# Reet de speler ^^

Reactiescore
141
Schop met aas onder je rate :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Elk fora weer mensen met motivatie voor 5 minuten, en dan als ze eraan denken hoeveel ze moeten typen en hoeveel mensen gaan zeuren geven ze weer op ^^
.
 

DeletedUser13688

Guest
Bedankt voor de reet, NUA. Het klopt inderdaad dat mij Od niet heel hoog is. Ods heb ik wel behoorlijk overigens. Oda is vanwege defensieve speelstijl niet heel hoog. Tevens heb ik geen MBs, dus ik ben vaak 2-3 clears kwijt om op slecht moraal 1 dorpje te pakken. Ik krijg er naar verhouding weinig voor terug. Tevens toen ik afgelopen week 30 clears doodliep op stacks kreeg ik enkel 400k oda, daar waar de tegenstanders er een gedeelde 2.4 odd voor kregen. Zit ons qua aanvallen en geclusterde def stacks hier niet mee! :0
 
Reactiescore
853
Bedankt voor de reet, NUA. Het klopt inderdaad dat mij Od niet heel hoog is. Ods heb ik wel behoorlijk overigens. Oda is vanwege defensieve speelstijl niet heel hoog. Tevens heb ik geen MBs, dus ik ben vaak 2-3 clears kwijt om op slecht moraal 1 dorpje te pakken. Ik krijg er naar verhouding weinig voor terug. Tevens toen ik afgelopen week 30 clears doodliep op stacks kreeg ik enkel 400k oda, daar waar de tegenstanders er een gedeelde 2.4 odd voor kregen. Zit ons qua aanvallen en geclusterde def stacks hier niet mee! :0
Elk account heeft natuurlijk wel eens problemen, had alleen wel verwacht dat A Plebian toch wat sneller zou kunnen groeien. Valt momenteel een beetje tegen, had verwacht dat ze met NUA mee zouden kunnen qua groei.
 

DeletedUser13688

Guest
Tjah, dat had ik ook wel gehoopt. Activiteit is denk ik ook wel wat lager dan op NUA :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Denk dat ze 20 uur per dag actief kunnen zijn wanneer het moet ;)
 
Bovenaan