Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68

DeletedUser39990

Guest
Jullie ego is blijkbaar te groot is om toe te geven dat je dit op een vieze manier speelt en zelf opgestelde afspraken negeert in eigen belang om het daarna goed te praten is. Nadat je even zelf geprofiteerd hebt van deze vieze manier van spelen wil je overigens beginnen met afspraken op te stelen, die weer in j eigen voordeel uitdraaien?

Het dorp lag in Rainbow hun cluster, daarom werden er verre edels gestuurd in plaats van deze snel dichtbij te maken, waarom zou je dit ook doen als er een afspraak omtrent clusterfucks is? Je kan hier blijven posts over maken, maar hoe je je woorden ook blijft verdraaien en keren, je zit fout en verbreekt de afspraken
 

DeletedUser54614

Guest
Geheimen is waarmee je de wereld wint. Dat is voor mij duidelijk. En hoe eerder je een geheim hebt, hoe eerder je die ook naar veilige save gebieden kunt verplaatsen. Daarom vind ik het best belangrijk zoveel mogelijk geheimen binnen te halen in de fase waarin dat nog makkelijker is. Elk geheim dat je nu pakt hoef je later niet de moeite voor te doen mits je ze behoudt. Een geheim verdedigen is normaal makkelijker dan een geheim pakken. Nu is het zo, sommige mensen nemen de standpunt in dat geheimen die spawnen ook direct bestemd zijn voor de stammen waarin het dorpje zich bevindt. Ik trok mij daar niet veel van aan, dan wordt dat ook veel te luck-based. Geheim had net zo goed in ons cluster kunnen spawnen en dan heeft Red eigenlijk gewoon een gratis voorsprong. Ik vond zelf deze geheimen iets waarvoor je die afspraken opzij kon schuiven. Je CF't namelijk niet met het doel om van daaruit uit te breiden maar om een geheim te pakken. Ik vind dat geheimen niet iets luck-based moet zijn maar gewoon dorpen die random op de kaart droppen en waar iedereen op af mag stormen. Het geluk-gedeelte is dan waar ze terechtkomen, welke stam er het eerste bij kan zijn heeft al een voordeel. Ik vind het gewoon raar als het lot van geheimen eigenlijk al bepaald wordt door de positie die ze ontvangen. Dit is ook gewoon de voornaamste reden geweest waarom we daar het cluster van Rainbow zijn binnengedrongen. Hebben we de CF regels daarmee overtreden: Technisch gezien, ja. Is het vuil spel in het algemeen? Daar zullen meningen over verschillen. Hebben wij dit correct aangepakt? Daar zullen meningen over verschillen.

Maargoed laten we even quoten wat mensen van Feather vonden:







Wanneer ik een geheimendorp edel:









Interessant hoe hier verschillend op wordt gereageerd iig. Vgm is dat geen toeval.

Maargoed over Feather:
Uiteindelijk heb ik dus een overeenkomst gesloten met Rainbow dat het dorp overgenomen zou worden door een DU, ik vond dat eindelijk een goede oplossing en vond het fijn dat er eindelijk beetje een indruk bij me opkwam dat er wel degelijk een beetje meegedacht werd aan een oplossing. Toen werd aangegeven dat er iets was met een VV regel en dat de DU het dorp niet meer kon edelen. Kan gebeuren, is niet erg slim over nagedacht dan, maar ons werd toegezegd dat het dorp snel genoeg grijs zou worden, om precies te zijn dit weekend. Maar ik hoor bijvoorbeeld nu pas dat Feather twee weken niet bereikt werd en ik werd helemaal niet op de hoogte gesteld. (Ik heb toevallig zijn whatsapp dus ik had makkelijk de speler kunnen bereiken.)
Ik vind dat Rainbow hier wel wat steken heeft laten vallen, had veel beter naar ons moeten communiceren en concretere afspraken moeten maken. Nu was het een grote bende, werden er twee "deadlines" gemist en nog steeds staat het acc (wss) niet op delete. Dat frustreert mij op een gegeven moment ook hoor.

Wij hebben technisch gezien een CF begaan, er hadden achteraf gezien gewoon direct regels opgesteld moeten worden omtrent geheimen. Ik ga ook de regels weer aanpassen en een poging wagen om er direct wereldafspraken van te maken en een apart topic voor aan te maken op het AF. Dan staan de regels er duidelijk op en mochten er overtredingen zijn en de spelers komen er niet uit, kan daar gespamd worden en houden we het overzicht op het forum een beetje.

Ik probeer hier met Rainbow eerst zelf uit te komen. Er zijn nu namelijk twee zaken die afgehandeld moeten worden, ons geheimendorp & de CF van featherlight. Ik wil jullie dan ook even verzoeken om geen verdere discussies uit te lokken nu & even af te wachten hoe het gesprek gaat verlopen. Alvast dank !

Nog een fijne nacht :)

Xx Joachim

Ga jij nu liggen janken over feather? Had ik op Rainbow gezeten dan had ik het dorp al lang gepakt en kon je opzouten met zo'n mentaliteit. De 'CF' voor zover je dat kan noemen van 1,5k door een 40k speler wordt al weken niets mee gedaan dus als je daarover gaat beginnen wenen is dat een teken van zwakte. Waarom? Omdat je deze actie niet kan goedpraten, je heb je eigen opgestelde regels overtreden, nu geef je daar een andere twist aan om het zogezegd 'rechtvaardig' te laten lijken. Het is een ware kunst om dit te doen, keer op keer en telkens opnieuw, om je stamgenoten te manipuleren en doen alsof je echt goed bezig bent. Chapeau, al hoop ik dat ze ook ooit inzien wat je echt bent.
 
Reactiescore
853
Hebben we de CF regels daarmee overtreden: Technisch gezien, ja
Ik ga ook de regels weer aanpassen
Je geeft toe de regels te hebben gebroken en ze nu te willen aanpassen? De regel was geen cf's bij Red en Adios. Jij lapt deze regel bewust aan je laars. De vraag die dan bij mij opkomt is, hoe kunnen we regels met jullie maken en erop vertrouwen dat jullie je hieraan gaan houden?

Je zou het pas hypocriet kunnen noemen als ik vroeger in een soortgelijke situatie precies andersom handelde. Maar dat is niet het geval geweest.
Maar dit heb je ook gedaan? Toen featherlight een dorp pakte kwam je met idiote posts aan waarin je claimde dat de dorpen zo'n belangrijke ligging hadden, in eerste instantie was je dan ook niet tevreden met enkel teruggave van het dorp maar wilde je daarbovenop ook twee 10k dorpen. Nu probeer je je actie te verdedigen terwijl jij net zo goed als ik weet dat je fout zit. Dus ja Joachim, je bent hypocriet en een waardeloze leider. Je geeft in ieder geval het goede voorbeeld hoe het niet moet door de regels aan je laars te lappen.
 
Reactiescore
516
Het is een ware kunst om dit te doen, keer op keer en telkens opnieuw, om je stamgenoten te manipuleren en doen alsof je echt goed bezig bent. Chapeau, al hoop ik dat ze ook ooit inzien wat je echt bent

Hey, jij ook hier. Weer lekker wat stabben?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241
ik hoor 'stabben'

Waar moet ik zijn?
Waar kan ik me aanmelden?
 

DeletedUser77942

Guest
Zowizo zie ik het niet zitten nieuwe afspraken met cala te maken

Aangezien cala zelf ze gewoon mag breken en dan een twist eraan geeft waarom hij het wel mag en waarom het dan wel geoorloofd word

Het vertrouwen om een fair oorlog te voeren met afspraken met red zie ik dus niet zitten

Zal ik t zo zeggen ik vertrouw een dief nog eerder me portomonee toe dan dat ik calamity vertrouw op zijn afspraken
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Jullie ego is blijkbaar te groot is om toe te geven dat je dit op een vieze manier speelt en zelf opgestelde afspraken negeert in eigen belang om het daarna goed te praten is. Nadat je even zelf geprofiteerd hebt van deze vieze manier van spelen wil je overigens beginnen met afspraken op te stelen, die weer in j eigen voordeel uitdraaien?

Het dorp lag in Rainbow hun cluster, daarom werden er verre edels gestuurd in plaats van deze snel dichtbij te maken, waarom zou je dit ook doen als er een afspraak omtrent clusterfucks is? Je kan hier blijven posts over maken, maar hoe je je woorden ook blijft verdraaien en keren, je zit fout en verbreekt de afspraken

Ik heb inderdaad de afspraken verbroken, en ik had aangegeven hoe ik dacht over geheimendorpen. That's it.
Ben met Rainbow tot een akkoord gekomen. En ik wil gewoon verder die CF regels uitbreiden dat ze iets waterdichter zijn ;).

Ga jij nu liggen janken over feather? Had ik op Rainbow gezeten dan had ik het dorp al lang gepakt en kon je opzouten met zo'n mentaliteit. De 'CF' voor zover je dat kan noemen van 1,5k door een 40k speler wordt al weken niets mee gedaan dus als je daarover gaat beginnen wenen is dat een teken van zwakte. Waarom? Omdat je deze actie niet kan goedpraten, je heb je eigen opgestelde regels overtreden, nu geef je daar een andere twist aan om het zogezegd 'rechtvaardig' te laten lijken. Het is een ware kunst om dit te doen, keer op keer en telkens opnieuw, om je stamgenoten te manipuleren en doen alsof je echt goed bezig bent. Chapeau, al hoop ik dat ze ook ooit inzien wat je echt bent.

Ik jank hier niet. Ik geef gewoon aan dat Rainbow een afspraak maakte met ons, maar die tot nu toe nog niet nakomt en daarover niet met ons te communiceren. Dit is gewoon een toevoeging, staat los van mijn actie. Een stamgenoot begon hierover (wat ik niet echt nodig vond) dus vond het wel even nodig om hier over te posten. Maar dit hoofdstuk is ook afgesloten normaal ;)

Je geeft toe de regels te hebben gebroken en ze nu te willen aanpassen? De regel was geen cf's bij Red en Adios. Jij lapt deze regel bewust aan je laars. De vraag die dan bij mij opkomt is, hoe kunnen we regels met jullie maken en erop vertrouwen dat jullie je hieraan gaan houden?

Maar dit heb je ook gedaan? Toen featherlight een dorp pakte kwam je met idiote posts aan waarin je claimde dat de dorpen zo'n belangrijke ligging hadden, in eerste instantie was je dan ook niet tevreden met enkel teruggave van het dorp maar wilde je daarbovenop ook twee 10k dorpen. Nu probeer je je actie te verdedigen terwijl jij net zo goed als ik weet dat je fout zit. Dus ja Joachim, je bent hypocriet en een waardeloze leider. Je geeft in ieder geval het goede voorbeeld hoe het niet moet door de regels aan je laars te lappen.

Er had gewoon in de afspraken iets bijgezet moeten worden over geheimen en het is dus mijn plan om dat ook voor te stellen aan de rest.

Ik was inderdaad niet tevreden met enkel teruggave. Anders konden we allemaal barbs zeggen en reageren op de manier "Ah sorry, pak maar terug man."
En er wordt telkens die 2 10k dorpen aangehaald, maar het waren opties en zei dat ik openstond voor een tegenvoorstel. Ik wilde gewoon iets waardoor ik niet enkel negatieve gevolgen over zou houden aan de CF. Ik vond het voorstel over het dorpje teruggooien naar barbaar gewoon een prima optie.

In deze situatie had ik prima hetzelfde kunnen doen overigens. Maar het akkoord is er.


Calamietie? Er ligt idd een geheim in zijn cluster :eek:
 

DeletedUser78126

Guest
Doe supportje dan:) wellicht willen ze je wel helpen. Tegen de juiste vergoeding doen die denk ik alles wel.
 
Bovenaan