Reistopic

DeletedUser65921

Guest
Nice!
En dat hebben wij ook voor, wellicht word het dus gewoon een paar dagen naar zee ofzo, maar met een groep van 10 personen is dat ook moeilijk organiseren.

De mama en papa hebben daar appartementje, dus in plaats van met de vriendin midden in het hoogseizoen bakken met geld te betalen gaan we gewoond daar weekje chillen :p
Plopsaland enzo

Btw iemand leuke tips voor een groep van 4 a 5 personen die houdt van dingen zien met ondertussen at terrasjes?
Iets out of the box mag zeker! Vorig jaar Riga is ons zeer goed bevallen, dit jaar dachten we aan Griekenland omdat we daar allen nog niet geweest zijn, maar ik zoek nog wat extra (goedkope) ideetjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Derde suggestie is Brazilië, maar is de laatste tijd wat onrust & een maand zal erg lang zijn gezien een groot deel van Brazilië onbewoond is.
Je zal dus grote afstanden moeten afleggen zonder veel hygiëne.

Nog na een lange tijd hierop inhaken. Brazilië is enorm groot en vooral divers. Je kan daar goed een half jaar tot jaar rondreizen en dan nog steeds niet alles gezien te hebben. Bahia in vergelijking met Floripa (Florianapolis) geeft het grootste contrast aan. Waar Bahia enorm veel op Afrika lijkt, lijkt Floripa op Florida/Californië. Verder heb je natuurlijk ook vele oerwoudgebieden en grote steden die prachtig zijn. En dan heb ik het niet over de binnenlanden gehad. Plus vergeet niet dat Brazilië enorm groot is, dus in een maand tijd zie je misschien (hopelijk) 5%.
 

DeletedUser73204

Guest
tis alleen jammer dat de prijs voor een vliegticket al een vakantie opzich kost........
 

DeletedUser72524

Guest
tis alleen jammer dat de prijs voor een vliegticket al een vakantie opzich kost........

Ik heb mijn vliegticket naar San Francisco voor 400 euro geboekt retourtje. En met andere dagen had het zelfs voor 340 kunnen lukken, bijna in het hoogseizoen. Het kan dus reuze meevallen.
 
Reactiescore
123
School vakanties zijn de duurste tijden meestal :)
 

DeletedUser61134

Guest
Kon voor 1.850 per ticket met mijn vriend naar Bali Eind oktober.

2 maand eerder zou je al 500 per ticket meer betalen :eek:
 

DeletedUser72524

Guest
Www.vakantiepiraten.nl | www.weflycheap.com zijn wel meest beste sites. Verder raad ik aan om niet te veel te focussen op de affiliate websites, zoals Cheaptickets en skyscanner. Vaak werkt het beter om verschillende websites van reisorganisaties te bekijken omdat de algoritmen van zulke affiliate websites niet altijd werken. Wat ook meetelt is het moment van boeken, woensdagochtend blijkt meestal het beste moment te zijn.
 

DeletedUser61134

Guest
Gewoon lening afsluiten en First class reizen.

Voor 5500 per ticket ben je in Bali!
 

DeletedUser61134

Guest
Weet ik niet waar jij kijkt. Ik kijk net op de site van KLM, retour bali in juli kost daar 924 euro.

Ja economy class reis ik niet :p
Als je 20 uur in vliegtuig zit wil je rustig kunnen slapen en geen mensen om je heen hebben.

Business is vaak 2x Economy.

First class is 5500, maar dan kan ik niet bij mn vriend slapen in vliegtuig + Money waste.

Maar wil het sws 1x in mn leven gaan proberen
 

DeletedUser72524

Guest
Ja economy class reis ik niet :p
Als je 20 uur in vliegtuig zit wil je rustig kunnen slapen en geen mensen om je heen hebben.

Business is vaak 2x Economy.

First class is 5500, maar dan kan ik niet bij mn vriend slapen in vliegtuig + Money waste.

Maar wil het sws 1x in mn leven gaan proberen

Ik geef jou wel gelijk, nachtvluchten met kids zijn echt afschuwelijk.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik geef jou wel gelijk, nachtvluchten met kids zijn echt afschuwelijk.

Jep echt heel rustig, maakt vliegen best leuk als je gewoon de ruimte en vrijheid hebt.
In Business class bij nachtvluchten heb je een hele slaapplek, economy kan iedereen je zien als je zou gaan slapen.
Ben niet echt op mijn gemak dan :eek:
 

DeletedUser72524

Guest
Jep echt heel rustig, maakt vliegen best leuk als je gewoon de ruimte en vrijheid hebt.
In Business class bij nachtvluchten heb je een hele slaapplek, economy kan iedereen je zien als je zou gaan slapen.
Ben niet echt op mijn gemak dan :eek:

Wel duurder
 
Bovenaan