Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68

DeletedUser79168

Guest
Wouden ze hier weeral doen Inge , red was fair genoeg om ons dat te komen melden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Wouden ze hier weeral doen Inge , red was fair genoeg om ons dat te komen melden.

Ja het is wel erg respectloos naar je stam toe om die VV uurtjes te blamen voor de val van je account & vervolgens de vijandige stam de VV aan te bieden.

Ik denk dat we verder er geen heel verhaal aan vast moeten maken omtrent Royboyz' uitspraken. Zowel de speler als de stam zijn verantwoordelijk voor de val van Royboyz, deze discussie zou enkel gaan bepalen hoe groot de aandeel van iedere partij is.
 

DeletedUser69389

Guest
Ja het is wel erg respectloos naar je stam toe om die VV uurtjes te blamen voor de val van je account & vervolgens de vijandige stam de VV aan te bieden.

Ik denk dat we verder er geen heel verhaal aan vast moeten maken omtrent Royboyz' uitspraken. Zowel de speler als de stam zijn verantwoordelijk voor de val van Royboyz, deze discussie zou enkel gaan bepalen hoe groot de aandeel van iedere partij is.
Royboyz wie? :rolleyes: Erg nette actie van jullie kant inderdaad. Maar de reactie en houding van mister tw baas himself viel wel te verwachten. Begrijp mij goed, want ook Adios valt ten allen tijde hier wat in te verwijten. Maar de houding en attitude van Roy was om te janken. Hij zei gisteravond serieus dat we hem moesten bedanken dat die kwam om te helpen.:eek::confused: Van de wal in de sloot ja... Gelukkig wist ik al van een paar werelden (36, 44, classics) wat voor een top account met goede kwaliteiten het is/was.....

Maargoed er is zoals gezegd ook vanuit onze kant wel wat misgegaan. Spijtig voor Adios. Maar dat fout gaan kon niet zonder de actie van jullie kant. Waarvoor complimenten. De volgende keer ga jij definitief neer. Is dat goed?:oops:

Ook bedankt aan Rick en Patrick die mij vannacht aanspraken of er een leider aanwezig was bij Adios en die mij hadden ingelicht over de plannen van het account Royboyz. Gelukkig waren ze zelf al zo snugger geweest om ermee te gaan dreigen in de stamchat als we hen niet bedankten voor hun inzet en daden....

Helaas voor Koets en wat ex Adten lui verliep hun poging wat minder goed tot nu toe. Het was zo eenvoudig dat ik er zelfs niet eens van ben gaan

giphy.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
853
Deze speler is dus zwaar overschat. Adios kon hier voor grootste deel ook niet erg veel aan doen. Al was het hun risico geweest om deze speler aan te nemen ondanks de speler niet erg positief stond bij aantal mensen zoals Jeremy. Zeker als het acc solo is/was, gevaarlijk zat.
Om hier nog even op te reageren. Royboyz was al aangenomen voordat ik in Adios kwam, heb het er toen met Kennethia over gehad en die verzekerde mij dat Roy gestopt was en dat degene die speelde (Roel) wel een degelijke speler was. Liep ook vrij aardig op zich totdat Roel ons een week de tijd gaf om een heel nieuw team te vinden voor Royboyz, geen verwijten richting hem ik snap de keuze, maar het heeft zeker geen positief effect gehad op Royboyz.

Inderdaad Royboyz als account is zwaar overschat, hij heeft dan ook niet voor niets de reputatie die hij heeft. Deze jongen wordt elke wereld opnieuw weggespeeld, dat het deze wereld dus gebeurde is dan ook geen verrassing voor mij.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Om hier nog even op te reageren. Royboyz was al aangenomen voordat ik in Adios kwam, heb het er toen met Kennethia over gehad en die verzekerde mij dat Roy gestopt was en dat degene die speelde (Roel) wel een degelijke speler was. Liep ook vrij aardig op zich totdat Roel ons een week de tijd gaf om een heel nieuw team te vinden voor Royboyz, geen verwijten richting hem ik snap de keuze, maar het heeft zeker geen positief effect gehad op Royboyz.

Inderdaad Royboyz als account is zwaar overschat, hij heeft dan ook niet voor niets de reputatie die hij heeft. Deze jongen wordt elke wereld opnieuw weggespeeld, dat het deze wereld dus gebeurde is dan ook geen verrassing voor mij.

Adios is gewoon ook schuldig. Dat jij er wat korter bent, daar kan jij nog wel mee wegkomen. Al is het de taak van de leiding om accs weer actief te bemannen :).
Als ik het zo hoor had je Roel - maar een solo acc is risico genoeg ?
 
Reactiescore
853
Adios is gewoon ook schuldig. Dat jij er wat korter bent, daar kan jij nog wel mee wegkomen. Al is het de taak van de leiding om accs weer actief te bemannen :).
Als ik het zo hoor had je Roel - maar een solo acc is risico genoeg ?
Want? Ik speel zelf ook zo goed als solo :p? Natuurlijk is bemanning van een account deels aan de leiding te verwijten, echter is het gegeven tijdsbestek vrij kort. Roel zou in eerste instantie tot 1 juli spelen om vervolgens een week voor vertrek aan te kondigen dat we 7 dagen hebben om spelers te vinden.

Ik snap de keuze die Roel heeft gemaakt, echter vind ik dan ook dat hij hier hoofdverantwoordelijk is. Het account zou immers actief zijn tot 1 juli.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Want? Ik speel zelf ook zo goed als solo :p? Natuurlijk is bemanning van een account deels aan de leiding te verwijten, echter is het gegeven tijdsbestek vrij kort. Roel zou in eerste instantie tot 1 juli spelen om vervolgens een week voor vertrek aan te kondigen dat we 7 dagen hebben om spelers te vinden.

Ik snap de keuze die Roel heeft gemaakt, echter vind ik dan ook dat hij hier hoofdverantwoordelijk is. Het account zou immers actief zijn tot 1 juli.

Het is te merken dat je alleen speelt ja. Want er worden veel fouten gemaakt op ZheQ ;).

Dat Royboyz hoofdverantwoordelijk is ben ik het zeker mee eens hoor (Aka Roel). Uiteindelijk een collectief falen - we have been there too.

Een solo account gaat gewoon niet goed vaak. Dat is wat ik even wilde aangeven.
Initium was solo en Peter moest aan z'n tentamens -> gaat fout.
Gebeurt bij Roy dus nu ook.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
853
Het is te merken dat je alleen speelt ja. Want er worden veel fouten gemaakt op ZheQ ;).
Mweh veel fouten, wat dodgefouten als ik toevallig nog sliep, over het algemeen 1 dorp verloren ,zonder stamdef na clears van 2-3 spelers is ok-ish. Niet geweldig gedeft, maar zeker niet slecht.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Mweh veel fouten, wat dodgefouten als ik toevallig nog sliep, over het algemeen 1 dorp verloren ,zonder stamdef na clears van 2-3 spelers is ok-ish. Niet geweldig gedeft, maar zeker niet slecht.

Ik vond het wel redelijk wat fouten in verhouding met aantal clears dat erop kwam hoor ;)
Het was niet beroerd, maar je snapt dat activiteit wel de schade iets meer had kunnen beperken.
 
Reactiescore
853
Enige tijd geleden was er een discussie omtrent Koets en Red, waarbij Red beweerde dat Koets geen BG was waardoor Red rechtmatig .Da Vinci kon edelen. Nu is er een discussie omtrent twee spelers, namelijk KidNatio (mb Red) en NPcomplete.

Om te beginnen wil ik verduidelijken dat Zheq geen samenwerking heeft met NPComplete en hem dan ook niet steunt omtrent de actie CF-Calamity, ik ben het hier niet mee eens en keur het dan ook af. Nu vindt Red dat zij aanspraak maken op die dorpen en eisen dat ik deze speler tegenwerk, terwijl zij doodleuk KidNatio als MB hebben aangenomen in het cluster van Tiranu destijds.

Om even aan te tonen in welke mate Red met twee maten meet;

KidNatio als Mb aannemen is oke, ondanks dat het in principe een directe CF bij Tiranu is d.m.v. rekruteren. Het niet aanvallen van een een speler die in Calamity zijn cluster ligt is niet oke.

Ik vind het toch vrij interessant dat het in het ene geval oke gevonden wordt en in het andere geval het ineens een immens probleem is. Als ik dan met Mystery Men babbel over deze MB wil hij dit verdedigen met de volgende bewering:

6k1NiHu.png



Hier wordt dus gesteld dat het aannemen van KidNatio oke zou zijn, aangezien het de MB van hun BG was (namelijk Koets), als we echter een tijdje teruggaan naar situatie .Da Vinci, werd nog beweerd dat er geen BG was en dat Red daarom .da vinci mocht edelen.


lNsHGlz.png

GnZ2LpY.png



Als ik dan beide verhalen lees vind ik het ronduit komisch dat Red toch overduidelijk overal een mooi verhaaltje omheen probeert te lullen. Blijkbaar moet je dus gewoon met een hoop onzin aankomen om je eigen acties goed te lullen..
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Wat een schijnheilige post. Zal waarschijnlijk misverstand zijn van de kant van Mystery Men zijn dat er werd veronderstelt dat er een BG was want jij als leider destijds van Koets weet dat er geen BG is afgesloten is met Red.
 
Reactiescore
853
Wat een schijnheilige post. Zal waarschijnlijk misverstand zijn van de kant van Mystery Men zijn dat er werd veronderstelt dat er een BG was want jij als leider destijds van Koets weet dat er geen BG is afgesloten is met Red.
Ik weet zelf ook dondergoed dat er geen BG was. Het punt waar ik me aan stoor is dan ook dat dit nu wel beweerd wordt om iets goed te praten.
 
Reactiescore
1.367
Enige tijd geleden was er een discussie omtrent Koets en Red, waarbij Red beweerde dat Koets geen BG was waardoor Red rechtmatig .Da Vinci kon edelen. Nu is er een discussie omtrent twee spelers, namelijk KidNatio (mb Red) en NPcomplete.

Om te beginnen wil ik verduidelijken dat Zheq geen samenwerking heeft met NPComplete en hem dan ook niet steunt omtrent de actie CF-Calamity, ik ben het hier niet mee eens en keur het dan ook af. Nu vindt Red dat zij aanspraak maken op die dorpen en eisen dat ik deze speler tegenwerk, terwijl zij doodleuk KidNatio als MB hebben aangenomen in het cluster van Tiranu destijds.

Om even aan te tonen in welke mate Red met twee maten meet;

KidNatio als Mb aannemen is oke, ondanks dat het in principe een directe CF bij Tiranu is d.m.v. rekruteren. Het niet aanvallen van een een speler die in Calamity zijn cluster ligt is niet oke.

Ik vind het toch vrij interessant dat het in het ene geval oke gevonden wordt en in het andere geval het ineens een immens probleem is. Als ik dan met Mystery Men babbel over deze MB wil hij dit verdedigen met de volgende bewering:

6k1NiHu.png



Hier wordt dus gesteld dat het aannemen van KidNatio oke zou zijn, aangezien het de MB van hun BG was (namelijk Koets), als we echter een tijdje teruggaan naar situatie .Da Vinci, werd nog beweerd dat er geen BG was en dat Red daarom .da vinci mocht edelen.


lNsHGlz.png

GnZ2LpY.png



Als ik dan beide verhalen lees vind ik het ronduit komisch dat Red toch overduidelijk overal een mooi verhaaltje omheen probeert te lullen. Blijkbaar moet je dus gewoon met een hoop onzin aankomen om je eigen acties goed te lullen..
XD
 
Reactiescore
1.367
Wat een schijnheilige post. Zal waarschijnlijk misverstand zijn van de kant van Mystery Men zijn dat er werd veronderstelt dat er een BG was want jij als leider destijds van Koets weet dat er geen BG is afgesloten is met Red.

hij was geen leider (binnen een week al gestopt), al heeft hij zich wel langere tijd zo voor gedaan (wat ik later van red leden heb gehoord)
 

DeletedUser78491

Guest
Ik vind het toch vrij interessant dat het in het ene geval oke gevonden wordt en in het andere geval het ineens een immens probleem is. Als ik dan met Mystery Men babbel over deze MB wil hij dit verdedigen met de volgende bewering:

6k1NiHu.png



Hier wordt dus gesteld dat het aannemen van KidNatio oke zou zijn, aangezien het de MB van hun BG was (namelijk Koets), als we echter een tijdje teruggaan naar situatie .Da Vinci, werd nog beweerd dat er geen BG was en dat Red daarom .da vinci mocht edelen.

Zoals je zelf zegt is het een foutje van MM om Koets als bg neer te zetten. Jij weet dat ook, dus is het toch opmerkelijk dat je dat aanhaalt.

Verder was er geen bg met koets, maar een gap. Hierdoor ( en doordat contact met het account DaVinci. al heel lang loopt ) hebben davinci en ijkyo een goede band gekregen en werden dingen samen besproken qua aanvallen etc. Er was niks officieël afgesproken qua bg, maar aanvallen zouden we elkaar zeker niet doen. Het werd een samenwerking die onofficieël was, maar verder ging dan alleen een gap.

Toen het acc DaVinci. aangevallen werd hebben wij het account geholpen met os waar koets dit niet kon. Toch viel het account en toen hebben wij hem een plekje gegeven in ons cluster, zodat het acc gered werd en onze mb kan zijn.

Echter had de mb van DaVinci. de aanvallen overleefd. Dan lijkt het mij logisch dat kidnatio ook een ondersteunende functie voor ijkyo gaat vervullen, sinds zijn moraalheer dit nu ook doet.

Mijn punt is dus nu dat het aannemen van Kidnatio als mb niet uit het niets kwam en zelfs logisch was. NPcomplete is een willkeurige speler in het cluster van iemand, dat is een compleet andere situatie die niet vergeleken kan worden.
 
Reactiescore
853
Echter had de mb van DaVinci. de aanvallen overleefd. Alleen lag daar opeens tiranu waar eerst davinci lag. Dan lijkt het mij logisch dat kidnatio ook een ondersteunende functie voor ijkyo gaat vervullen, sinds zijn moraalheer dit nu ook doet
Wat? Is dit serieus? Als ik dus een PBG was aangegaan met iemand van Icarus en die zou uiteindelijk mijn MB zijn geworden, maar hij zelf had een MB in cala zijn safe liggen > Dan zou ik die mogen aannemen als MB?

Ik vind het toch echt opmerkelijk hoe jullie deze MB op zoveel verschillende manieren proberen goed te praten die gewoonweg nergens op slaan. Een MB aannemen in het cluster van je vijand (ongeacht of deze voorheen tot een PBG van je behoorde) is simpelweg CFen. Ik heb momenteel geen banden met de speler NPcomplete, maar als ik het zo lees zou ik daar best een MB van kunnen maken dus, dit account was immers in een ver verleden de MB van Claudinia die speler speelt nog binnen Adios, dus denk dat ik zijn oude MB dan ook maar aanneem..

Nee grapje doe ik niet, ik verlaag met daar niet toe, vind het gewoon echt knudde hoe jullie dit nog steeds goed proberen te praten.
 
Reactiescore
1.542
Het is ook gewoon een van de enigste clusterfucks in heel Adios. Hoe dit allemaal tot stand is gekomen weet ik niet want toen speelde ik nog niet op account Tiranu, kan alleen zeggen dat het waardeloos is, en ik denk dat achteraf met de regels die we nu hebben deze clusterfuck volstrekt illegaal zou zijn.
 
Reactiescore
3.452
Het is ook gewoon een van de enigste clusterfucks in heel Adios. Hoe dit allemaal tot stand is gekomen weet ik niet want toen speelde ik nog niet op account Tiranu, kan alleen zeggen dat het waardeloos is, en ik denk dat achteraf met de regels die we nu hebben deze clusterfuck volstrekt illegaal zou zijn.
Ah joh overtreed de cf regels gewoon “ff”.
Even een Joachimmetje doen dan komt alles weer goed!
Vervolgens vertel je een mooi verhaal op het af en alles is weer vergeten en vergeven.
 
Reactiescore
853
Ah joh overtreed de cf regels gewoon “ff”.
Even een Joachimmetje doen dan komt alles weer goed!
Vervolgens vertel je een mooi verhaal op het af en alles is weer vergeten en vergeven.
Nou niet alleen dat, op dit moment wil Red dat ik dorpen ga afstaan omdat een speler die dorpen in mijn cluster heeft (maar waar ik niet mee samenwerk) Cala heeft geclusterfucked door BBs :D
 
Bovenaan