DeletedUser73927
Guest
Kom maar door met de volgende rate? Iemand...?
(ik wil best gerate worden)
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
'enige'Rate Chicago blackhawks. De enige non-pp abuse account
‘Non-pp abuse’'enige'
Haha wat is dat voor onzin.Elke speler die herhaaldelijk claimt geen 'pp ab(user)' te zijn is er eentje.
Murenboosten is ook pp abuse. Zie de vergelijking ook niet echt, is totaal niet hetzelfde als timen.Gewoon je punten protocol screenen en plakken en het is duidelijk lijkt me?
En wat is de grens? Muren boosten hoort bijvoorbeeld inmiddels evenveel bij het spel als timen. Is het boosten van muren dan ook abusen, of draait het enkel om de start fase?
Dat is ook niet wat ik zeg, het staat er bijzonder duidelijk. Ik zeg dat het inmiddels is geïntegreerd in het spel en dat het deel uitmaakt van de dagelijkse TW ervaring. Dat is wat anders dan het gelijk stellen. Hoe je het ook went of keert, muur boosten gebeurt nou eenmaal erg veel, wat enigszins begrijpelijk is aangezien het bijzonder effectief is. Het zou mij eerlijk gezegd verassen als mijn tegenstander het niet doet, zeker gezien hoe makkelijk het is om 5k+ pp te farmen op een nieuwe wereld.Murenboosten is ook pp abuse. Zie de vergelijking ook niet echt, is totaal niet hetzelfde als timen.
Yes, kan ik me in vinden. Echter gok ik dan dat vrijwel niemand ontkomt aan het etiket "booster" gezien de eerder genoemde muur boosts, om nog maar te zwijgen van de vele bonussen en dergelijke die gekocht worden.Als speler x 20k in de beginfase erdoorheen jaagt en speler y doet dat in de eindfrontfase, evenveel abuse toch?
Ease up soldier, was geen aanval. Denk ook dat er vrijwel geen enkel account is die daaraan ontkomt. Heet echter niet voor niets “muurboosten”.Dat is ook niet wat ik zeg, het staat er bijzonder duidelijk. Ik zeg dat het inmiddels is geïntegreerd in het spel en dat het deel uitmaakt van de dagelijkse TW ervaring. Dat is wat anders dan het gelijk stellen. Hoe je het ook went of keert, muur boosten gebeurt nou eenmaal erg veel, wat enigszins begrijpelijk is aangezien het bijzonder effectief is. Het zou mij eerlijk gezegd verassen als mijn tegenstander het niet doet, zeker gezien hoe makkelijk het is om 5k+ pp te farmen op een nieuwe wereld.
Yes, kan ik me in vinden. Echter gok ik dan dat vrijwel niemand ontkomt aan het etiket "booster" gezien de eerder genoemde muur boosts, om nog maar te zwijgen van de vele bonussen en dergelijke die gekocht worden.
Dat is ook niet wat ik zeg, het staat er bijzonder duidelijk. Ik zeg dat het inmiddels is geïntegreerd in het spel en dat het deel uitmaakt van de dagelijkse TW ervaring. Dat is wat anders dan het gelijk stellen. Hoe je het ook went of keert, muur boosten gebeurt nou eenmaal erg veel, wat enigszins begrijpelijk is aangezien het bijzonder effectief is. Het zou mij eerlijk gezegd verassen als mijn tegenstander het niet doet, zeker gezien hoe makkelijk het is om 5k+ pp te farmen op een nieuwe wereld.
Yes, kan ik me in vinden. Echter gok ik dan dat vrijwel niemand ontkomt aan het etiket "booster" gezien de eerder genoemde muur boosts, om nog maar te zwijgen van de vele bonussen en dergelijke die gekocht worden.
Neeeeee Tim, jij ook al een murenbooster :X?
Max!![]()
Zie ik eruit alsof ik het geld heb om dat op reguliere basis te doen? :'(
Fair enough, groot gelijk. Zouden meer mensen moeten doen!W67 is gestart. Ik doe het nog steeds uit principe niet.
Dit noemde we in de brugklas breien, het klopt niet helemaal8.4 + 8.1 + 7.9+ 7.8 = 32,2 : 4
Thanx voor de reet!
Eigenlijk weinig tot niets op aan te merken maar je hebt dan ook niets negatiefs genoemd dus hoef niets te verdedigen.
Dat je mijn persoonlijkheid en dus reputatie geen 10+ gaf dat doet me dan wel weer enorm veel pijn, maar dat zal wel aan de andere tasjes liggen Gehehe![]()