Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik maak hier maar even een topic aan, vind deze oorlog namelijk wel leuk. Er staan namelijk wel twee stammen tegenover elkaar met degelijke kwaliteit, de strijd is al eventjes bezig :)
Verder liggen sommige stammen nog best een eindje uit elkaar. Ik weet bijvoorbeeld ook nog niet goed hoe de offensieven van koets gaan, ik post hier maar een topic, kunnen spelers nog een beetje meegenieten van de stats en moddergegooi etc. etc. ;)

Adios was een tijd geleden al begonnen met offensieven (zonder verdere resultaten) en vandaag was het de beurt aan Red.

Kaartje:
ba56d025696237b4804c590b8566a70e.png

Noord: Adios
Zuid: Red

Statistieken:
019243ac0b6e03a6c1017b1af68ccb6b.png


Ik hoop dat het een intensieve oorlog wordt met hoog tempo en goede kwaliteit & activiteit !

Moge de beste winnen !
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
Succes, hup hup super co van mij!:biggrin:

Ook aan jou David andere ex co <3
( Savior battle :eek:)
 
Reactiescore
3.452
Ik maak hier maar even een topic aan, vind deze oorlog namelijk wel leuk. Er staan namelijk wel twee stammen tegenover elkaar met degelijke kwaliteit, de strijd is al eventjes bezig :)
Verder liggen sommige stammen nog best een eindje uit elkaar. Ik weet bijvoorbeeld ook nog niet goed hoe de offensieven van koets gaan, ik post hier maar een topic, kunnen spelers nog een beetje meegenieten van de stats en moddergegooi etc. etc. ;)

Adios was een tijd geleden al begonnen met offensieven (zonder verdere resultaten) en vandaag was het de beurt aan Red.

Statistieken:
019243ac0b6e03a6c1017b1af68ccb6b.png


Ik hoop dat het geen intensieve oorlog wordt met hoog tempo en goede kwaliteit & activiteit !

Moge de beste winnen !

>> Ik hoop dat het GEEN intensieve oorlog wordt met hoog tempo en goede kwaliteit & activiteit ! <<

:confused2:
 

DeletedUser15154

Guest
Waardeloze timing van red :p

Was net van mijn laatste dag vakantie aan het genieten. Was blij dat ik vanacht alles al kon regelen zodat ik overdag nog redelijk van mijn uitzicht kon genieten.

Goodluck boys. Intens dagje zo.
 

Bijlagen

  • greece.jpg
    greece.jpg
    252,3 KB · Weergaven: 34

Deleted User - 487871837

Guest
Waardeloze timing van red :p

Was net van mijn laatste dag vakantie aan het genieten. Was blij dat ik vanacht alles al kon regelen zodat ik overdag nog redelijk van mijn uitzicht kon genieten.

Goodluck boys. Intens dagje zo.

Ugh wat een heerlijk uitzicht :(
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
>> Ik hoop dat het GEEN intensieve oorlog wordt met hoog tempo en goede kwaliteit & activiteit ! <<

:confused2:

Whoopss :oops::oops::oops::oops:

Waardeloze timing van red :p

Was net van mijn laatste dag vakantie aan het genieten. Was blij dat ik vanacht alles al kon regelen zodat ik overdag nog redelijk van mijn uitzicht kon genieten.

Goodluck boys. Intens dagje zo.

Ja ik had ook niet veel verwacht van onze massa op jullie hoor :p
Heb verder prima def kwaliteiten gezien op je account, al had je wel hele dure fouten gemaakt maar ik vergeef het je ;)
 
Reactiescore
1.367
Haha lekker :D

Onze vijanden zijn al op delete gegaan, meerdere malen dus ja :/
 
Reactiescore
2.478
Dat de beste moge winnen.
 
Reactiescore
141
Leuk om te zien, laat het maar erg intensief worden :)
 
Reactiescore
853
Wel een teleurstellend topic, had een mooie oorlogsverklaring verwacht van +- 4 posts. CLICKBAIT!
 

DeletedUser15154

Guest
En de teller loopt weer op :D Kan ik weer niet dronken worden ....
 
Bovenaan