#Reet de speler ^^

DeletedUser75579

Guest
Je weet toch dat als je mensen van Ima wat vraagt er een week later nog niks gebeurt :engel:
 

DeletedUser73927

Guest
Voornamelijk Yentlstylez samen met Yentl, maar nadat War begon te floppen heb ik ook een tijdje smashing gedraait en daarna, toen het echt compleet kansloos was, nog edels lopen slopen vanaf Quadesh, maar dat was meer leedvermaak dan nog serieus fronten :p
 

DeletedUser77812

Guest
Voornamelijk Yentlstylez samen met Yentl, maar nadat War begon te floppen heb ik ook een tijdje smashing gedraait en daarna, toen het echt compleet kansloos was, nog edels lopen slopen vanaf Quadesh, maar dat was meer leedvermaak dan nog serieus fronten :p

Ach ja, toen willem ervandoor ging was het idd over. En dan had je die boze paranoia nog waarvan de personaliteit en de naam zon mooi verbond was.
 

DeletedUser73927

Guest
Hahaha, dat was zeker een mooie ja. Ik denk dat de voornaamste beslissende actie van de wereld de overstap van Bird was. Aesthetician, VTI en die derde dude die Divine joinde en Eddyx een 360 front gaven was vrij bepalend voor het moraal en de activiteit binnen War & Ghosts :p
 
Bovenaan