Reforming The World: The Final Chapter

DeletedUser

Guest
Met een 360° front, overstack jij aan de kant van de persoon die nauwelijks incomings stuurt. Dodgen deed je ook niet. En dan ben ik het noobje :confused:
 
Reactiescore
1.089
Met een 360° front, overstack jij aan de kant van de persoon die nauwelijks incomings stuurt. Dodgen deed je ook niet. En dan ben ik het noobje :confused:

Neem m niet zo serieus :p
Hij is 2x weggespeeld op w34, en hij is blijkbaar up voor een derde keer :p
 

DeletedUser

Guest
heeft dogma al leren timen? en zijn jullie nog steeds zo dom om te denken dat we geen bg hebben met homy;)
 

DeletedUser

Guest
Je was het niet waard om t-time te downloaden voor Tom, eerder zoiets eigenlijk. En goh, een NAP dan ofzo waarschijnlijk. Maakt eigenlijk niet uit voor ons. Was eerder een steek die jullie dan lieten vallen door geen bg te kiezen. Nu zie je wat ervan is gekomen.

Hannibal, The Prime Illusionist - Zuid-Dogma, lig tegen Mitch aan.

En Martijn, ik neem hem niet serieus hoor. Begon zelf met een cynisch mopje :D.

En Jop, je bent geniaal!
 

DeletedUser

Guest
lol tuurlijk hadden we een bg, alleen ze vonden het leuk om de os terug te trekken midden in de massa en om de os niet te sturen voor de massa:(
 

DeletedUser

Guest
zozo.. Blijkt dat Creed niet kan winnen zonder recruits.

Badum tss
 
Reactiescore
60
tsja, het duurt een beetje lang
 
Reactiescore
60
Ik had toch gehoopt dat ephedra nog een poging tot deffen zou doen maar ik geloof niet dat dat er nog in gaat zitten. CF maken is blijkbaar het enige wat nog wil :(
 

DeletedUser

Guest
Ja laag niveau speler, zijn dorpenbouwer genaamd dorpjesbouwster cf't ook lekker door. Ik had 17 cf maar gelukkig wat weg kunnen spelen.

en vervolgens krijg je deze pm

-Ephedra. op 09.12. om 09:18 uur
Mooi zo, bewijs je maar mee wat een kwakzalver je was daar met je uitleg over CF'en :)

#Zielig

Gegroet,
Ben | w34 w38
 

DeletedUser

Guest
Jammer zo'n mensen. Lijkt mij gewoon een slechte verliezer, die het overwinningsgevoel kostte wat kost wil verpesten! :(
 
Bovenaan