Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68

DeletedUser78491

Guest
Ik heb niet op eigen stam gestemd! Maar idd op basis van huidige prestaties.
Al denk ik dat Red in de toekomst wel een goede kans zou moeten maken.

Koets vind ik niet heel erg samenhorig over komen, ik denk dan ook dat ze het als Koets niet gaan halen.. maar kan het fout hebben.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ach ik zou persoonlijk zeggen dat vote sowieso niet heel erg representatief is aangezien elke speler op zijn eigen stam stemt? Als je een voorspelling zou doen op basis van geleverde prestaties, zou je de winst aan Adios toe moeten schrijven. Winst op basis van ligging gaat naar Red. Tussen die twee stammen wordt het echt close denk ik.

Hm is ook zo, maar toch zie ik dat adios nu veel meer stemmen heeft dan in de vorige poll, en dat vind ik toch wel leuk om te zien.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Hm is ook zo, maar toch zie ik dat adios nu veel meer stemmen heeft dan in de vorige poll, en dat vind ik toch wel leuk om te zien.

Komt groot deel door het einde van de GAP tussen Koets en Red. Accounts zoals Arageon worden niet meer zo snel weggespeeld, minder goede spelers worden van het front afgehaald of worden CO's voor gezocht. Diplomatiek heeft Adios stappen geprobeerd te zetten door met Koets proberen te fuseren dus dat laat zien dat er zeker de intentie is ook om op diplomatiek vlak te verbeteren. En na Initium hebben ze ook Da Vinci weggespeeld wat ook laat zien dat ze op oorlogsgebied ook goede zaken hebben gedaan. We gaan zien hoe ver Adios het gaat schoppen maar ik denk dat ze over de afgelopen periode zeker zijn verbeterd op meerdere vlakken.
 

DeletedUser78825

Guest
Ik heb ook niet op Red gestemd.
Ik heb op 'Geen winnaar' gestemd :eek:
 

DeletedUser78825

Guest
Patrick is een liieve jongen :eek:

excited-baby.gif
 
Reactiescore
62
Ik zou net het tegendeel durven beweren. Er is door de stam beslist, ondanks een aantrekkelijk voorstel voorgeschoteld te krijgen, toch samen te blijven en tegen de kansen op te vechten.
Dat dit vanaf nu (of al een tijdje, valt te discussiëren) van uit een underdogpositie gebeurt maakt dit enkel mooier, en bewijst nog maar eens dat koets een samenhangende stam is sedert de start van deze wereld.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik denk dat Koets niet zo enorm onderschat wordt hoor. Is nog steeds een stam van grote omvang en zou het zeker ver kunnen schoppen. De samenwerking is/was er minder, maar dat is fixable. Vaak is een nieuwe sterke leiding al een grote stap.
 
Bovenaan