Altijd leuk om onder toezicht van drie mannen door je ondergoed te moeten zoeken opzoek naar iets wat er niet is.

Niks gevonden dus ze lieten me maar gaan. Juist.
 

DeletedUser72524

Guest
Ben nu bij de Eurostar in Brussel, net mn hele koffer moeten doorzoeken omdat men bij de douane een "knife like object, something like a pocket knife" zag. Altijd leuk om onder toezicht van drie mannen door je ondergoed te moeten zoeken opzoek naar iets wat er niet is.

Niks gevonden dus ze lieten me maar gaan. Juist.

Was dat bij jou ook gewoon een dildo?
 

DeletedUser61134

Guest
Na paar keer hadden ze al door dat ik juist wou dat ze door mijn ondergoed en dildo's zochten.
Mag nu overal gewoon langs :eek:
 

DeletedUser77710

Guest
Op de grens van Spanje-Frankrijk werden we ook tegengehouden, moesten alle koffers eruit enzo. Niets gevonden
 

DeletedUser65921

Guest
Iemand tips om te doen wanneer je op je eentje een onbekende stad verkent?

@sander14 volgens mij heb jij daar het meeste ervaring mee.
 

DeletedUser72524

Guest
Iemand tips om te doen wanneer je op je eentje een onbekende stad verkent?

@sander14 volgens mij heb jij daar het meeste ervaring mee.

Ligt eraan, wil je echt met mensen optrekken? Of prefereer je om alleen de stad te bezichtigen?

Als je alleen wil zijn is het simpel, lekker een eigen route maken en doen waar je zin in hebt.

Alleen begrijp ik dat nieuwe mensen ontmoeten altijd leuker is. Gezien jij een vriendin hebt valt de optie een date regelen via Tinder af, dus ik zal de app backpackr aanraden. Plaats een bericht en vraag of iemand zin heeft om de stad te bezichtigen of een drankje te doen.

Mocht je in een hostel slapen dan is het easy. Tijdens het ontbijt contact maken, mensen uithoren wat voor plannen ze hebben of probeer ze te overtuigen van jouw plannen. Kamergenoten heb je meestal een band mee dus dat gaat easy qua contact.

Verder hebben hostels vaak activiteiten, dat is vaak enorm gezellig en de moeite waard. Probeer te informeren, contact dan is een zekerheidje.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik heb een appartement, is iets te lang dat ik hier zit met die stage om een hostel te doen :p

Denk dat ik morgen er op mijn eentje uit trek, heb al beslist wat ik zeker wil doen en voor de rest wat rond kijken. Eens berichtje plaatsen voor één van de volgende weken!
Thanks :)
 

DeletedUser72524

Guest
Ik heb een appartement, is iets te lang dat ik hier zit met die stage om een hostel te doen :p

Denk dat ik morgen er op mijn eentje uit trek, heb al beslist wat ik zeker wil doen en voor de rest wat rond kijken. Eens berichtje plaatsen voor één van de volgende weken!
Thanks :)

Aah voor stage, geen probleem. Erasmus is je optie ;)
 

DeletedUser65921

Guest
Ja ik heb daar al eens gekeken maar die beginnen pas ongeveer tegen dat ik vertrek, heb ik enkel laatste 2 weken iets aan :p
 
Reactiescore
770
kga op reis naar Tilburg mooi hotel geboekt 5 sterren :) all in bed and breakfast
 

DeletedUser65921

Guest
Ga je een romantisch weekendje doen met Sander zijn moeder?
 
Reactiescore
770
met zn zus én moeder
 
Bovenaan