- Reactiescore
- 1.384
Moet ik nou serieus nog een lijstje maken![]()
Kspeel de wereld niet meer, geen zin dus
Heyy, sinds wanneer ben jij gestopt op 60?Kspeel de wereld niet meer, geen zin dus![]()
Heyy, sinds wanneer ben jij gestopt op 60?![]()
Hoorde het ja, ondankbare flikkers.Sinds ik niet in red wilde spelen omdat er een luide groep was die oorlog met jullie wilde :#
Er is hooguit af en toe samengewerkt door enkele accounts. Nooit officieel als Red zijnde.Hoorde het ja, ondankbare flikkers.
Dacht er een opbouwende samenwerking mee te hebben, maar als ze oorlog willen kunnen ze het krijgen.
Er is hooguit af en toe samengewerkt door enkele accounts. Nooit officieel als Red zijnde.
Er is geen andere manier van ook. Ik zal persoonlijk altijd tegen hebben gestemd. Puur omdat ik het niet nodig vind om samen met koets te werken als we al zo'n voorsprong hebben. Er is onderling tussen bepaalde mensen hulp geboden en samen dingen gepland geweest. Maar nooit ook meer dan dat. Er is vanuit red ook gewoon erg netjes gehandeld. Door zonder officiele banden NAP etc aan te bieden, zodat er zeker geen naaierij kan ontstaan.Ach, zo kun je het noemen![]()
Er is geen andere manier van ook. Ik zal persoonlijk altijd tegen hebben gestemd. Puur omdat ik het niet nodig vind om samen met koets te werken als we al zo'n voorsprong hebben. Er is onderling tussen bepaalde mensen hulp geboden en samen dingen gepland geweest. Maar nooit ook meer dan dat. Er is vanuit red ook gewoon erg netjes gehandeld. Door zonder officiele banden NAP etc aan te bieden, zodat er zeker geen naaierij kan ontstaan.
Hoorde het ja, ondankbare flikkers.
Dacht er een opbouwende samenwerking mee te hebben, maar als ze oorlog willen kunnen ze het krijgen.
Zeker wel een andere manier, gewoon koets direct de oorlog verklaren als het standpunt een oorlog beginnen is.
Er werd zelfs gesproken over pas oorlog met koets zodra adios weg was...
Het lijkt er wel op hebedankt voor de mooie reet trouwens!
Maar welk laf spel dan? LolMijn mening is dat het laf spel is, ga je niet veranderen met smoesjes![]()
Ja ik heb w58 verneukt, weet iedereen ondertussen al wel. Kom je een keer met wat nieuws of nuttigs of is dit jou niveau?Kijk maar uit met Dennis en zijn praatjes,komt nooit goed!
Oh lol hij geeft een keer toe!Ja ik heb w58 verneukt, weet iedereen ondertussen al wel. Kom je een keer met wat nieuws of nuttigs of is dit jou niveau?