#Reet de speler ^^

DeletedUser73927

Guest
Kom maar door met de volgende rate? Iemand...? :p (ik wil best gerate worden)
 

DeletedUser80376

Guest
Rate Chicago blackhawks. De enige non-pp abuse account
 
Reactiescore
766

DeletedUser73927

Guest
Gewoon je punten protocol screenen en plakken en het is duidelijk lijkt me? :p
En wat is de grens? Muren boosten hoort bijvoorbeeld inmiddels evenveel bij het spel als timen. Is het boosten van muren dan ook abusen, of draait het enkel om de start fase?
 
Reactiescore
766
Gewoon je punten protocol screenen en plakken en het is duidelijk lijkt me? :p
En wat is de grens? Muren boosten hoort bijvoorbeeld inmiddels evenveel bij het spel als timen. Is het boosten van muren dan ook abusen, of draait het enkel om de start fase?
Murenboosten is ook pp abuse. Zie de vergelijking ook niet echt, is totaal niet hetzelfde als timen.

Als speler x 20k in de beginfase erdoorheen jaagt en speler y doet dat in de eindfrontfase, evenveel abuse toch?
 

DeletedUser73927

Guest
Murenboosten is ook pp abuse. Zie de vergelijking ook niet echt, is totaal niet hetzelfde als timen.
Dat is ook niet wat ik zeg, het staat er bijzonder duidelijk. Ik zeg dat het inmiddels is geïntegreerd in het spel en dat het deel uitmaakt van de dagelijkse TW ervaring. Dat is wat anders dan het gelijk stellen. Hoe je het ook went of keert, muur boosten gebeurt nou eenmaal erg veel, wat enigszins begrijpelijk is aangezien het bijzonder effectief is. Het zou mij eerlijk gezegd verassen als mijn tegenstander het niet doet, zeker gezien hoe makkelijk het is om 5k+ pp te farmen op een nieuwe wereld.

Als speler x 20k in de beginfase erdoorheen jaagt en speler y doet dat in de eindfrontfase, evenveel abuse toch?
Yes, kan ik me in vinden. Echter gok ik dan dat vrijwel niemand ontkomt aan het etiket "booster" gezien de eerder genoemde muur boosts, om nog maar te zwijgen van de vele bonussen en dergelijke die gekocht worden.
 
Reactiescore
766
Dat is ook niet wat ik zeg, het staat er bijzonder duidelijk. Ik zeg dat het inmiddels is geïntegreerd in het spel en dat het deel uitmaakt van de dagelijkse TW ervaring. Dat is wat anders dan het gelijk stellen. Hoe je het ook went of keert, muur boosten gebeurt nou eenmaal erg veel, wat enigszins begrijpelijk is aangezien het bijzonder effectief is. Het zou mij eerlijk gezegd verassen als mijn tegenstander het niet doet, zeker gezien hoe makkelijk het is om 5k+ pp te farmen op een nieuwe wereld.


Yes, kan ik me in vinden. Echter gok ik dan dat vrijwel niemand ontkomt aan het etiket "booster" gezien de eerder genoemde muur boosts, om nog maar te zwijgen van de vele bonussen en dergelijke die gekocht worden.
Ease up soldier, was geen aanval. Denk ook dat er vrijwel geen enkel account is die daaraan ontkomt. Heet echter niet voor niets “muurboosten”. :p
 
Reactiescore
768
Dat is ook niet wat ik zeg, het staat er bijzonder duidelijk. Ik zeg dat het inmiddels is geïntegreerd in het spel en dat het deel uitmaakt van de dagelijkse TW ervaring. Dat is wat anders dan het gelijk stellen. Hoe je het ook went of keert, muur boosten gebeurt nou eenmaal erg veel, wat enigszins begrijpelijk is aangezien het bijzonder effectief is. Het zou mij eerlijk gezegd verassen als mijn tegenstander het niet doet, zeker gezien hoe makkelijk het is om 5k+ pp te farmen op een nieuwe wereld.


Yes, kan ik me in vinden. Echter gok ik dan dat vrijwel niemand ontkomt aan het etiket "booster" gezien de eerder genoemde muur boosts, om nog maar te zwijgen van de vele bonussen en dergelijke die gekocht worden.

Neeeeee Tim, jij ook al een murenbooster :X?
 
Reactiescore
300
Ik had al een tijdje een rate belooft, dus daar is die dan.

Het account in kwestie: The American Sniper A.K.A "de Tasjes" naja niet echt een tas, meer een bodybag

upload_2019-3-8_22-55-1.png

  • Punten
    Bla Bla Bla "punten vechten niet troepen wel"? Deze jongens doen het beide! Met een 1.9mil punten staan zij 7e op ranglijst.
    Je hoort men wel eens zeggen, zonder dalen geen pieken? Nou deze jongens gaan er gewoon voor met enkel pieken. Met een gestaagde groei klauteren ze de ranglijst door.

    Cijfer: 8.4


  • ODA
    Met een whoopin' 15,06mil verslagen tegenstanders als aanvaller zijn ze de runner up om rang 3 van de desbetreffende ranglijst te bemachtigen, goud zilver en bronze straks voor IMA? Deze score doet zeker niet onder voor je positie op de ranglijst. Ondanks dat je tegenstanders het soms gauw opgaven waardoor je iets makkelijker ODA kon binnen te harken. Is het des al niet te min een waardige positie.
    upload_2019-3-8_23-2-23.png


    Cijfer: 8.1
  • Stam
    Jullie hebben vanaf het begin van de wereld de mantel van IMA gedragen.

    upload_2019-3-8_23-12-58.png

    Dat jullie als premade nog steeds staan en grote kans maken op de wereldwinst vind ik al een flinke opgave, chapeau! Heb zelf meerdere premades voorbij zien komen en gaan en er zelf ook ingezeten, en 9 van de 10x gingen ze toch uit elkaar. Ook ikzelf heb mijn blauwe maandag doorgebracht in IMA, en hier kijk ik met gemengde gevoelens op terug. Na mijn mening was de sfeer en de gezelligheid soms ver te zoeken, waarin het andere dagen dan weer top was.

    Ik heb het gevoel dat er nog 1 account in zit die niet helemaal in het IMA plaatje past. Voor de rest werken jullie als hechte groep sterk samen. Wellicht een van de dingen die jullie kan tegenhouden tot wereldwinst is het teveel aan individueel talent/kwaliteit in IMA. Wat kan lijden tot ''Ik ben de beste'' mentaliteit. Wat je vaak ziet in de sport is dat er een team word gebouwt om een of enkele ster spelers. Waarin Ima vooral bestaat uit ster spelers. Ik ben benieuwd hoe dit denkbeeldige bootje in de toekomst gaat varen.

    Cijfer: 7.9


  • Ligging
    Je bent een van de frontspelers voor IMA tegen shine.

    upload_2019-3-8_23-29-34.png

    Door je ligging en de recruits heb jij geen RIM gebied. Echter is dat niet echt nodig gezien er genoeg safe is vanuit IMA als backup. En je hoeft niet te dealen met de vervellende def rimstammen. Je hebt je eigen safe veilig in de baarmoeder van IMA. Vanuit dit gebied penetreer jij het Shine front. En dit gaat gestaag. Wat ik wel zie aan je ligging is dat jij sneller pusht als dat je stamgenoten doen. Waardoor jij dus een groter front krijgt dat dat lastiger te behouden is. Of dit er aan ligt dat jou tegenstanders makkelijker zijn, jij beter bent, of dat de rest lui is weet ik niet.

    Ik weet niet hoe adequaat de Shine spelers gaan zijn tegenover jullie, of hoe snel je stamgenoten met je mee gaan pushen. Dus ben wederom benieuwd wat de toekomst brengt.

    Cijfer: 7.8


  • Reputatie
    In mijn ima tijdperk hebben we goed leuk met elkaar gesproken. Verder ken ik het account van andere werelden. Ik heb tegen jullie gespeeld, met jullie gespeeld, en dan nu weer tegen jullie. Maar heb niks op jullie aan te merken eigenlijk. Ik vind dit onderdeel van de speler rate ook altijd vrij onnodig. Want een reputatie zal voor iedereen weer anders zijn. Half de tw spelers kan je niks vinden, terwijl de andere helft je aanbid. Zou mij een zorg wezen. Hier geef ik dan ook geen Cijfer voor.


    Totaal:
    • Punten: Cijfer: 8.4
    • OD: Cijfer: 8.1
    • Stam Cijfer: 7.9
    • Ligging Cijfer: 7.8


      En nu gaat dit rekenwonder aan het werk om het totaal van de som te bepalen uit zijn hoofd uiteraard:
    • 8.4 + 8.1 + 7.9+ 7.8 = 32,2 : 4

      Totaal = 8,05


    Iemand die tijd en zin heeft mag Mysterious Individual wel raten.
 

Bijlagen

  • upload_2019-3-8_22-53-53.png
    upload_2019-3-8_22-53-53.png
    124,9 KB · Weergaven: 4
  • upload_2019-3-8_22-54-36.png
    upload_2019-3-8_22-54-36.png
    121,8 KB · Weergaven: 2
Reactiescore
1.283
Thanx voor de reet!

Eigenlijk weinig tot niets op aan te merken maar je hebt dan ook niets negatiefs genoemd dus hoef niets te verdedigen :D.

Dat je mijn persoonlijkheid en dus reputatie geen 10+ gaf dat doet me dan wel weer enorm veel pijn, maar dat zal wel aan de andere tasjes liggen Gehehe ❤️
 
Reactiescore
310
Thanx voor de reet!

Eigenlijk weinig tot niets op aan te merken maar je hebt dan ook niets negatiefs genoemd dus hoef niets te verdedigen :D.

Dat je mijn persoonlijkheid en dus reputatie geen 10+ gaf dat doet me dan wel weer enorm veel pijn, maar dat zal wel aan de andere tasjes liggen Gehehe ❤️

nu mag jij wess succes!
 
Bovenaan