regels

DeletedUser59838

Guest
Graaf doel je op mijn post? Zo niet quote dan ff
Echter de Mod die wel een fout heet gemaakt deed dat in een PM
 

DeletedUser

Guest
ja, dat kunnen ze wel, maar ff antwoorden ho maar.

ze mogen me ook wel prive antwoorden, vindt ook ik prima.
 

DeletedUser

Guest
die worden niet beantwoord, daar heb ik het bewijs nog wel van...
Omdat de Mod zelf een grove fout heeft gemaakt

Ik ga ervan uit dat die fout slechts eenmalig is en het is dus geen reden om de regels dan maar (nogmaals) te overtreden ..

whaha, ja maar mag je harder dan 120? als er 120 is toegstaan?

Als je aan het inhalen bent wel ja, graag mijn post lezen ipv een paar woorden te bekijken en daar op te reageren.

en dit slaat ook nergens op, dat weet jij zelf ook wel.

Inderdaad, sterker nog, het was bewust dat het nergens op sloeg ;)
 

DeletedUser59838

Guest
Ik ga ervan uit dat die fout slechts eenmalig is en het is dus geen reden om de regels dan maar (nogmaals) te overtreden ..

Als een mod mij aanspreekt op een ding dat ik gedaan heb en het dan in een andere variant overbrengt als mijn daad
dan is hij dom bezig
 

DeletedUser

Guest
Ik heb werkelijk geen idee van wat er tussen jou en die mod is voorgevallen dus ik kan daar ook onmogelijk uitspraken over doen ..
 

DeletedUser59838

Guest
Maakt ook niet uit, maar als een mod daarop niet meer antwoord vind ik het gewoon totaal ongepast!
 

DeletedUser

Guest
§7: Manier om Klachten neer te leggen

Als je het niet eens bent met een beslissing van een moderator dien je hier eerst over in gesprek te gaan met de moderator in kwestie.

Indien je hier er niet uitkomt of Indien je een klacht wilt neerleggen over het functioneren van een moderator kan je dit in een supportaanvraag doen. Richt je supportaanvraag aan Duckje (Community Manager Tribalwars.nl)

Als je ontevreden bent, dan weet je dus wat je kan doen ;)
 

DeletedUser59838

Guest
Waarom zou ik dat doen, ik vind dat gewoon triest en heb niet de motivatie om hier veel werk van te maken.
Ik haak enkel in op het onderwerp
 

DeletedUser58654

Guest
Ulquiorra-Schiffer zou je me dan ff kunnen aantonen waar dat staat je bent wel erg snel met je slotje, zie namelijk nergens iets daar over staan, alleen dat een dubbelpost verboden is.

waarom staat er in de regels dan dat je niet 2x achter elkaar mag posten?

mijn auto kan 200 dat betekent tog ook niet dat ik zo hard mag rijden, dan houd je je aan het maximum,

dat is pas logisch

Wou je dan zeggen dat duckje massa dubbelpost in het volgende topic?
Als ik een topic maak over een oorlog. en ik overschrijt de regel van 1000 tekens, dan mag ik er nog achterna posten om mijn verhaal af te maken.

Zo gaat het al tijden en zal het blijven gaan. Hier kan zowel jij als ik niks aan veranderen, tenzij je incomplete informatie wilt hebben.

Ik heb werkelijk geen idee van wat er tussen jou en die mod is voorgevallen dus ik kan daar ook onmogelijk uitspraken over doen ..

Dat is zijn topic sluit;).
 

DeletedUser

Guest
oke duidelijk dan, zou een vaste regel moeten worden,

je laatste zin snap ik trouwens niet echt
 

DeletedUser

Guest
goh, eindelijk iemand die het opvalt;)

oke mod, een waarschuwing heb ik, maar nu nog ff antwoord over die laatste zin;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan