Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68
Reactiescore
853
Ik hoop voor jou dat je meer laat zien dan op W44 :O, anders zullen ze namelijk zien dat je, je ego niet kan waarmaken.

- Yvo
Meer dan op W44? Heb daar niets verkeerds gedaan? :eek: Beetje raar dat je een wereld aanhaalt waar niveau zo laag was. Misschien moeten we W42 en W43 er gewoon bij halen ;).
 

DeletedUser78021

Guest
Meer dan op W44? Heb daar niets verkeerds gedaan? :eek: Beetje raar dat je een wereld aanhaalt waar niveau zo laag was. Misschien moeten we W42 en W43 er gewoon bij halen ;).

Je liep al vrij vroeg ingame helemaal spaak met je team van Argwahn tijdens het aanvallen op een wereld waar het niveau laag was:p. Uiteindelijk inactief geraakt, bleef er eentje hangen maar die was niet capabel genoeg/ had niet voldoende tijd om het account er bovenop te krijgen.

- Yvo
 
Reactiescore
853
Je liep al vrij vroeg ingame helemaal spaak met je team van Argwahn tijdens het aanvallen op een wereld waar het niveau laag was:p. Uiteindelijk inactief geraakt, bleef er eentje hangen maar die was niet capabel genoeg/ had niet voldoende tijd om het account er bovenop te krijgen.

- Yvo
Dit is niet waar? We liepen heel ver achter dat is waar, maar ik kwam er pas later op nadat het account al inactief was voor een tijdje. Toen vroeg Sander mij of ik er niet wilde komen helpen. Heb toen samen met Nigel gespeeld totdat Jens kwam. Jens en ik botsten nogal, maar aangezien hij meer tijd had dan ik voor w44, heb ik hem op het account gelaten.
 

DeletedUser78021

Guest
Ver achter door Argwahn, jammer genoeg volledig spaak liep. Nigel was het inderdaad, goede keuze geweest om uiteindelijk Jens erop te laten :p. TWbeast. En opzich was het niveau in Preau niet 'laag' te noemen. Zaten behoorlijk wat spelers in die echt sterk waren, en die zich al meermaals hebben bewezen. Elko, Robin, Casper spelers van 4 Farmers on a train en Jobe, TNP Jens, Bjarne en Jeroen en niet te vergeten de bespelers van alexandria.

- Yvo
 
Reactiescore
853
Ver achter door Argwahn, jammer genoeg volledig spaak liep. Nigel was het inderdaad, goede keuze geweest om uiteindelijk Jens erop te laten :p. TWbeast. En opzich was het niveau in Preau niet 'laag' te noemen. Zaten behoorlijk wat spelers in die echt sterk waren, en die zich al meermaals hebben bewezen. Elko, Robin, Casper spelers van 4 Farmers on a train en Jobe, TNP Jens, Bjarne en Jeroen en niet te vergeten de bespelers van alexandria.

- Yvo
Doelde ook meer op de rest van de wereld, vrijwel alle goede spelers zaten in Preau met een uitzondering hier en daar. De wereld over het algemeen was daardoor vrij laag qua kwaliteit. Toppunt is dan natuurlijk de geweldige stam Snow die om de x weken een nieuwe stam maakten met precies dezelfde leden
 

DeletedUser78021

Guest
Maar goed laten we maar weer on - topic gaan :O.

Doelde ook meer op de rest van de wereld, vrijwel alle goede spelers zaten in Preau met een uitzondering hier en daar. De wereld over het algemeen was daardoor vrij laag qua kwaliteit. Toppunt is dan natuurlijk de geweldige stam Snow die om de x weken een nieuwe stam maakten met precies dezelfde leden

Geluk dat al het goede aan de ene kant van de wereld zat :p. goede als zijnde 'fatsoenlijke mensen'

- Yvo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Yo guys dit is een oorlogstopic, geen topic waar we onze ego gaan boosten of gaan zeiken over vroegere werelden.
 
Reactiescore
853
Yo guys dit is een oorlogstopic, geen topic waar we onze ego gaan boosten of gaan zeiken over vroegere werelden.
Ik zag 5 dorpen winst op Tiranu, een geslaagde blitz, waar meerdere het over eens zullen zijn (niet alleen Mystery men), deze keer?:confused:
 

DeletedUser78491

Guest
Jaaa, tiranu wordt onderhand ook gatenkaas. Gaat nog leuk worden of ze dat account kunnen behouden
 

DeletedUser69389

Guest

Deleted User - 487871837

Guest
De meerderheid atm (60%) denkt dat Red en Koets samen gaan winnen; is dat speculatie vanwege de punten en ligging, of zijn er al echt succesvolle acties uitgevoerd die hun overmacht weergeven?
 
Reactiescore
853
De meerderheid atm (60%) denkt dat Red en Koets samen gaan winnen; is dat speculatie vanwege de punten en ligging, of zijn er al echt succesvolle acties uitgevoerd die hun overmacht weergeven?
Er is nog vrij weinig gebeurd, enkele afgeslagen massa's buiten IN. Als we kijken wat er behaald is qua resultaat zou de voorkeur naar Adios moeten gaan, echter is de ligging gewoon ruk wat het moeilijk maakt. Mocht Adios kwalitatief beter zijn dan Koets/Red, waar ik op enkele accounts vrij zeker van ben, zal Adios deze oorlog toch best kunnen winnen.
 

DeletedUser78126

Guest
Koets en red gaan heus niet samen winnen.

Wellicht dat ze samen adios wegspelen. Dikke overmacht. Maar die gaan niet samen de wereld sluiten.
 
Bovenaan