Reforming The World: The Final Chapter

Reactiescore
1.089
Wel sneu hoor. Dat arreat en igranka op barbaar gaan kan ik me nog wel iets bij bedenken. Al had igranka genoeg edels om wat terug te doen en of elders bb dorpjes ofzo te edelen om weer sterk te komen staan. Maar goed opzich is dat nog logisch.

Maar charge (en straks ongetwijfeld ook AA) dat kan ik niet begrijpen, en vind ik persoonlijk ook een beetje kinderachtig naar de stam toe. Zeker een account als charge heeft No ID gewoon nodig.

Nu kan je net zo goed heel No ID op barbaar gooien, niet dat ik daar voorstander van ben. Maar nu is men zeker dat ze helemaal weggespeeld gaan worden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
973
Aan Steff te horen is dat zeker allemaal al ingecalculeerd. Volgens hem heeft No ID tenslotte net zoveel kwaliteit als Creed, dat hebben we deze weken flink mogen aanschouwen.
 

DeletedUser

Guest
Aan Steff te horen is dat zeker allemaal al ingecalculeerd. Volgens hem heeft No ID tenslotte net zoveel kwaliteit als Creed, dat hebben we deze weken flink mogen aanschouwen.

Stuurt Steff ook nog andere dingen dan dickpicks ?
Al met al over een paar uur/dagen heeft No ID, inderdaad geen Identity meer en zullen er groepjes onstaan schat ik in.
 
Reactiescore
1.075
Aan Steff te horen is dat zeker allemaal al ingecalculeerd. Volgens hem heeft No ID tenslotte net zoveel kwaliteit als Creed, dat hebben we deze weken flink mogen aanschouwen.

individuele kwaliteiten zeker, de gebondheid daarintegen is al maanden niet te vinden. Allemaal leuk en wel maar creed! heeft No ID./Choice verslaan door nachtblitsen uit te voeren niet meer niet minder.


Nu kan je net zo goed heel No ID op barbaar gooien, niet dat ik daar voorstander van ben. Maar nu is men zeker dat ze helemaal weggespeeld gaan worden.

er zullen ongetwijfeld nog wel enkele spelers op delete gaan dus dat is geen probleem :)
 

DeletedUser

Guest
volgens mij werd ik juist telkens in de nacht aangevallen door igranka maar kan me vergissen.
 
Reactiescore
973
individuele kwaliteiten zeker, de gebondheid daarintegen is al maanden niet te vinden. Allemaal leuk en wel maar creed! heeft No ID./Choice verslaan door nachtblitsen uit te voeren niet meer niet minder.

Die kwaliteit ben ik anders bagger weinig tegengekomen.. Als jullie individuele kwaliteiten beter waren, hadden we dat toch echt moeten merken. |P| was zo bijvoorbeeld een stam waar veel stond op individuele kwaliteiten verplaats teamwork, en dat merkte je dan ook dat veel spelers winst behaalde en defde zonder veel hulp van de stam.

Je hebt nog steeds het inzicht van een garnaal als je denk dat No ID/Choice ooit dezelfde individuele kwaliteit bezat als Creed, ondanks een aantal toppers stonden jullie er altijd ver beneden. Nachtblitzs hebben zo bijvoorbeeld maar weinig effect tegen een speler met genoeg kwaliteit en weet hoe die zijn account moet voorbereiden.
 
Reactiescore
1.089
individuele kwaliteiten zeker, de gebondheid daarintegen is al maanden niet te vinden. Allemaal leuk en wel maar creed! heeft No ID./Choice verslaan door nachtblitsen uit te voeren niet meer niet minder.

Onzin. Fluffy is niet genachtblitzt toen het werd weggespeeld, MisterMe ook niet, Mr Shocked en Medico loco al helemaal niet. Vlemis is weggespeeld omdat jij jezelf een ban aansmeerde en dat op andere werelden vrolijk ging vertellen. Er werd bij deze accounts dan ook niks (terug) gedaan om te verliezen binnen perken te houden toen het eenmaal begon.

Charge en Angry Animals waren niet eens weggespeeld. Al heeft die laatste wel flinke verliezen geleden, maar dat was omdat hij dorpjes ging afbreken, en weg ging geven om zo deff weg te knallen, wat hier niet in gebreke is.

Igranka is weggespeeld omdat ALLES werd gebackdraft en er zo geen troepen meer over waren, ook aan No ID verwijtbaar.

Arreat is inderdaad genachtblitzt, maar ondernam vervolgens zelf geen moeite om meer iets terug te doen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
86
Maar charge (en straks ongetwijfeld ook AA) dat kan ik niet begrijpen, en vind ik persoonlijk ook een beetje kinderachtig naar de stam toe. Zeker een account als charge heeft No ID gewoon nodig.

Raving heeft laatst de hoofdspeler van Charge weggejaagd, een tijdelijke co heeft toen het account voortgezet in de hoop dat de hoofdspeler terug zou komen, is niet gebeurd dus vandaar dat ie er mee gekapt is (ook in combinatie met het gedoe in No.ID).
 
Reactiescore
1.075
Onzin. Fluffy is niet genachtblitzt toen het werd weggespeeld, MisterMe ook niet, Mr Shocked en Medico loco al helemaal niet. Vlemis is weggespeeld omdat jij jezelf een ban aansmeerde en dat op andere werelden vrolijk ging vertellen. Er werd bij deze accounts dan ook niks (terug) gedaan om te verliezen binnen perken te houden toen het eenmaal begon.

Charge en Angry Animals waren niet eens weggespeeld. Al heeft die laatste wel flinke verliezen geleden, maar dat was omdat hij dorpjes ging afbreken, en weg ging geven om zo deff weg te knallen, wat hier niet in gebreke is.

Igranka is weggespeeld omdat ALLES werd gebackdraft en er zo geen troepen meer over waren, ook aan No ID verwijtbaar.

Arreat is inderdaad genachtblitzt, maar ondernam vervolgens zelf geen moeite om meer iets terug te doen.

niet moeilijk dat shoked, arreat en fluffy weggespeeld werden als er uren zelfs dagen niemand logde daar, zelfde met mister me

Die kwaliteit ben ik anders bagger weinig tegengekomen.. Als jullie individuele kwaliteiten beter waren, hadden we dat toch echt moeten merken. |P| was zo bijvoorbeeld een stam waar veel stond op individuele kwaliteiten verplaats teamwork, en dat merkte je dan ook dat veel spelers winst behaalde en defde zonder veel hulp van de stam.

Je hebt nog steeds het inzicht van een garnaal als je denk dat No ID/Choice ooit dezelfde individuele kwaliteit bezat als Creed, ondanks een aantal toppers stonden jullie er altijd ver beneden. Nachtblitzs hebben zo bijvoorbeeld maar weinig effect tegen een speler met genoeg kwaliteit en weet hoe die zijn account moet voorbereiden.

volgens mij leef jij in het verleden aangezien je enkel over |P| kunt praten, verder zijn jullie daar ook gewoon weggeknald, |P| was echt niet zo'n topstam als iedereen denkt.

eigenlijk best bizar dat eerst Mark ons een hak zet op diplomatiek vlak zodat er geen onderhandelingen kunnen volgens met o.a SCRT en dan doodleuk naar creed! gaat.
 
Reactiescore
1.089
niet moeilijk dat shoked, arreat en fluffy weggespeeld werden als er uren zelfs dagen niemand logde daar, zelfde met mister me

Ze waren er niet = nachtblitz?:confused:

volgens mij leef jij in het verleden aangezien je enkel over |P| kunt praten, verder zijn jullie daar ook gewoon weggeknald, |P| was echt niet zo'n topstam als iedereen denkt.

eigenlijk best bizar dat eerst Mark ons een hak zet op diplomatiek vlak zodat er geen onderhandelingen kunnen volgens met o.a SCRT en dan doodleuk naar creed! gaat.

Hoeft niet gelijk te gaan jennen hoor, hij gaf het slechts als voorbeeld, wat mij een vrij goed voorbeeld lijkt als je het een beetje objectief bekijkt.

Tevens is dat inderdaad bizar
Stel je toch eens voor, de hele stam was voor komst van Levi en Ian. Maar er heeft niemand enig invloed gehad met diplomatie met SCRT :eek:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
niet moeilijk dat shoked, arreat en fluffy weggespeeld werden als er uren zelfs dagen niemand logde daar, zelfde met mister me



volgens mij leef jij in het verleden aangezien je enkel over |P| kunt praten, verder zijn jullie daar ook gewoon weggeknald, |P| was echt niet zo'n topstam als iedereen denkt.

eigenlijk best bizar dat eerst Mark ons een hak zet op diplomatiek vlak zodat er geen onderhandelingen kunnen volgens met o.a SCRT en dan doodleuk naar creed! gaat.

Hak zet op diplomatiek vlak? Ik heb choice zo goed als kon proberen te helpen waar ik nooit en never aan een overstap naar creed aan dacht.
Op een gegeven moment was ik bijna de enigste persoon die nog uberhaupt aanvallen op touw wou zetten, ruzietjes dagelijks oploste en knopen doorhakte. maar als dan het overgrote deel van choice amper een account kan onderhouden (zelfs tegen rellen niet :eek:) dan is dat puur een gebrek aan kwaliteit.

Daarna ben ik met een maand pauze naar creed gegaan dus zo plotseling was het niet. Dat het vlaggenschip van jullie na 3 dagen de grond in wordt geboord van mij heb ik lak aan. Genoeg kansen en tijd gehad om fatsoenlijk met mij samen te werken.
 
Reactiescore
973
volgens mij leef jij in het verleden aangezien je enkel over |P| kunt praten, verder zijn jullie daar ook gewoon weggeknald, |P| was echt niet zo'n topstam als iedereen denkt.

Ondanks ze beter presteerde dan vrijwel elke andere stam op .nl. Geef simpelweg een voorbeeld van een stam die vooral op individuele kwaliteiten voortgang. Dan hoef je geen raketgeleerde te zijn om te beseffen dat No ID niet eens in de buurt daarvan komt.

No ID/Choice is kwalitatief altijd een zwakke schakel geweest, het is dan ook niet zo vreemd dat jullie zonder veel weerstand te hebben getoond van Creed hebben verloren. Noem 1 grote overwinning van Choice/No ID op Creed... Ik weet er geen één.

Dat jij denkt dat Choice of No ID ooit op dezelfde hoogte kwaliteit stond als Creed is gewoonweg lachwekkend. Met zulke uitspraken vind ik het overigens niet heel vreemd dat je al meerdere keren verbannen bent van het AF.
 
Bovenaan