Reforming The World: The Final Chapter

DeletedUser71636

Guest
Mark is de dragende speler in choice geweest, in tijden dat het moeilijk ging heb respect voor hem!
 

DeletedUser67973

Guest
het gaat dan ook niet over of we aanvallen kregen van die stammen, maar eerder de deff die ze leveren, winnen is zoals eerder al gezegd niet lastig als je je fronten 10 - 15 lijnen ver kan stacken (kijkend naar raving en chronus)

Waar haal jij zowiezo het idee van dat ik gestacked sta? ik ben nog geen enkele keer gescout door jullie.
 
Reactiescore
1.075
Waar haal jij zowiezo het idee van dat ik gestacked sta? ik ben nog geen enkele keer gescout door jullie.

omdat bij elke aanval dat er gebeurd is tot de laatste aanval gestacked stond, daarbij hebben we ook 'genachtblitzt' en bij de aanvallen die in de ochtend aankwamen (aanvallen van max 10 uur lopen) de muur nog niet naar beneden ging, zo moeilijk is het dan ook niet om een idee te krijgen dat je stacked stond :)
 

DeletedUser67973

Guest
Ik kan me anders geen enkele nachtblitz herinneren? waarschijnlijk was ik gewoon online dan, verder is het nogal onzinnig om te zeggen dat iemand stacked staat als je een massa stuurt...
Aan de andere kant kan ik wel zeggen dat jij en AA ontzettend zwaar gestacked stonden want ik heb daadwerkelijk scouts gestuurd om achter stacks te komen. Bij jouw stonden er tussen de 8-10 defdorpen in je frontdorpen en erachter tot zo'n 5 defdorpen op 4 uur edelafstand. Mogelijk stonden de stacks nog verder maar dat had ik niet gescout.
Bij AA waren de stacks uiteindelijk tussen de 10-12 defdorpen.

edit: Volgens mij weet ik weer die ene "nachtblitz" toen stuurde jij volgens mij 2 edels op 1 dorp ver in m'n achterland en 1 edel als ondersteuning. Verder viel jij enkel m'n achterland aan en AA idem, dat was gewoon een kwestie van belabberd aanvallen.
 
Reactiescore
1.089
edit: Volgens mij weet ik weer die ene "nachtblitz" toen stuurde jij volgens mij 2 edels op 1 dorp ver in m'n achterland en 1 edel als ondersteuning. Verder viel jij enkel m'n achterland aan en AA idem, dat was gewoon een kwestie van belabberd aanvallen.

Volgens mij werd je inderdaad vaker in je achterland aangevallen, raving george idem. Kan me nog een aantal topics herrineren dat je voor een zeer korte periode deff vroeg in je achterland omdat anders alles kapot werd geknald
 
Reactiescore
117
Hak zet op diplomatiek vlak? Ik heb choice zo goed als kon proberen te helpen waar ik nooit en never aan een overstap naar creed aan dacht.
Op een gegeven moment was ik bijna de enigste persoon die nog uberhaupt aanvallen op touw wou zetten, ruzietjes dagelijks oploste en knopen doorhakte. maar als dan het overgrote deel van choice amper een account kan onderhouden (zelfs tegen rellen niet :eek:) dan is dat puur een gebrek aan kwaliteit.

Daarna ben ik met een maand pauze naar creed gegaan dus zo plotseling was het niet. Dat het vlaggenschip van jullie na 3 dagen de grond in wordt geboord van mij heb ik lak aan. Genoeg kansen en tijd gehad om fatsoenlijk met mij samen te werken.

Mark je moet eerlijk zijn, er is geen lid geweest van SCRT dat jij niet hebt beledigd of een poging tot belediging gedaan hebt. Het is wel waar dat we toen al oorlog hadden, maar elke enige vorm van diplomatie/persoonlijk diplomatie heb jij wel voor je kiezen gehad. Ruzietjes oplossen deed je ook niet echt aan, meestal was jij onderdeel in de ruzie Mark en kwam je aan met een ik-vind-jullie-niet-leuk topic om je klachten er heen te gooien eens in de zoveel tijd.

Je hebt de meeste mensen geen kans gegeven om samen te werken. Ik zal met liefde alle posts van jou hier posten gezien ik het hele archief nog heb.


Hierbij wil ik de rest van Creed! feliciteren met deze oorlog, verdiend gewonnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.018
Bijna 1000 voor Creed, wel veel backtimes

Zijde 1:
Stammen: Creed!
Zijde 2:
Stammen: No ID.


Timeframe: Laatste maand


Totale overnames van de vijandige kant:


Kant 1: 988
Kant 2: 146
Verschil: 842


chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:


Kant 1: 9,151,950
Kant 2: 1,387,155
Verschil: 7,764,795


chart


En ook maar eens gekeken naar de heatmap voor overname's tussen Creed en NoID, zien jullie die van NoID nog?

64dce029185fdda542c652b8edd2f35f.png
 

DeletedUser73185

Guest
Creed! heeft echt flink verdiend gewonnen, No ID. is helemaal naar de ondergang geholpen. Ben benieuwd wat er voor een toekomstplan verschijnt bij ons.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het plaatje in no id die rukmuss heeft achtergelaten ook wel geinig
 

DeletedUser73185

Guest
Hahah, ziet er leuk uit inderdaad. Of bedoel je dat zwaard wat ertussen steekt? Want dat was Zaeres... :eek:
 

DeletedUser37136

Guest
No tolerance op diplomatiek vlak? :rolleyes:

Duidelijk veel verstand van de eerste periode van Choice. En van de gehele situatie. Vertel jij me eens welke bondgenoten er nog meer aangegaan hadden moeten worden terwijl je de ligging, groeirichtingen en alles in acht neemt.

Vanaf een maand of 3 zat Choice in zijn beste periode met een goed vooruitzicht op de toekomst. Er werd een sterke, hechte groep gevormd en het werd eindelijk stabieler. Excuseer me als ik de gok qua maanden niet helemaal goed heb maar het gaat uiteindelijk niet om dat detail. In die tijd was duidelijk de opgave: noord-zuid verenigen....
Met alle respect, maar alleen in de opstartfase heb ik angst gehad voor Choice, toen Castiel binnen no-time de hele wereld tegen Creed! opzette. Vanaf de eerste aanvallen kwamen op WIYGN en er door Creed! werd geanticipeerd liepen jullie eigenlijk constant achter de feiten aan.
 
Bovenaan