Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68
Reactiescore
3.452
Nou niet alleen dat, op dit moment wil Red dat ik dorpen ga afstaan omdat een speler die dorpen in mijn cluster heeft (maar waar ik niet mee samenwerk) Cala heeft geclusterfucked door BBs :D
Haha plus 10 dorpen zeker boven op de dorpen die er liggen?
 
Reactiescore
853
Haha plus 10 dorpen zeker boven op de dorpen die er liggen?
5Gd1T2I.png


He wat toevallig :D
 
Reactiescore
177
Wat? Is dit serieus? Als ik dus een PBG was aangegaan met iemand van Icarus en die zou uiteindelijk mijn MB zijn geworden, maar hij zelf had een MB in cala zijn safe liggen > Dan zou ik die mogen aannemen als MB?

Ik vind het toch echt opmerkelijk hoe jullie deze MB op zoveel verschillende manieren proberen goed te praten die gewoonweg nergens op slaan. Een MB aannemen in het cluster van je vijand (ongeacht of deze voorheen tot een PBG van je behoorde) is simpelweg CFen. Ik heb momenteel geen banden met de speler NPcomplete, maar als ik het zo lees zou ik daar best een MB van kunnen maken dus, dit account was immers in een ver verleden de MB van Claudinia die speler speelt nog binnen Adios, dus denk dat ik zijn oude MB dan ook maar aanneem..

Nee grapje doe ik niet, ik verlaag met daar niet toe, vind het gewoon echt knudde hoe jullie dit nog steeds goed proberen te praten.

Kidnatio lag al op de plek waar hij lag. Voordat Tiranu daar überhaupt terecht was gekomen. Dus noem het geen CF's.
 
Reactiescore
3.452
Niemand. Voor zover ik weet is er in het verleden een gesprek geweest hierover al. En dit is een afzonderlijk gesprek gestart door MM zelf.
Geloof je het zelf?
Ik koppel altijd iets terug naar de leiding zeker als het over cf’s gaat!
 
Reactiescore
3.452
Ja, ik ben daar zeker van.
Ik ga niet zomaar iets zeggen hier.
Dus het account heeft zonder het aan jullie te laten weten in de chat of forum deze eis omtrent “cf’s” maar ff geregeld .
 

DeletedUser77942

Guest
Red ziet gewoon niet in dat ze met kid fout zaten omdat ze er zelf een voordeel door hebben

Maar weet zeker dat als het andersom was geweest ze er zeker t zelfde probleem van zouden maken
 

DeletedUser77942

Guest
Kijk da over kid
Je kunt t noemen wat je wil
Maar zo kun je cf op spelers dorpen ook toelaten

Aangezien het dorp van de speler al een cf was in jou account
Dus of je die edelt of niet het blijft een cf
 
Bovenaan