regels

DeletedUser

Guest
Ulquiorra-Schiffer zou je me dan ff kunnen aantonen waar dat staat je bent wel erg snel met je slotje, zie namelijk nergens iets daar over staan, alleen dat een dubbelpost verboden is.
 

DeletedUser

Guest
Het is toch logisch dat wanneer het niet in 1 post past, je het maar in 1 posts moet doen?
 

DeletedUser

Guest
waarom staat er in de regels dan dat je niet 2x achter elkaar mag posten?

mijn auto kan 200 dat betekent tog ook niet dat ik zo hard mag rijden, dan houd je je aan het maximum,

dat is pas logisch
 

DeletedUser26555

Guest
waarom staat er in de regels dan dat je niet 2x achter elkaar mag posten?

mijn auto kan 200 dat betekent tog ook niet dat ik zo hard mag rijden, dan houd je je aan het maximum,

dat is pas logisch

snap jij het nu nog niet

je kan maar max 10000 tekens zetten en oze is daar duidelijk over dus mag hij dubbelposten:eek:
 

DeletedUser

Guest
wat een onzin, zeker weer zo ene ongeschreven regel,

dus als ome agent mij aanhoud als ik 200 rij zeg ik gewoon, ja ik kan zo hard dus is het logisch dat ik zo hard rij, nee dan pas je je aan aan het maximum,
 

DeletedUser26555

Guest
wat een onzin, zeker weer zo ene ongeschreven regel,

dus als ome agent mij aanhoud als ik 200 rij zeg ik gewoon, ja ik kan zo hard dus is het logisch dat ik zo hard rij, nee dan pas je je aan aan het maximum,

man dus een guide mag dan ook geen dubbelpost zijn?

want dat is wat jij juist zegt

en als je nu nog 1 keer tegendeel bewijst report ik je post;) dat de mod het je eens uitlegt
 

DeletedUser

Guest
dan kan ik wel 2 weken wachten voordat de mod er weer eens is;)
 

DeletedUser

Guest
ik was behoorlijk serieus hoor;) aangezien ik een waarschuwing krijg, voor dubbelposten, en meneer oze mag posten wat die wil, want daar komen de ongeschreven regels weer.
 

DeletedUser59838

Guest
Dubbelposten wil men gebruiken zodat 1 forumlid het meerdere malen posten niet kan toepassen

Post 1 ( forumlid 1 ):
Plaatje
Post 2 ( zelfde forumlid ):
Plaatje
Post 3 ( zelfde forumlid ):
Plaatje :
Post 4 ( zelfde forumlid ) :
Lol

Echter leeft Oz voor forum regeltjes...daarin is hij wel de man in...
Ik vermoed dat hij vroeger veel gepest is maar wie ben ik om dat te zeggen
is ook totaal niet belangrijk...
En Oz weet dat je met veel tw bullshit zonder iets nieuws te brengen mag dubbelposten
zodra hij het maximaal aantal tekens bereikt...
Plus dat kan hij met de forum regels volledig onderbouwen zodat hij weer de man is.


Ik noem het geniaal. nu nog een real life en het is compleet.
Verder is het erger als een mod je een berisping geeft en gelijk een grote fout maakt
in het beargumenteren van de berisping...
Plus dat hij daarna niet meer antwoord omdat hij een domme fout gemaakt heeft.

Ach ja...

P.s. een volledig topic met plaatjes over Oz kan je ook maken...
Noem het topic spot-prentjes en plaats daarin allemaal spot-prentjes
die te maken hebben met de oorlog :D kunnen ze in feite niet tegen gaan
 

DeletedUser

Guest
whahah, ja krijg zo echt veel strafpunten;) bij 10 punten maak je kans op een regel boek, ondertekent door oze.
 

DeletedUser59838

Guest
Regel dat maar even...Echter geeft Oz geen boek uit...dan krijgt hij geen digitale props
 

DeletedUser

Guest
waarom staat er in de regels dan dat je niet 2x achter elkaar mag posten?

Omdat dit in meer dan 99% van de gevallen geldt en slechts weinigen dergelijke lange posts maken.

mijn auto kan 200 dat betekent tog ook niet dat ik zo hard mag rijden, dan houd je je aan het maximum,

dat is pas logisch

Ik heb honger dus ik eet maandag want vogels zijn mijn lievelingskleur.
Begrijp je dit dan wel? Want aan je posts te zien gaan je gedachtegangen ongeveer zo.

Om nog een enigszins kloppende vergelijking te maken:
Je rijdt met je auto op de snelweg en wilt inhalen. Het is ondoenbaar om 120 te blijven rijden, dus trek je even op naar 140 km/u; wanneer je de auto('s) hebt ingehaald, minder je weer snelheid. Geen agent die je een bekeuring geeft hiervoor, terwijl de regel toch wel degelijk is dat je slechts 120km/u mag rijden.
 

DeletedUser59838

Guest
Omdat dit in meer dan 99% van de gevallen geldt en slechts weinigen dergelijke lange posts maken.



Ik heb honger dus ik eet maandag want vogels zijn mijn lievelingskleur.
Begrijp je dit dan wel? Want aan je posts te zien gaan je gedachtegangen ongeveer zo.

Om nog een enigszins kloppende vergelijking te maken:
Je rijdt met je auto op de snelweg en wilt inhalen. Het is ondoenbaar om 120 te blijven rijden, dus trek je even op naar 140 km/u; wanneer je de auto('s) hebt ingehaald, minder je weer snelheid. Geen agent die je een bekeuring geeft hiervoor, terwijl de regel toch wel degelijk is dat je slechts 120km/u mag rijden.

- Maanzaad ( maandag, maanzaad, vogelvoer, zwarte kleur ) Heb je niet een echte uitdaging?

Vergelijking :

wil je daar een serieus antwoord op?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ulquiorra-Schiffer zou je me dan ff kunnen aantonen waar dat staat je bent wel erg snel met je slotje, zie namelijk nergens iets daar over staan, alleen dat een dubbelpost verboden is.

Er is waarschijnlijk een slotje opgezet, omdat het topic niet echt een bijdrage toevoegt. Het zijn meer van die dingen die je ook gewoon in het praattopic kan doen, want meestal wordt er in dat soort topics alleen maar gespamd.

Daarom verwacht ik eigenlijk ook dat er op dit topic ook nog wel een slotje zal komen :p
 

DeletedUser

Guest
Dat weet ik wel zeker, bij vragen moet je de mod met een privébericht aanspreken ;)
 

DeletedUser59838

Guest
die worden niet beantwoord, daar heb ik het bewijs nog wel van...
Omdat de Mod zelf een grove fout heeft gemaakt
 

DeletedUser

Guest
Omdat dit in meer dan 99% van de gevallen geldt en slechts weinigen dergelijke lange posts maken.



Ik heb honger dus ik eet maandag want vogels zijn mijn lievelingskleur.
Begrijp je dit dan wel? Want aan je posts te zien gaan je gedachtegangen ongeveer zo.

Om nog een enigszins kloppende vergelijking te maken:
Je rijdt met je auto op de snelweg en wilt inhalen. Het is ondoenbaar om 120 te blijven rijden, dus trek je even op naar 140 km/u; wanneer je de auto('s) hebt ingehaald, minder je weer snelheid. Geen agent die je een bekeuring geeft hiervoor, terwijl de regel toch wel degelijk is dat je slechts 120km/u mag rijden.



whaha, ja maar mag je harder dan 120? als er 120 is toegstaan?

Ik heb honger dus ik eet maandag want vogels zijn mijn lievelingskleur.
Begrijp je dit dan wel? Want aan je posts te zien gaan je gedachtegangen ongeveer zo.

en dit slaat ook nergens op, dat weet jij zelf ook wel.
 

DeletedUser

Guest
De MOD heeft geen fout begaan dit keer, hij heeft slechts jouw topic terecht op slot gezet. De reden is in datzelfde topic te vinden. Deze wordt straks op slot gegooid om dezelfde reden.
 
Bovenaan