# Reet de speler ^^

Reactiescore
1.367

DeletedUser78491

Guest

Tevens vind ik de redenatie enorm krom, dat is overigens geen feedback die specifiek aan jou is gericht @Rise Againts. Het valt mij nu al op dat men enorm wordt beloont als zij wat laf in de rim liggen. Is het tegenwoordig geen pluspunt meer om juist aan een sterk front te liggen!? Niet lang geleden bestond er nog zoiets als 'een leuke uitdaging' die juist werd gewaardeerd door spelers en in dit soort topics. Niet zo gek ook, aangezien het spel uiteindelijk op die fronten wordt beslist en daar het meest gebeurd.

Anno 2018 krijg je minpunten voor een 'groot front (zelfs als de tegenstanders slecht zijn!!)' en krijg je een 9 'als je laf aan de rand van de buitenwereld (lees: diepe rim)' ligt!? Wat walgelijk.
(las dit in een andere rate, zoals ik zei. Zie het hier al vaker terugkomen).

Is het niet een feit dat een account diep in de rim veel meel potentieel heeft om te groeien zonder veel risico's? Zoals ik al zei, qua speelplezier etc geef ik geen cijfer. Het gaat vooral om potentieel
 
Reactiescore
516
Is het niet een feit dat een account diep in de rim veel meel potentieel heeft om te groeien zonder veel risico's? Zoals ik al zei, qua speelplezier etc geef ik geen cijfer. Het gaat vooral om potentieel

Afhankelijk van de wereld instellingen; deze wereld valt het namelijk wel mee naar mijn idee. Dit omdat je te maken hebt met een immens hoge moraal regeling, 20:1 aanvalsverhouding, ridders en daarbovenop ook nog is een uitkijktoren. Rim liggingen hebben inderdaad (vaker) meer potentie om lekker door te kunnen groeien. Echter is de bovengenoemde combinatie van settings, dan toch wel weer een grote afknapper voor een diepe rim ligging.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Er was wat kritiek op de rate van Dorpmafketels; zal ik die rate opnieuw doen of zal ik doorgaan en Nice Ult Almumu raten?

Ik heb last van uitstelgedrag oke :(
 
Reactiescore
853
Er was wat kritiek op de rate van Dorpmafketels; zal ik die rate opnieuw doen of zal ik doorgaan en Nice Ult Almumu raten?

Ik heb last van uitstelgedrag oke :(
Ik snap even niet waarom kritiek op een rate direct een probleem is? Dat de argumentatie wellicht zwak is of dat mensen zich er niet in kunnen vinden, waardoor discussies ontstaan, is juist de bedoeling van dit topic lijkt me?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik snap even niet waarom kritiek op een rate direct een probleem is? Dat de argumentatie wellicht zwak is of dat mensen zich er niet in kunnen vinden, waardoor discussies ontstaan, is juist de bedoeling van dit topic lijkt me?

Kritiek is niet per se een probleem, en discussies is inderdaad waar het om draait. Wat ik bedoelde met kritiek was vooral dat ik het idee had dat mensen de rate wat snel en meh vonden. Zoals je wel hebt gemerkt is het vaak fair dat een goede rate door iemand “beloond” wordt met een goede rate terug, dus wilde ik even checken of men de rate “goed genoeg” vond. Snap je?

Het zal mij een worst wezen wie ik rate :p
 
Reactiescore
1.367
Er was wat kritiek op de rate van Dorpmafketels; zal ik die rate opnieuw doen of zal ik doorgaan en Nice Ult Almumu raten?

Ik heb last van uitstelgedrag oke :(

Ik had ook wel kritiek kunnen geven op de rate van mij, maar ik ben geen aansteller :p

Chop chop gewoon de volgende doen!
 
Reactiescore
853
Kritiek is niet per se een probleem, en discussies is inderdaad waar het om draait. Wat ik bedoelde met kritiek was vooral dat ik het idee had dat mensen de rate wat snel en meh vonden. Zoals je wel hebt gemerkt is het vaak fair dat een goede rate door iemand “beloond” wordt met een goede rate terug, dus wilde ik even checken of men de rate “goed genoeg” vond. Snap je?

Het zal mij een worst wezen wie ik rate :p
Buiten de kritiek van Charisma, die zeker terecht was, zie ik vrij weinig kritiek, de bespelers van mafketel bedankten RA zelfs voor de rate.
 

DeletedUser13688

Guest
Nice Ult Amumu

110889_large


Punten: 297.519, rang 38 op het moment van schrijven. In principe is dit een prima score. De spelers zijn op de 30e januari begonnen, 2 weken na de start van de wereld. Ze lijken geen zware pp-abusers te zijn geweest en een 'slow-but-steady' groei te hebben doorgemaakt de afgelopen maand.
7DaCD8j.png

Aangezien ze op een redelijk eerlijke manier hun dorpjes lijken te verdienen en niet overkomen als zware pp-abusers kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat hun account er in principe prima uitziet. Als ze zo doorgaan voorzie ik wel een plekje in de top 20 in de toekomst.

Ik geef ze daarom een 8/10.



OD:

Verslagen tegenstanders: 974.096 (86.)

Dit is een mooi getal voor hun grootte. Het blijkt dat ze wel af en toe knokken voor hun dorpjes maar ook tegelijkertijd prima kunnen doorgroeien. Wat mij hier vooral opvalt is de #16 plek voor ondersteuner. Deze spelers blijken OS te bieden waar het nodig is en daarmee kunnen ze doorslaggevend zijn.

Het lagere ODD geeft tegelijkertijd aan dat ze zelf nog niet echt voor hetere vuren hebben gestaan in deze wereld en mede daarom kan ik ze nog niet op volledige waarde schatten. Mede door de ODS ontvangen ze van mij hiervoor ook een 8/10.



Stam: Stamloos. Deze spelers hebben op 't moment geen stam, alhoewel ik wel het gevoel heb dat er hoogstwaarschijnlijk gegadigden zijn om dit team in te lijven, aangezien ze op hun plekje op de kaart toch bij verreweg het grootste zijn. Kan ze hier echter geen cijfer voor geven, dus deze blijft simpelweg leeg.

Ligging:
7sMYnJc.png

Ze hebben een leuke ligging aan de "rand" van de wereld (God, wat ben ik een ouwe lul, vroeger was de rim iets van C28). Geen echte bedreigingen in de buurt, wat waarschijnlijk er aan bijdraagt dat ze stamloos door 't leven kunnen gaan voor nu. Ze hebben meer dan genoeg potentie om te kunnen blijven groeien in deze ligging, wat hen voor de toekomst zeker zal helpen.

Het gebrek aan "natuurlijke vijanden" en de stevige positie die ze op hun locatie op de kaart hebben neergezet geeft mij het vertrouwen dat deze ligging dit team verschaft met een goede uitgangspositie voor de rest van de wereld. Daarom geef ik ze hiervoor een 8.5/10


Reputatie: Hier wordt het interessant. Ik moet zeggen, toen ik ze voor 't eerst zag posten was het eerste wat ik dacht "god, weer zo'n stelletje debielen die ongelooflijk uit de hoogte doen, alsof ze net hun eerste jaar rechten achter de rug hebben en direct denken een volwaardig advocaat (met alle arrogantie van dien) te zijn." Echter, na wat kritisch kijken moet ik toch zeggen dat wanneer ik 't allemaal met een korreltje zout neem, het best vermakelijk kan zijn om ze af en toe te zien lullen. Nog geen hoogstaande P&P of ijzersterke discussies zien voeren overigens, dus 't blijft hier vooralsnog bij een 6.5/10 - eventueel, afhankelijk van hoe de wereld verloopt, dan deze natuurlijk nog flink gaan schommelen.

8+8+8.5+6.5 = 31/4=7.75/10. Prima cijfer.

Op zich mag men mij nu wel gaan reten, als iemand daar zin in heeft. Wordt waarschijnlijk toch wel afgezeken, dus leef je uit :p (A Plebian)
 
Reactiescore
853
Echter, na wat kritisch kijken moet ik toch zeggen dat wanneer ik 't allemaal met een korreltje zout neem, het best vermakelijk kan zijn om ze af en toe te zien lullen
Ah Rawberry bedankt voor de rate, ik denk dat we zeer tevreden kunnen zijn met het mooie cijfer.

Ik kan me in de meeste punten zeer goed vinden, echter wilde ik je laatste uitspraak over onze reputatie nog even toelichten. Wij hebben zeker meer dan een enkele wereld gespeeld en er zijn een aantal mensen die zeker kunnen bevestigen dat wij geen newgens zijn en zeker weten hoe te TW'en. Het AF account van Nice Ult Amumu was dan ook puur gecreëerd, met als doel het AF ietwat te doen glunderen (wat zeker is gelukt bij een groot aantal mensen). Dit was dan ook een grap en heeft verder niks met ons als personen te maken (hoewel we toch vrij arrogant zijn al zeg ik het zelf). Met een 6.5 zijn we voorlopig zeker tevreden echter neem ik aan dat dit beeld in de loop der wereld zal veranderen.

Nog een fijne avond :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ah Rawberry bedankt voor de rate, ik denk dat we zeer tevreden kunnen zijn met het mooie cijfer.

Ik kan me in de meeste punten zeer goed vinden, echter wilde ik je laatste uitspraak over onze reputatie nog even toelichten. Wij hebben zeker meer dan een enkele wereld gespeeld en er zijn een aantal mensen die zeker kunnen bevestigen dat wij geen newgens zijn en zeker weten hoe te TW'en. Het AF account van Nice Ult Amumu was dan ook puur gecreëerd, met als doel het AF ietwat te doen glunderen (wat zeker is gelukt bij een groot aantal mensen). Dit was dan ook een grap en heeft verder niks met ons als personen te maken (hoewel we toch vrij arrogant zijn al zeg ik het zelf). Met een 6.5 zijn we voorlopig zeker tevreden echter neem ik aan dat dit beeld in de loop der wereld zal veranderen.

Nog een fijne avond :)

Jullie hebben een hoop te bewijzen :)
 
Reactiescore
310
Ah Rawberry bedankt voor de rate, ik denk dat we zeer tevreden kunnen zijn met het mooie cijfer.

Ik kan me in de meeste punten zeer goed vinden, echter wilde ik je laatste uitspraak over onze reputatie nog even toelichten. Wij hebben zeker meer dan een enkele wereld gespeeld en er zijn een aantal mensen die zeker kunnen bevestigen dat wij geen newgens zijn en zeker weten hoe te TW'en. Het AF account van Nice Ult Amumu was dan ook puur gecreëerd, met als doel het AF ietwat te doen glunderen (wat zeker is gelukt bij een groot aantal mensen). Dit was dan ook een grap en heeft verder niks met ons als personen te maken (hoewel we toch vrij arrogant zijn al zeg ik het zelf). Met een 6.5 zijn we voorlopig zeker tevreden echter neem ik aan dat dit beeld in de loop der wereld zal veranderen.

Nog een fijne avond :)


jij noob!<3
 
Reactiescore
853
A Plebian
vy2sn09.png


Punten
BSpbDfw.png

Vrij steady groei naar 1,3mio. Loopt ietwat achter op andere accounts wat jammer is maar geen ramp. Of het interns of niet zijn is mij om het even, je kan er niet altijd wat aan doen. Wel hoorde ik een raar verhaal dat A Plebian stacks nodig was tegen een rimstam, dit zou ik toch vrij opmerkelijk vinden en doet mij dan ook twijfelen over de kracht van dit account. Voor punten geef ik een 7/10

OD
Ik vind OD een beetje een raar iets om een account op te raten, sommige accounts hebben het nou eenmaal makkelijker (of moeilijker) dan andere.
tlu8KLG.png

Als ik dit bekijk vind ik dat de ODA en ODD vrij laag zijn. Nu kun je aan ODD vrij weinig doen, als je geen aanvallen krijgt, krijg je ze niet. Maar ODA vind ik toch opmerkelijk voor een account dat de 26e positie bekleed, staat A Plebian op de 54e aanvalsrang. Hieruit kan ik dus concluderen dat ze niet echt weerstand gehad hebben? Vooruit een 6/10

Ligging

UAi2OhM.png

Het account heeft zeker groeimogelijkheden, echter zal dit richting Red zijn. Ik twijfel toch wel in dermate aan Adten dat ik niet weet of er winsten behaald zullen worden. Ik zal een cijfer geven voor de huidige ligging van het account met de toekomst lichtelijk meegenomen. De Huidige ligging verdient voor mij een 7/10, ze liggen safe maar hebben toch groei mogelijkheden. Het cluster kan wat beter, er liggen wat dorpen her en der verspreid met dorpen van andere spelers ertussen (geen idee of het mb's/du's zijn, maar het stoort toch). Als ik dan de toekomstvisie erin meeneem zou ik daar 0,5 voor aftrekken, definitief cijfer komt dan uit op een 6,5/10

Stam

lXG6ScG.png

Adten is niet een stam die ik erg hoog heb zitten. De rekrutering van Taitais speelt daar een rol in, ik vind het merkwaardig dat dit account zo gerekruteerd is en vervolgens aan zijn lot over gelaten is. Er zitten wel wat spelers die zich bewezen hebben, maar over het algemeen zie ik het vrij treurig in. Adten krijgt dan ook een 6/10

Reputatie

Ik ken de speler zelf niet maar heb wel wat verhalen gehoord. Over het algemeen niets negatiefs buiten het verhaal over de stacks tegen een rimstam. Ik zal dan een 7/10 geven.

7+6+6.5+6+7 = 32.5 / 5 = 6,5

Next up NUA
 
Bovenaan