Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68
Reactiescore
3.452
Lopen de kata’s al op Initium Novum Red?
Jahaaa de stam gaat hun eigen lid kapot kataen om Adios dwars te zitten..
Dieptepunt bereikt bij Red iig
 
Reactiescore
1.367
Zeg Danny,zou je niet al eens beginnen plannen om met Red en Koets leden een nieuwe stam te maken? Voor deze wereld pak je dan beter de naam "LEGENDES" :)

Gewoon rise voor jou, maar volgens mij ben jij beter in fusies maken. Die van mij zijn enkel ooit tussen 2 stammen geweest. Jij deed het beter met 3/4 stammen in 1x :eek:
 

DeletedUser79168

Guest
Inge dat meen je niet dat red dat gaat doen? Dat zou echt de flop van de wereld zijn dan
 
Reactiescore
853
Precies wat hierboven is gezegd. Initium kampte al maanden met matige activiteit en Adios heeft eindelijk een grote massa weten op te zetten op deze speler. Hadden eigenlijk nog geluk dat ze niet eerder zo hard op Initium gingen - hoewel het ook pech is dat ze in een tentamen periode aanvallen maar dat hoort er eenmaal bij.

Ik kende ze verder goed ook, was onderdeel van de pre-made van Red.

Zullen ons verlies moeten pakken, uitdaging is er genoeg in ieder geval.
Is dit serieus? Je weet al maanden dat een van de belangrijksten/het belangrijkste account voor Red op dit moment inactief is en hebt hier (buiten die AF post) niets aan gedaan? Wat verwachtten jullie, dat ze Initium gewoon zouden laten liggen?
 
Reactiescore
331
Gewoon rise voor jou, maar volgens mij ben jij beter in fusies maken. Die van mij zijn enkel ooit tussen 2 stammen geweest. Jij deed het beter met 3/4 stammen in 1x :eek:

Chance dat ik degene ben die die fusies heeft laten plaatsvinden right? ;)
 
Reactiescore
1.367
Chance dat ik degene ben die die fusies heeft laten plaatsvinden right? ;)

Haha, ach, fusie hier en fusie daar is toch gezond? :D

Maar met 15/15 leden gaat dat lastig
 
Reactiescore
331
Uiteraard,weinig stammen zijn vrij van fusies tegenwoordig,vind het gewoon grappig dat je denkt dat ik die fusies orkestreerde :p
 
Reactiescore
1.367
Uiteraard,weinig stammen zijn vrij van fusies tegenwoordig,vind het gewoon grappig dat je denkt dat ik die fusies orkestreerde :p

Ach, was meer van jij hapt naar mij ik hap terug
 
Reactiescore
331
Dat is dan eerder likken naar elkaar,pretty gay :eek:
 

DeletedUser78389

Guest
Lopen de kata’s al op Initium Novum Red?
Jahaaa de stam gaat hun eigen lid kapot kataen om Adios dwars te zitten..
Dieptepunt bereikt bij Red iig

Ik vind het wel slim eigenlijk :p. Het gebruiken van kata's ben ik normaal op tegen vooral op iemands achterland. Maar dat is het hem nou juist hier. Ze komen niet in een grote massa op een achterland, maar op een inactieve stamgenoot om zo de vijand te vertragen die op dit moment op een hele makkelijke manier dorpen binnenharkt. Ik zie niet in waarom dat verkeerd is. Ik zie dit in als een strategie die ook best wel te verdedigen is.

Dat je het vervelend vind kan ik ook wel begrijpen, maar om nou te zeggen dat alles wat je vervelend vindt een dieptepunt bij een ander is.
 

DeletedUser39990

Guest
Ik vind het wel slim eigenlijk :p. Het gebruiken van kata's ben ik normaal op tegen vooral op iemands achterland. Maar dat is het hem nou juist hier. Ze komen niet in een grote massa op een achterland, maar op een inactieve stamgenoot om zo de vijand te vertragen die op dit moment op een hele makkelijke manier dorpen binnenharkt. Ik zie niet in waarom dat verkeerd is. Ik zie dit in als een strategie die ook best wel te verdedigen is.

Dat je het vervelend vind kan ik ook wel begrijpen, maar om nou te zeggen dat alles wat je vervelend vindt een dieptepunt bij een ander is.

Hiervoor wil ik nog eens eventjes de moeite doen om in te loggen. Een tijdje terug werd er een topic geopend ivm spikken van barbarendorpen, wat ook het doel
Heeft om de vijand te vertragen.

Hierop zei ik dat dit gewoon een tactiek was en kreeg ik een hele hoop gezeur aan mijn kop van red spelers en aanhang, als ik me niet vergis.

Grappig om dus nu te lezen dat je precies dezelfde argumenten aanhaalt, maar het wel geaccepteerd wordt omdat aan de red-kant gebeurd.

Geen idee wie je bent trouwens en dit is geen aanval naar jou persoonlijk. Het is mij echter al meerdere malen opgevallen dat er behoorlijk veel hypocrisie heerst hier.
 

DeletedUser78389

Guest
Hiervoor wil ik nog eens eventjes de moeite doen om in te loggen. Een tijdje terug werd er een topic geopend ivm spikken van barbarendorpen, wat ook het doel
Heeft om de vijand te vertragen.

Hierop zei ik dat dit gewoon een tactiek was en kreeg ik een hele hoop gezeur aan mijn kop van red spelers en aanhang, als ik me niet vergis.

Grappig om dus nu te lezen dat je precies dezelfde argumenten aanhaalt, maar het wel geaccepteerd wordt omdat aan de red-kant gebeurd.

Geen idee wie je bent trouwens en dit is geen aanval naar jou persoonlijk. Het is mij echter al meerdere malen opgevallen dat er behoorlijk veel hypocrisie heerst hier.

Ik speel niet echt op deze wereld al ben ik wel een mb voor red na pp gespaard te hebben (dus enigszins bevooroordeeld wel misschien). Ook ben ik met je eens dat spiken prima is trouwens.
 
Reactiescore
3.452
CF'en, kata'en, grootschalig spiken etc.
Het is allemaal mogelijk en er staat nergens dat het verboden is.
Maar het zijn wel manieren waar je niet snel respect mee verdient en als je op TW iedereen te vriend wil houden en op een leuke manier werelden wil winnen doe je daar ook niet aan. Massaal CF'en leidt ook weer tot kata's meestal, en dan krijg je een wereld waar spelers compleet neergehaald worden zoals vroeger. Ja het is een tactiek. Evenveel spelplezier voor iedereen? Nee.

Schijnbaar wilt de leider van Red geen respect en niet meer op een leuke manier de wereld spelen?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Schijnbaar wilt de leider van Red geen respect en niet meer op een leuke manier de wereld spelen?

Yo we blijven deze wereld echt wel op een leuke manier spelen, maak je geen zorgen.
 

DeletedUser78491

Guest
Wat ik mij afvraag, is hoe inge aan info binnen de stam zou moeten komen, zonder zelf in RED te zitten. Gebruikt inge hier een mol / spion die informatie doorspeelt? Over zwak en achterbaks spel gesproken
 

DeletedUser77324

Guest
Wat vinden wij van de Kata actie van Red.
Vinden wij dit raar?
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heeeel bijzonder.

Xx Ank
 

DeletedUser77324

Guest
Lopen de kata’s al op Initium Novum Red?
Jahaaa de stam gaat hun eigen lid kapot kataen om Adios dwars te zitten..
Dieptepunt bereikt bij Red iig

Flashback w51. Edict. vs Humble^^
Was wel saai die kata's gooien op tnp hihi
 

DeletedUser77942

Guest
Wat ik mij afvraag, is hoe inge aan info binnen de stam zou moeten komen, zonder zelf in RED te zitten. Gebruikt inge hier een mol / spion die informatie doorspeelt? Over zwak en achterbaks spel gesproken


Je gebruikt pas een spion/mol als je zelf om info moet vragen maar wie zegt dat inge die info vraagt mischien krijgt ze het zo toegeworpen
 
Bovenaan