Reduce.

Reactiescore
1.476
Is dit normaal tegenwoordig? De nap loopt nog maar de aanvallen komen al binnen. Ze komen weliswaar nadat de nap afloopt, maar ik vind het toch kansloos. Top of flop speler?
 

Bijlagen

  • tw stab reduce.png
    tw stab reduce.png
    19,3 KB · Weergaven: 61
  • tw stab reduce 2.png
    tw stab reduce 2.png
    93,4 KB · Weergaven: 57
  • tw stab reduce 3.png
    tw stab reduce 3.png
    97,7 KB · Weergaven: 57

DeletedUser73681

Guest
Dit hoort thuis bij Top/flop spelers xD.

Verder (behalve het blokkeren) is er volgens mij niks verkeerds aan wat hij doet? Hij heeft respect gehad voor de NaP. Vervelend voor jullie, maar niks mis mee.
 

DeletedUser73927

Guest
Niet heel netjes nee. Maar aan de andere kant, de aanvallen zijn wel pas na afloop van de NAP, dus van een stab zou ik hier niet spreken. Eerder onbeleefd :p
 

DeletedUser80074

Guest
Lol.. is hier echt een topic voor nodig? Dit is overigens dezelfde speler die willens en wetens een rat in bescherming nam door zijn identiteit niet te openbaren (nadat hij informatie kreeg toegespeeld over welke dorpen al dan niet van OS waren voorzien). Naar eigen zeggen kon hij de identiteit van de rat niet openbaren omdat hij anders problemen zou krijgen met stikker. :D Hij had er dus geen problemen mee dat de rat in de stam van de 'vijand' actief kon blijven.
 
Reactiescore
1.476
Ik heb het nergens over een stab, zo wil ik het ook niet noemen. Het is gewoon niet netjes. Op skype hoorde ik 'dat we het maar beter af moesten spreken'. Overigens is er ook een aanval voor het einde van de nap aangekomen. Maar de speler in kwestie heeft er al zijn verontschuldigingen voor aangeboden, hij dacht dat de nap om 18:00 afliep. Niet geheel onlogisch, gezien eerdere pm's die ik hier niet gedeeld heb.

Wat trouwens wel grappig is, is dat UF bij onze stam als bg staat. Maar goed, beide stammen stellen weinig voor, en ik ben relatief nieuw in onze stam. (Booster boys)
 

DeletedUser73927

Guest
Je hebt de bestanden letterlijk "TW stab reduce" genoemd, dus het is niet heel gek dat de mensen hier denken dat je het een stab noemt ;)
 

DeletedUser71937

Guest
Wat trouwens wel grappig is, is dat UF bij onze stam als bg staat. Maar goed, beide stammen stellen weinig voor, en ik ben relatief nieuw in onze stam. (Booster boys)

Vroeger kon je dat eenzijdig zetten(spreek nu over w20 ofzo). Kan dat nog steeds?
 
Reactiescore
1.476
Vroeger kon je dat eenzijdig zetten(spreek nu over w20 ofzo). Kan dat nog steeds?
Kan wel, maar zover ik weet zijn de meeste BB leden ervan overtuigd dat we ook daadwerkelijk een bg hebben, en is dit ook afgesproken.

Je hebt de bestanden letterlijk "TW stab reduce" genoemd, dus het is niet heel gek dat de mensen hier denken dat je het een stab noemt ;)
Oh dat is zichtbaar. o_O Ik moest even een gemakkelijke naam hebben voor de bestanden, ik vind het zelf ook niet daadwerkelijk een stab. Ik had het gewoon niet verwacht.
 

DeletedUser80038

Guest
Potje potje potje, wat maak je er ook een potje van!

Laten we bij het begin beginnen dan zal iedereen snappen waarom de BG in dit geval geen stand houdt. Je zat oorspronkelijk in Roma Victor, waarna je op besloot aan te sluiten bij -BB-. Gelijk na toetreden hebben we de leiding van BB benaderd met de vraag waarom ischa, zonder verdere toelichting aan ons, vrijwel ineens -BB- was gejoind. Daarop kregen we verdeelde antwoorden van de leiding, ze hadden het blijkbaar zonder overleg besloten om hem toe te laten. Na veelvuldig gepraat te hebben met de leiding kwamen we niet direct tot een oplossing en daar liet ik het bij. We ontbonden al wel vast onze persoonlijke NAP met een schappelijke termijn van 5 dagen.

Maar wat blijkt nu, in de tussentijd heb je, als zogenaamd (BG), aan zitten pappen bij Shine. Met het idee om jouw dorpen die, ofwel in mijn cluster ,ofwel aan de grens van mijn cluster liggen zonder weerstand weg te geven. Wederom zonder ons in te lichten. Buiten het inlichten om, als je daadwerkelijk die BG in acht hield, dan laat je een mogelijke vijand niet zomaar toe in het cluster van zowel jezelf als dat van je BG. Onze NAP beeindigde 24:00 en Demo nam de eerste dorpen al 22:00 over. Daar konden we zogezegd nog niks aan doen, maar wat verwacht je dan? Dat we toekijken hoe jij al je dorpen te grabbel geeft aan een potentieel gevaar?

Leuk geprobeerd Ischacool! ;)
 
Reactiescore
1.476
Klopt niet. Jou aanvallen liepen al, terwijl je niet wist dat demoman ook 2 treintjes had lopen.

Leuk excuus, maar niet waar. Ik snap overigens wel dat je ons aanvalt. Ik vond alleen jammer dat we al aanvallen kregen terwijl de nap nog liep. Dat is ook de enige reden dat ik dit topic aanmaakte.

Ik wou zelf ook geen deal met shine. Dat weet iedereen. Maar met jou viel niet te praten. Je gooide een paar persoonlijke beledigingen, en toen blokkeerde je ons.

Wij als account zijn vrijwel done. Ik heb mijn best gedaan te deffen, misschien dat ik morgen weer log. Maar mijn motivatie is weg voor dit account. Ik speel tw voor het sociale aspect. Ik geniet van goed contact met spelers om mij heen, vriend of vijand. Helaas is dat in mijn omgeving niet aanwezig, op 1/2 personen na. Wat dat betreft een shoutout naar Happyniss, een aardige en helpvolle speler aan wie je wat hebt. Laten we het daar maar bij laten.
 
Bovenaan