Reforming The World: The Final Chapter

Reactiescore
1.075
Hak zet op diplomatiek vlak? Ik heb choice zo goed als kon proberen te helpen waar ik nooit en never aan een overstap naar creed aan dacht.
Op een gegeven moment was ik bijna de enigste persoon die nog uberhaupt aanvallen op touw wou zetten, ruzietjes dagelijks oploste en knopen doorhakte. maar als dan het overgrote deel van choice amper een account kan onderhouden (zelfs tegen rellen niet :eek:) dan is dat puur een gebrek aan kwaliteit.

Daarna ben ik met een maand pauze naar creed gegaan dus zo plotseling was het niet. Dat het vlaggenschip van jullie na 3 dagen de grond in wordt geboord van mij heb ik lak aan. Genoeg kansen en tijd gehad om fatsoenlijk met mij samen te werken.

zowel jij en de rest van de leiding hebben altijd een no tolerance gehad op diplomatiek vlak en dachten wel eventjes samen met IR w34 te kunnen winnen. alleen sloegen jullie steeds meer spelers in het gezicht hierdoor, waaronder wasps, de leave van wasps heeft gewoon de wereld beslist.

Ondanks ze beter presteerde dan vrijwel elke andere stam op .nl. Geef simpelweg een voorbeeld van een stam die vooral op individuele kwaliteiten voortgang. Dan hoef je geen raketgeleerde te zijn om te beseffen dat No ID niet eens in de buurt daarvan komt.

No ID/Choice is kwalitatief altijd een zwakke schakel geweest, het is dan ook niet zo vreemd dat jullie zonder veel weerstand te hebben getoond van Creed hebben verloren. Noem 1 grote overwinning van Choice/No ID op Creed... Ik weet er geen één.

Dat jij denkt dat Choice of No ID ooit op dezelfde hoogte kwaliteit stond als Creed is gewoonweg lachwekkend. Met zulke uitspraken vind ik het overigens niet heel vreemd dat je al meerdere keren verbannen bent van het AF.


laat je eventjes testen op hoogheidswaanzin, ik ken tal van stammen die veeeel beter waren dan |P| en creed!, zowel op diplomatiek als op kwaliteit.
 

DeletedUser69389

Guest
Wel sneu hoor. Dat arreat en igranka op barbaar gaan kan ik me nog wel iets bij bedenken. Al had igranka genoeg edels om wat terug te doen en of elders bb dorpjes ofzo te edelen om weer sterk te komen staan. Maar goed opzich is dat nog logisch.

Maar charge (en straks ongetwijfeld ook AA) dat kan ik niet begrijpen, en vind ik persoonlijk ook een beetje kinderachtig naar de stam toe. Zeker een account als charge heeft No ID gewoon nodig.

Nu kan je net zo goed heel No ID op barbaar gooien, niet dat ik daar voorstander van ben. Maar nu is men zeker dat ze helemaal weggespeeld gaan worden.

Het is aan de ene kant een naaistreek, maar ik zou zelf misschien in hun situatie hetzelfde hebben gedaan. Deels ben ik indirect ook verantwoordelijk ervoor dat zij zich in de steek voelden gelaten.

Onzin. Fluffy is niet genachtblitzt toen het werd weggespeeld, MisterMe ook niet, Mr Shocked en Medico loco al helemaal niet. Vlemis is weggespeeld omdat jij jezelf een ban aansmeerde en dat op andere werelden vrolijk ging vertellen. Er werd bij deze accounts dan ook niks (terug) gedaan om te verliezen binnen perken te houden toen het eenmaal begon.

Charge en Angry Animals waren niet eens weggespeeld. Al heeft die laatste wel flinke verliezen geleden, maar dat was omdat hij dorpjes ging afbreken, en weg ging geven om zo deff weg te knallen, wat hier niet in gebreke is.

Igranka is weggespeeld omdat ALLES werd gebackdraft en er zo geen troepen meer over waren, ook aan No ID verwijtbaar.

Arreat is inderdaad genachtblitzt, maar ondernam vervolgens zelf geen moeite om meer iets terug te doen.

Dat jullie van nacht blitzen hielden was wel duidelijk. Deden jullie ook vaak genoeg op aia haha, maar bij Vlemis is er wel een poging gedaan tot het tegenhouden van de verliezen. Alleen gaat dat moeilijk als er eerst een ban is en daarna het acc niet kunnen besturen. Het duurde wel eventjes voordat we de vv konden krijgen via de Vlemis van W38. Ondertussen heb ik een poging gedaan tot het opzetten van een stackwall, maar jullie gingen ook wel keihard door. Ondanks dat we jullie eventjes hebben afgeremd daarmee. En alsje dan geen spelers voor zo'n account kunt vinden dan zakken bij diegene die de vv draaien na verloop van tijd ook de moed in de schoenen.
 

DeletedUser67973

Guest
Bij de aanval op Vlemis kregen we pas na zo'n 3 dagen de 1e incommings van jullie. Dat kan je niet serieus tegenstand noemen zeker? Volgens mij Had AA ook wel veel sneller een defwall aan kunnen leggen dan dat er gebeurd was.
 
Reactiescore
973
laat je eventjes testen op hoogheidswaanzin, ik ken tal van stammen die veeeel beter waren dan |P| en creed!, zowel op diplomatiek als op kwaliteit.

Niet nodig en heb ik geen last van, realiteit komt soms hard aan. Ik ken inderdaad ook tal van stammen die in hetzelfde rijtje als |P| staan, desondanks heb ik er geen enkele het beter zien doen voor de situatie waar we inzaten. Maar ach, geloof ook niet bepaald dat een belabberde tw'er als jij iets weet wat van kwaliteit binnen tw.
 

DeletedUser63804

Guest
Ik vind de hele situatie jammer voor w34 .
Ik had graag nog een spannende strijd gezien waarbij creed! zwaar onder vuur zou liggen , om dan uiteindelijk keihard terug te slaan.
 
Reactiescore
1.075
Niet nodig en heb ik geen last van, realiteit komt soms hard aan. Ik ken inderdaad ook tal van stammen die in hetzelfde rijtje als |P| staan, desondanks heb ik er geen enkele het beter zien doen voor de situatie waar we inzaten. Maar ach, geloof ook niet bepaald dat een belabberde tw'er als jij iets weet wat van kwaliteit binnen tw.

is anders niet zo moeilijk om onder druk te komen staan en met z'n allen op delete te drukken :) Als |P| echt zo'n topstam is zouden ze w18 wel gewonnen hebben, en nee dat hebben ze dus niet, sterker nog, jij en Aus moesten bijna alle vv's doen daar dat zegt meer over jullie dan over |P| enige wat dit over |P| zegt dat ze enkel en alleen op jullie steunden waar dus uit komt dat |P| al even belabberd was als mij omdat je het zo mooi uitdrukt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Raving heeft laatst de hoofdspeler van Charge weggejaagd, een tijdelijke co heeft toen het account voortgezet in de hoop dat de hoofdspeler terug zou komen, is niet gebeurd dus vandaar dat ie er mee gekapt is (ook in combinatie met het gedoe in No.ID).
weggejaagd goh, ik kan wel blijven spelen daar. Maar tenslotte begint morgen weer school en heb al zo'n drukke rl dat ik simpelweg tijd en zin niet ervoor heb om veel tijd in tw over algemeen te steken :eek: natuurlijk was al dat gedoe in No.Id laatste tijd ook niet echt motiverend. Maar Raving was niet reden van dat ik ermee gekapt ben nee :p
 

DeletedUser71655

Guest
Wel sneu hoor. Dat arreat en igranka op barbaar gaan kan ik me nog wel iets bij bedenken. Al had igranka genoeg edels om wat terug te doen en of elders bb dorpjes ofzo te edelen om weer sterk te komen staan. Maar goed opzich is dat nog logisch.

Maar charge (en straks ongetwijfeld ook AA) dat kan ik niet begrijpen, en vind ik persoonlijk ook een beetje kinderachtig naar de stam toe. Zeker een account als charge heeft No ID gewoon nodig.

Nu kan je net zo goed heel No ID op barbaar gooien, niet dat ik daar voorstander van ben. Maar nu is men zeker dat ze helemaal weggespeeld gaan worden.

Sneu?
Toen wij stopten wilde iedereen opeens de vv wél, maar toen het onder aanval lag wilde vrijwel NIEMAND de vv, dus nee ik heb ze de vv dan ook zeker niet gegund.
Verder tsja, AA ging op del omdat Igranka op del ging, arreat was onbemand dus dat kon ik ook nog begrijpen, enkel charge vind ik wel wat naaiend, maja niemand in de stam wilde meewerken.

Hoe kon IGranka terugslaan zonder spelers?
Ik weet wat voor nieuw volk op IGranka ging komen, en dat zou ongetwijfelt volk zijn dat er nog minder van bakten dan dat wij het deden, dus nee van terugslaan was geen sprake

Onzin. Fluffy is niet genachtblitzt toen het werd weggespeeld, MisterMe ook niet, Mr Shocked en Medico loco al helemaal niet. Vlemis is weggespeeld omdat jij jezelf een ban aansmeerde en dat op andere werelden vrolijk ging vertellen. Er werd bij deze accounts dan ook niks (terug) gedaan om te verliezen binnen perken te houden toen het eenmaal begon.

Charge en Angry Animals waren niet eens weggespeeld. Al heeft die laatste wel flinke verliezen geleden, maar dat was omdat hij dorpjes ging afbreken, en weg ging geven om zo deff weg te knallen, wat hier niet in gebreke is.

Igranka is weggespeeld omdat ALLES werd gebackdraft en er zo geen troepen meer over waren, ook aan No ID verwijtbaar.

Arreat is inderdaad genachtblitzt, maar ondernam vervolgens zelf geen moeite om meer iets terug te doen.

IGranka is niet weggespeeld door het backdraften hoor, het heeft de situatie veel moeilijker gemaakt, maar zoals ik eerder al zei, als ik gewoon vv's had gehad, of als Daan er was, hadden we het nog wel kunnen redden, maar dat was niet zo.

Charge was onbemand, AA ging op del omdat Igranka ging, Arreat was de hele nacht online toen Aus ging aanvallen, maar heeft niks gedaan, behalve zeggen dat die ging stoppen, toen is de vv met moeite nog verkregen, en kwam de vv bij mij te liggen want niemand verder wilde, en ik kan moeilijk 2 accs deffen waar 1 NIKS getagged is, en de andere waar ik 300 dodges moet doen.

niet moeilijk dat shoked, arreat en fluffy weggespeeld werden als er uren zelfs dagen niemand logde daar, zelfde met mister me



volgens mij leef jij in het verleden aangezien je enkel over |P| kunt praten, verder zijn jullie daar ook gewoon weggeknald, |P| was echt niet zo'n topstam als iedereen denkt.

eigenlijk best bizar dat eerst Mark ons een hak zet op diplomatiek vlak zodat er geen onderhandelingen kunnen volgens met o.a SCRT en dan doodleuk naar creed! gaat.

Please, stop, je zet jezelf nogal voorschut:eek:

Het is aan de ene kant een naaistreek, maar ik zou zelf misschien in hun situatie hetzelfde hebben gedaan. Deels ben ik indirect ook verantwoordelijk ervoor dat zij zich in de steek voelden gelaten.



Dat jullie van nacht blitzen hielden was wel duidelijk. Deden jullie ook vaak genoeg op aia haha, maar bij Vlemis is er wel een poging gedaan tot het tegenhouden van de verliezen. Alleen gaat dat moeilijk als er eerst een ban is en daarna het acc niet kunnen besturen. Het duurde wel eventjes voordat we de vv konden krijgen via de Vlemis van W38. Ondertussen heb ik een poging gedaan tot het opzetten van een stackwall, maar jullie gingen ook wel keihard door. Ondanks dat we jullie eventjes hebben afgeremd daarmee. En alsje dan geen spelers voor zo'n account kunt vinden dan zakken bij diegene die de vv draaien na verloop van tijd ook de moed in de schoenen.

Agree, enkel vind ik het geen naaistreek, het was eerder een naaistreek dat niemand de vv wilde toen het acc onder aanval lag, en toen we stopten en er niet zoveel incomings meer waren wilde mensen opeens wel de vv, en dat gunde ik ze niet:p
 

DeletedUser

Guest
individuele kwaliteiten zeker, de gebondheid daarintegen is al maanden niet te vinden. Allemaal leuk en wel maar creed! heeft No ID./Choice verslaan door nachtblitsen uit te voeren niet meer niet minder.

Welke individuele kwaliteit? Slechts een handvol spelers konden wat klaarspelen tegen Creed op verdedigend vlak, en op aanvallend vlak was het al helemaal om te janken met de ene gefaalde massa na de andere. Waar zat die individuele kwaliteit dan?


niet moeilijk dat shoked, arreat en fluffy weggespeeld werden als er uren zelfs dagen niemand logde daar, zelfde met mister me

Euh? :eek: MisterMe is gebroken onder de druk van Creed, na +- een week van non stop aanvallen hebben ze het opgegeven ja, daarvoor welden al 50 dorpen oid gepakt. Dat er geen spelers meer op Arreat (<- werden gewoon counters uitgevoerd toen we begonnen met aanvallen?) en fluffy meer zaten is niet onze schuld noch ons probleem. Ofjah, misschien wel onze schuld door de constante druk en aanhoudende resultaten van Creed.


volgens mij leef jij in het verleden aangezien je enkel over |P| kunt praten, verder zijn jullie daar ook gewoon weggeknald, |P| was echt niet zo'n topstam als iedereen denkt.

:eek:

eigenlijk best bizar dat eerst Mark ons een hak zet op diplomatiek vlak zodat er geen onderhandelingen kunnen volgens met o.a SCRT en dan doodleuk naar creed! gaat.

:eek: Jullie konden al sinds 3 maanden na de start niet meer onderhandelen met SCRT door jullie eerdere falende diplomatieke beleid, misbruik maken van BGs en natuurlijk doordat Creed dat zaakje al lang op orde had. Had niets met Mark te maken ;)


zowel jij en de rest van de leiding hebben altijd een no tolerance gehad op diplomatiek vlak en dachten wel eventjes samen met IR w34 te kunnen winnen. alleen sloegen jullie steeds meer spelers in het gezicht hierdoor, waaronder wasps, de leave van wasps heeft gewoon de wereld beslist.

De leave van Wasps de wereld beslist? Of Wasps nu geleaved was of niet, dat zuiden hadden wij easy weggespeeld met het enorme front dat LoC had en de vele edels van DontQQ/Volcano/Dogma. Sterker nog, stond extreem grote massa gepland op LoC die door die leave helaas niet meer hoefde door te gaan :D



laat je eventjes testen op hoogheidswaanzin, ik ken tal van stammen die veeeel beter waren dan |P| en creed!, zowel op diplomatiek als op kwaliteit.

Het is grootheidswaanzin. En geen enkele stam heeft het langer volgehouden dan |P| in een dergelijke situatie, daarnaast was het ook nog eens de langst bestaande premade (nog steeds geloof ik zelfs) en werd er gewoon een uitmuntende prestatie neergezet. Maar wie zijn die betere stammen dan volgens jou? Ik hoor vooral veel geblaat maar zie weinig wol als jij je mond hier weer eens opentrekt.



is anders niet zo moeilijk om onder druk te komen staan en met z'n allen op delete te drukken :) Als |P| echt zo'n topstam is zouden ze w18 wel gewonnen hebben, en nee dat hebben ze dus niet, sterker nog, jij en Aus moesten bijna alle vv's doen daar dat zegt meer over jullie dan over |P| enige wat dit over |P| zegt dat ze enkel en alleen op jullie steunden waar dus uit komt dat |P| al even belabberd was als mij omdat je het zo mooi uitdrukt.

Na eerst een jaar onder extreem zware omstandigheden (zuivere vierfrontenoorlog) te hebben gespeeld, na uiteindelijk nog eens genaaid te zijn door de support én de oorlog tot het moment van delete met winst afgesloten. Daarnaast heb jij geen flauw idee hoe het er in P aan toe ging, vrij lachwekkend dus dat je er wat over denkt te kunnen zeggen gezien jij daar bij de eerste de beste massa zou zijn weggespeeld met de weinige middelen die voorhanden waren. Kan me onze discussie in de casualchat namelijk nog levendig herinneren :eek:
 
Reactiescore
1.089
zowel jij en de rest van de leiding hebben altijd een no tolerance gehad op diplomatiek vlak en dachten wel eventjes samen met IR w34 te kunnen winnen. alleen sloegen jullie steeds meer spelers in het gezicht hierdoor, waaronder wasps, de leave van wasps heeft gewoon de wereld beslist.

Volgens mij was die no tolerance diplomatie al ver voor Mark ingezet. Gewoon kinderachtig hem daarvan nu de schuld geven. Bovendien was er al ruzie met SCRT ver voor Mark leider was, ze waren toen al anti-choice/no id. Onder Mark (wil dus niet zeggen door Mark) ontnamen jullie zelfs de samenwerking tussen Creed en RELLEN, en daardoor ook jullie eigen vijand, en dat werd ook nog een bondgenoot.

Vind dit dan ook een merkwaardige uitspraak.

Het is aan de ene kant een naaistreek, maar ik zou zelf misschien in hun situatie hetzelfde hebben gedaan. Deels ben ik indirect ook verantwoordelijk ervoor dat zij zich in de steek voelden gelaten.

Geef igranka, arreat dan ook wel redelijk gelijk. Maar Charge? Angry Animals? Dat vind ik wel 2 merkwaardige accounts die op barbaar gaan. Nog tal van mogelijkheden daarmee.

Dat jullie van nacht blitzen hielden was wel duidelijk. Deden jullie ook vaak genoeg op aia haha,

Dat ontken ik ook niet, echter is het zeker niet de reden waarom No ID is gevallen.

maar bij Vlemis is er wel een poging gedaan tot het tegenhouden van de verliezen.

Zoals Drasp al zei, dat duurde wel een paar dagen, en intussen was Vlemis al half weggeedeld (Chronus en Raving hadden tal van edels)

Sneu?
Toen wij stopten wilde iedereen opeens de vv wél, maar toen het onder aanval lag wilde vrijwel NIEMAND de vv, dus ....
Hoe kon IGranka terugslaan zonder spelers?
...

Neem het jullie ook niet kwalijk (Charge en AA wel)
Maar had opzich wel wat kunnen gebeuren met de tal edels plus de 350-400 dorpjes die nog over waren nadat er 2/3 dagen flink was geedeld. Maar dan kom je tot het punt dat je wel gemotiveerde mensen nodig had, die zoals je zelf al eigenlijk zegt er niet echt waren in No ID.

IGranka is niet weggespeeld door het backdraften hoor, het heeft de situatie veel moeilijker gemaakt, maar zoals ik eerder al zei, als ik gewoon vv's had gehad, of als Daan er was, hadden we het nog wel kunnen redden, maar dat was niet zo.

Nouja ik blijf erbij, toen wij eenmaal door hadden dat je alles ging backdraften wisten we dat het acc K.O. ging
 
Reactiescore
973
Reactiescore
1.075
Kan me onze discussie in de casualchat namelijk nog levendig herinneren :eek:

volgens mij hebben wij elkaar nog nooit gesproken op skype dus heb geen idee waar de fuck jij het over hebt :confused::confused:
Ik vind het wel grappig dat jullie hier komen pronken met een gewonnen oorlog terwijl No ID. toch de slechtste spelers zijn die je kan vinden (als we jou mogen geloven:rolleyes: )? en daar nog eens een BG met de halve wereld voor nodig hebt (SCRT, PINO, DOGMA) als je het dan lastig vind dat we verliezen ben je ronduit achterlijk.
Op diplomatiek vlak hebben jullie dit mooi gewonnen, veel meer hebben we niet gezien van creed! behalve inactieve accounts wegknallen :Embarrassment::Embarrassment:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Verwar ik je wellicht met Jannes, maar ja, één pot nat.

Scrt, dat nooit aanviel en volledig onder VV van brigitte stond zowat. Pino, dat geen front had met Choice en eigen oorlogen uit te vechten had. En Dogma, dat oorspronkelijk een MB stam was nota bene :eek::eek:. Verder heeft Creed deze wereld van begin tot eind gedomineerd en is dat dus idd iets waar ik als medeoprichter trots op mag zijn en dat dan ook ben ja. Wel frappant dat je mijn hele post negeert overigens.
 
Reactiescore
1.089
Ik vind het wel grappig dat jullie hier komen pronken met een gewonnen oorlog terwijl No ID. toch de slechtste spelers zijn die je kan vinden (als we jou mogen geloven:rolleyes: )?

Is niet gezegd, maar ja klopt gaat wel erg makkelijk

en daar nog eens een BG met de halve wereld voor nodig hebt (SCRT, PINO, DOGMA) als je het dan lastig vind dat we verliezen ben je ronduit achterlijk.
Op diplomatiek vlak hebben jullie dit mooi gewonnen

IR, Guards, ///, Homy, Art, Keuze, RELLEN, Choice ....

Veel meer hebben we niet gezien van creed! behalve inactieve accounts wegknallen :Embarrassment::Embarrassment:

Altijd beter dan samenspelen met stabbers uit String die op frauduleuze wijze je proberen weg te krijgen.

En Dogma, dat oorspronkelijk een MB stam was nota bene :eek::eek:.

Geen Mb stam. Maar ligt wel heel dicht bij No ID aan ja :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
is anders niet zo moeilijk om onder druk te komen staan en met z'n allen op delete te drukken :) Als |P| echt zo'n topstam is zouden ze w18 wel gewonnen hebben, en nee dat hebben ze dus niet, sterker nog, jij en Aus moesten bijna alle vv's doen daar dat zegt meer over jullie dan over |P| enige wat dit over |P| zegt dat ze enkel en alleen op jullie steunden waar dus uit komt dat |P| al even belabberd was als mij omdat je het zo mooi uitdrukt.

Welke stammen waren dan beter ? :D
 

DeletedUser

Guest
volgens mij hebben wij elkaar nog nooit gesproken op skype dus heb geen idee waar de fuck jij het over hebt :confused::confused:
Ik vind het wel grappig dat jullie hier komen pronken met een gewonnen oorlog terwijl No ID. toch de slechtste spelers zijn die je kan vinden (als we jou mogen geloven:rolleyes: )? en daar nog eens een BG met de halve wereld voor nodig hebt (SCRT, PINO, DOGMA) als je het dan lastig vind dat we verliezen ben je ronduit achterlijk.
Op diplomatiek vlak hebben jullie dit mooi gewonnen, veel meer hebben we niet gezien van creed! behalve inactieve accounts wegknallen :Embarrassment::Embarrassment:

Zo kutstam als choice is en dan nog je zo vertonen hierzo, schaam je diep.
Weet niet welke gierput je open heb gezet maar er komt van allerlei troep uit.
 
Reactiescore
1.075
IR, Guards, ///, Homy, Art, Keuze, RELLEN, Choice ....

homy, art hebben we nooit iets mee gehad, /// en guards zijn vijanden dus lijkt me ook niet handig:)

Welke stammen waren dan beter ? :D

ongetwijfeld _TBR_, Ins. in zijn gloeiperiode, Vision, order, Dei, GDB, etc etc

Verwar ik je wellicht met Jannes, maar ja, één pot nat.

Scrt, dat nooit aanviel en volledig onder VV van brigitte stond zowat. Pino, dat geen front had met Choice en eigen oorlogen uit te vechten had. En Dogma, dat oorspronkelijk een MB stam was nota bene :eek::eek:. Verder heeft Creed deze wereld van begin tot eind gedomineerd en is dat dus idd iets waar ik als medeoprichter trots op mag zijn en dat dan ook ben ja. Wel frappant dat je mijn hele post negeert overigens.

het gaat dan ook niet over of we aanvallen kregen van die stammen, maar eerder de deff die ze leveren, winnen is zoals eerder al gezegd niet lastig als je je fronten 10 - 15 lijnen ver kan stacken (kijkend naar raving en chronus)

Zo kutstam als choice is en dan nog je zo vertonen hierzo, schaam je diep.
Weet niet welke gierput je open heb gezet maar er komt van allerlei troep uit.

als hier iemand niet moet praten over schaamte ben jij het wellicht wel
 
Bovenaan