DeletedUser76513
Guest
Indien iemand zin en tijd heeft om the dark salvation te raten zou dat leuk zijn. Ben benieuwd
Funfact: Woensdagavond was die edit. De afgelopen drie dagen waren toen Maandag-Woensdag. Behaalde punten op die drie dagen:Zou heel graag een speler reten, maar wel graag van een actieve speler, zireael is inmiddels al drie dagen geen punt gegroeid.
P.S.
Waarom werkt mijn plaatje niet ?
Edit:
Gefixed !
Zou willen vragen of iemand de moeite wilt doen mijn reet te bekijken, anders iemand anders van mijn lieftallige continent; C55.
Gijs speel je 54Denk dat @Hopeful die moeite wel wil doen ^^
Gijs speel je 54
Funfact: Woensdagavond was die edit. De afgelopen drie dagen waren toen Maandag-Woensdag. Behaalde punten op die drie dagen:
- Zireael: 38.589 + 1.189 + 20.131 = 59.909
- Tai Chi: 25.440 + 13.771 + 9.248 = 48.459
Spelers van zireael merkten deze merkwaardige statistiek op
Indien iemand zin en tijd heeft om the dark salvation te raten zou dat leuk zijn. Ben benieuwd
Denk dat @Hopeful die moeite wel wil doen ^^
reeten
Schiet eens op! @Tai Chi
Benieuwd hoe je mijne gaat vinden
Oh ik las dit en ging er vanuit dat er nog eentje aankwam
Oh ik las dit en ging er vanuit dat er nog eentje aankwam
Oh, Zireael vond het niet nodig, dus nu is iemand anders aan de beurt .
Zou willen vragen of iemand de moeite wilt doen mijn reet te bekijken, anders iemand anders van mijn lieftallige continent; C55.
op wat mensen die aan hun totaal aantal posts werken na
Wow mooie ruitjes in je handtekening :O nooit eerder gezien..Rate Experienced., please
Ja, was een stille verwijzing naar jou ja Hierna mag The Dark Salvation. wel gerate worden.Prima rateje, wie wil je als volgende gerate hebben?
Ahum
Wow mooie ruitjes in je handtekening :O nooit eerder gezien..
✧ ✧ ✧ ✧