Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68

DeletedUser77942

Guest
Onze focus zou nooit alleen bij red liggen
En aangezien koets ook vvtjes mee draait daar is het nooit een 1vs1 fight geweest

Veder maakt het niet veel verschil omdat buitenstaaders toch wel zien dat het een 2 vs 1 is

Alle sinds succes mannen van koets red en adios
Laat zien wat jullie waard zijn
 
Reactiescore
853
Er is daarna kritiek gekomen op de topic dat het een 1v1 zou weergeven wat het niet was.. Vraag je eens af, is het verplicht om alle bijbehorende stammen te benoemen? Misschien wilde ik het hier wel enkel hebben over front van Red met Adios en interesseerde alle andere stammen aan het front mij niet zoveel.
Dat je het enkel over dit front wilde hebben, betekent niet dat het een 1v1 is.

Wat zijn de gedachtes van Red zoal rond de vernietiging van Initium? Heeft dit het wereldbeeld ook enigszins veranderd? Gaan jullie je nu anders opstellen tegenover Adios (wellicht een beetje bang geworden)?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dat je het enkel over dit front wilde hebben, betekent niet dat het een 1v1 is.

Wat zijn de gedachtes van Red zoal rond de vernietiging van Initium? Heeft dit het wereldbeeld ook enigszins veranderd? Gaan jullie je nu anders opstellen tegenover Adios (wellicht een beetje bang geworden)?

Nee ik zeg dat ook niet.
Zit een verschil in een 1v1 periode (van 10 april tot moment dat massa op Initium aankwam kan je ongeveer rekenen) en een 1v1 strijd.

Initium mag misschien wel weg zijn, Adios heeft extra terreinwinst geboekt, maar Red zal zich niet onderdanig gaan opstellen of angstig en defensief spelen. Hebben hier nog voldoende opties en aangezien ons oostfront niet zo zwaar is maken we nog steeds een prima kans. Red heeft zich niet van zijn beste kant laten zien, hopelijk komt er gewoon een mooi keerpunt :).
 

DeletedUser78825

Guest
Ik zou Tragedy en Anarch kicken, die helpen sws adios :p
1 blik op deze wereld en ik kan meteen zeggen dat t 8 vs 14 was met die 2 stabaccs in Red.

Uiterst kortzichtige uitspraak.

EDIT: Wilt dus zeggen dat je zicht niet goed is ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79226

Guest
Komt door je spelinzicht dat je jouzelf laat omringen door top stamgenoten en spelers

Toen je AK in je stam had hebben we je massaal uit zitten lachen
 
Reactiescore
3.582
Deze post gooide ik toen, het was op dat moment een echte 1v1 situatie, beide fronten hadden volle focus op deze ene vijand. Op andere fronten gebeurde vrijwel niets.

'gebeurde vrijwel niets'. En buiten dat om zet jij je fronten dus leeg tegen een vijand die op dat moment 'vrijwel niets doet'? Vind ik gewoon een erg domme opmerking.

Er is daarna kritiek gekomen op de topic dat het een 1v1 zou weergeven wat het niet was.. Vraag je eens af, is het verplicht om alle bijbehorende stammen te benoemen? Misschien wilde ik het hier wel enkel hebben over front van Red met Adios en interesseerde alle andere stammen aan het front mij niet zoveel.
.

Het is niet verplicht alle bijhorende stammen te benoemen maar noem het dan geen 1 v 1 strijd maar een Red tegen Adios strijd. Je kan best ook aanhalen dat Adios nog andere fronten heeft zonder daar diep op in te gaan om het onderwerp op de Red vs Adios strijd te houden. Die kritiek komt er ook enkel omdat jullie er zo heftig op reageren en er tegen in blijven gaan. Je maakt iets zo groot als je zelf wilt natuurlijk.
 

DeletedUser79226

Guest
Spelinzicht :D.

Bezit jij dat uberhaupt?

Sorry was jij niet weg gespeeld op intium novum? Voortaan meer tijd steken in deffen in plaats van AF posten.

@Cryptic, dit heeft te maken ermee omdat hij/zij klaagt dat ze omringt is door 6 spelers of dadelijk aangevallen wordt door zoveel mensen, iets wat je als speler zelf veroorzaakt door keuzes die je maakt?
 

DeletedUser78825

Guest
Sorry was jij niet weg gespeeld op intium novum? Voortaan meer tijd steken in deffen in plaats van AF posten.

@Cryptic, dit heeft te maken ermee omdat hij/zij klaagt dat ze omringt is door 6 spelers of dadelijk aangevallen wordt door zoveel mensen, iets wat je als speler zelf veroorzaakt door keuzes die je maakt?

Als je alle posts leest, dus mijn post, de post die ik gequote heb en dan de post van Calamity, dan kun je lezen dat het om een grapje gaat.
 

DeletedUser78126

Guest
T AF is een serieuze zaak jongeman/dame. Gelieve geen grapjes te maken, zodat ook mensen zonder humor gewoon mee kunnen doen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
'gebeurde vrijwel niets'. En buiten dat om zet jij je fronten dus leeg tegen een vijand die op dat moment 'vrijwel niets doet'? Vind ik gewoon een erg domme opmerking.



Het is niet verplicht alle bijhorende stammen te benoemen maar noem het dan geen 1 v 1 strijd maar een Red tegen Adios strijd. Je kan best ook aanhalen dat Adios nog andere fronten heeft zonder daar diep op in te gaan om het onderwerp op de Red vs Adios strijd te houden. Die kritiek komt er ook enkel omdat jullie er zo heftig op reageren en er tegen in blijven gaan. Je maakt iets zo groot als je zelf wilt natuurlijk.

Relax. Dit topic startte ook gewoon met een Red vs Adios strijd.
Daarna noemde ik het even een 1v1'je (van dat moment) en volgens mij klopt dat ook gewoon aardig. Je moet niet kijken naar wat voor fronten een stam heeft nu. Zowel Adios en Red hadden andere fronten. Maar er werd op die fronten (de serieuze, front bij Koets e.d.) niet gevochten toen, Koets werd toen niet aangevallen of andersom toch? Er liepen zelfs nog aflopende NAPs meen ik.

En als je het topic opnieuw leest zie je dat Inge als allereerste begint over een 1v1, dus eigenlijk bekritiseer je haar ook? Want je noemt een 1v1 een foute benoeming gezien de Adios fronten?
 
Reactiescore
3.582
Relax. Dit topic startte ook gewoon met een Red vs Adios strijd.
Daarna noemde ik het even een 1v1'je (van dat moment) en volgens mij klopt dat ook gewoon aardig. Je moet niet kijken naar wat voor fronten een stam heeft nu. Zowel Adios en Red hadden andere fronten. Maar er werd op die fronten (de serieuze, front bij Koets e.d.) niet gevochten toen, Koets werd toen niet aangevallen of andersom toch? Er liepen zelfs nog aflopende NAPs meen ik.

Ook als je vijand niet aanvalt moet je preventie def hebben staan tegen hen, def die niet naar jullie front kan. M.a.w Adios kon en kan geen volle focus op Red zetten. Dus irrelevant het geen actief front was. Je zet ook weer de vergelijking dat Red nog andere fronten heeft, als dat gaat over die ene stam die is opgedoekt een dag voor dit topic er kwam kan je dat ook niet serieus nemen. Het gaat wel over gevaarlijke, risicovolle fronten en niet tegen janneke en mieke.

En als je het topic opnieuw leest zie je dat Inge als allereerste begint over een 1v1, dus eigenlijk bekritiseer je haar ook? Want je noemt een 1v1 een foute benoeming gezien de Adios fronten?

Correct.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Sorry was jij niet weg gespeeld op intium novum? Voortaan meer tijd steken in deffen in plaats van AF posten.

Ik? Nah. Ik was aan het werk en was sowieso geen speler van ini. Ik was de speler die bijsprong als niemand kon.

Ik kon jammer genoeg niet deffen, maar als jij mij een opmerking wil geven daarvoor.. goh. Ik wou dat je me interesseerde, maar een noob die praat over spelinzicht maar er waarschijnlijk zelf niks van bakt, dat is vrij ironisch. :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Kunnen we hem aub niet bij de naam noemen? Noobs met een grote bek verdienen uberhaupt geen aandacht.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Je moet niet de term zo kritisch bekijken Jannes.

In jouw ogen is een 1v1 pas een 1v1 als er nog maar twee stammen over zijn in een wereld.

Beide stammen, zowel Red als Adios, hadden geen 100% focus maar wel een heel groot deel, vind het dan prima om te zeggen dat het een 1v1 was. Zeker op aanvallend vlak.
 

DeletedUser79226

Guest
Kunnen we hem aub niet bij de naam noemen? Noobs met een grote bek verdienen uberhaupt geen aandacht.

Hoe dan ook, je kon niet op 60, en w58 en casual? begreep dat je daar ook gerunt ben,

volgens mij ren jij harder dan daphne schippers op de 100 meter.

Je moet niet de term zo kritisch bekijken Jannes.

In jouw ogen is een 1v1 pas een 1v1 als er nog maar twee stammen over zijn in een wereld.

Beide stammen, zowel Red als Adios, hadden geen 100% focus maar wel een heel groot deel, vind het dan prima om te zeggen dat het een 1v1 was. Zeker op aanvallend vlak.

Vergeet Red. jullie opleidingstam niet :p 1v1 hoe dan precies?
 
Reactiescore
1.367
Waarom loopt iedereen nu te zeiken op technicalities. Dit topic was bedoeld als oorlogs topic tussen red en adios, laten we daar mooi naar terug gaan...


Ini is gevallen dus heef calamity een zeer groot front geerfd, gaat hij de volgende zijn van het rode team dat gaat rennen?
687119d07bed5cb4423ab63a7973260f.png


54 dorpjes winst voor adios, en dat op 2 massa's(?)

Zijde 1:
Stammen: Red, Red.
Zijde 2:
Stammen: Adios

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,532
Kant 2: 1,169
Verschil: 363

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 72
Kant 2: 126
Verschil: 54

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 10,382,014
Kant 2: 7,799,754
Verschil: 2,582,260

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 670,944
Kant 2: 1,134,609
Verschil: 463,665

chart
 
Reactiescore
3.457
Waarom loopt iedereen nu te zeiken op technicalities. Dit topic was bedoeld als oorlogs topic tussen red en adios, laten we daar mooi naar terug gaan...

Koets is momenteel bezig met een offensief tegen Adios,misschien ook wel interessant om te vermelden ;-)
Red en Koets wisselen elkaar dus af nu.
Iemand daar nog leuke stats van?:biggrin:
 
Bovenaan