Reet de Speler

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78643

Guest
Naam: TheBoneCrusher
Rang: 22
Punten: 2.245.045
Dorpen: 233
Gemiddelde: 9635
ODA: 4,98 Mil. Rang: 38
ODD: 4,98 Mil. Rang: 32
ODS: 3,06 Mil. Rang: 13
Intern: Meerendeel.
Ligging:
upload_2017-7-28_22-30-7.png

ODA:
Je ODA vind ik logischerwijs wat lager aangezien je volledig safe ligt en als er ooit clears ergens op komen zal het op stacks zijn. Dit doet niet weg dat dit met rang 38 echt wel een stukje achterblijft met de huidige rang die je nu hebt (22e). 4/10
ODD:

Is normaal gezien het feit dat je (voor de breuk met puppet) een punt in het front lag. Nu lig je 100% safe en zie ik ook niet in dat dat de komende tijd zal stijgen. 6/10
ODS:

Gezien het feit dat je geen front hebt met een van de grotere stammen. Kan je natuurlijk al je def inzetten om deze score wat op te krikken. Dit is ook te zien in de laatste 3 weken dat je van 0 naar 3m ODS bent gegaan. Toch goed dat je dat beschikbaar stelt en laat wel zien dat er op tijd gereageerd wordt (of heel veel prestack) tijdens aanvallen. 7/10

4+6+7=17/3=5,67
Matige score maar dit heeft ook te maken met je potentie

Stam:

Deso. heeft met 11 leden het minste aantal leden van de top 4 stammen, maar daarentegen wel het hoogste gemiddelde per speler. Je staat in de stam als 5e genoteerd en met degene waar je mee in de stam zit denk ik dat dat wel de juiste plek is, gecombineerd met je ligging verwacht ik nadat je klaar bent met internen je kan meten met de top vd stam en dus ook nog wat in rang kan groeien.
De stam heeft een mooie ligging die zijn deel vd rim in handen heeft. Ik ben benieuwd wat er de komende maanden gaat veranderen. (zomermaanden zijn altijd spannend). Qua ligging denk ik dat Deso. voor nu het best uitzicht heeft. Puppet heeft de rim secured met invites, jullie vanuit jullie zelf. Ook Tick! heeft dit deels gedaan door te inviten en over trains nog niet gesproken te hebben.
8/10

Ligging:

upload_2017-7-28_22-55-40.png

Safer dan dit ga je het niet krijgen. Geen front. Te laat (normaal gesproken) om te jumpen. Maar als defbunker... lekker voor de stam!
Kan hier niet veel uit maken want groeimogelijkheden zijn er na de interns gewoon niet!
4/10

Reputatie:

Ik heb niet zo'n groot kennisnetwerk opgebouwd dat ik iedereen ken dus kan ik hier ook niet op ingaan.

4+6+7+8+4=5,8

Dit is het voor mij.
Next to rate = Coruscant :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78643

Guest
Sorry ik heb me vergist in het internen. Maar je gaat me niet vertellen dat er hard voor gestreden is :)
Geen recaps en ook weer niet zoveel oda/odd erbij, maar nee idd geen interns sorry voor dat.
 
Reactiescore
0
Spelletje is rap saai als je helemaal geblokkeerd ligt en ze niet reageren op de aanvallen.
Konden sommige mensen blijkbaar niet goed tegen :)
Dat ze daardoor stoppen is alleen maar voordeel voor ons.
En bashen op inactieve mensen zonder stacks levert nu eenmaal niet veel oda op :(

Maar het interns noemen, ho maar.
Ik intern niet met stabbers.

Groetjes
 
Bovenaan