Red het Koningshuis 2017

Reactiescore
2.490
Nog een beetje serieuze feedback: Stuur de uitleg PM rond het event op het moment dat je het event lanceert en niet 15 uur later nadat iedereen het al op zichzelf heeft proberen uitvogelen.
Correct, we waren te laat met versturen (Onze oprechte excuses)

Aanvullend, is dit een fuck up of hebben jullie een nieuw award systeem???

level 5? En de vlag is ook blauw ipv groen wat vroeger de beloning voor goud (lvl 4) was
346afc93d508876d07cf52ce9196b8df.png


00e36d91cea13cd224b35365faff687f.png

Is een developer foutje, vanaf volgende week is dat netjes level 4 :)
 
Reactiescore
133
Het is een aardig event. Het concept is goed, maar naar mijn mening nog niet volledig uitgedacht. Het koningshuis redden spreekt me niet zo aan, ik ben natuurlijk de koning van m'n dorpen en ieder ander die zich zo voordoet is een bedreiging en verdient geen redding. Okay, daar overheen stappend wordt activiteit goed beloond en het event is goed te spelen via de app.
Puntjes die voor verbetering vatbaar zijn:
- De beschrijving van een lege kamer is een grote lap tekst en maakt het lastiger om eenvoudig te zien hoeveel lege kamers je hebt. Beter staat daar niks, of enkel <lege kamer>. De tekst die er nu staat zou kunnen verschijnen wanneer de muis over het vlak beweegt.
- Doordat de kwaliteit van de ene prins/prinses meer beschrijving vergt dan de andere is de lay-out niet optimaal. Ik denk dat het verkorten van de benamingen van de units voldoende is. Dus bijvoorbeeld "ZC offensieve en verdedigende kracht" ipv "Zware cavalerie offensieve en verdedigende kracht", maar ook off en def kan verkort worden natuurlijk.
- Misschien is het bewust gedaan, maar het loont om een actieve prins/prinses voortijdig te ontslaan en te vervangen ipv een kamer leeg te maken door daar iemand te ontslaan. De actieve prins/prinses levert bij ontslag net zoveel zilver op.
- Het verlengen van een bonus staat niet in verhouding tot de kosten in pp of zilver, ten opzichte van wat zilver in de eventshop kan opleveren.
 
Reactiescore
60
Het koningshuis redden spreekt me niet zo aan, ik ben natuurlijk de koning van m'n dorpen en ieder ander die zich zo voordoet is een bedreiging en verdient geen redding.

Held
 

DeletedUser77155

Guest
Ik vind het een prima event echter de beloningsysteem klopt mijn inziens niet

Als ik bijv 2000 zilver inlever krijg ik 10% gs opslag in alle dorpen, als markt lvl 20 is en ik heb 100 dorpen krijg ik dus 100 keer 40k aan gs gratis, als ik het item gratis edelman koop kost me dit eer dan 10000 zilver en de waarde van die edelman is slechts 50k gs dus met die 10% gs kan ik bijna 100 edelmannen kopen voor slechts 2000 zilver. tevens zijn de andere items ook veel te duur zoals alle items die maar voor 1 dorp gelden. Dan wederom mijn grootste bezwaar dat er weer niet vooraf gemeld wordt dat je gratis zilver kan krijgen bij aankoop premium, gisteren 1500 pp gekocht voor 19,99 euro en vandaag komen jullie ineens weer met die actie. ik heb dit vaker aangekaart maar blijkbaar doen jullie er niks mee. ik zou bijna geen pp meer gaan kopen hierdoor
 
Reactiescore
133
Ik vind het een prima event echter de beloningsysteem klopt mijn inziens niet

Als ik bijv 2000 zilver inlever krijg ik 10% gs opslag in alle dorpen, als markt lvl 20 is en ik heb 100 dorpen krijg ik dus 100 keer 40k aan gs gratis, als ik het item gratis edelman koop kost me dit eer dan 10000 zilver en de waarde van die edelman is slechts 50k gs dus met die 10% gs kan ik bijna 100 edelmannen kopen voor slechts 2000 zilver. tevens zijn de andere items ook veel te duur zoals alle items die maar voor 1 dorp gelden. Dan wederom mijn grootste bezwaar dat er weer niet vooraf gemeld wordt dat je gratis zilver kan krijgen bij aankoop premium, gisteren 1500 pp gekocht voor 19,99 euro en vandaag komen jullie ineens weer met die actie. ik heb dit vaker aangekaart maar blijkbaar doen jullie er niks mee. ik zou bijna geen pp meer gaan kopen hierdoor
Als je dit via een ticket in het supportsysteem bespreekt dan krijg je toch alsnog wel het zilver behorend bij je aankoop?
 

Deleted User - 24028

Guest
Als je dit via een ticket in het supportsysteem bespreekt dan krijg je toch alsnog wel het zilver behorend bij je aankoop?
Dat denk ik niet... Het is een aanbieding van 24 uur en hij heeft buiten die 24 uur gekocht. Gewoon niet zo slim om al te kopen, iedereen wist toch dat het nog ging komen :D

Wat de prijzen voor items betreft zou ik dat zelf ook moeilijk vinden om te bepalen. Reden daar voor is dat het verschilt in welk stadia jou account / de wereld zich bevind.
Enkele voorbeelden: op gevorderde werelden haal je veel meer edels uit 20% GS items in combo met edeldecreet. Op beginnende werelden pak je beter gewoon oorlogsbuit nemen, je hebt namelijk nog niet overal een adelshoeve en je opslagjes zijn nog niet uitgebouwd. Items die voor 1 dorp tellen heb je weinig aan / zijn duur voor gevorderde werelden, voor beginnende werelden echter (1e dorp, of paar dorpen) kan het een wereld van verschil maken.

Daarom denk ik niet dat de prijzen moeten worden aangepast (of de kostprijs er van). Ik vind dat spelers zelf moeten berekenen wat voor hun doel het voordeligste is en dit gebruiken.
 

DeletedUser77155

Guest
Als je dit via een ticket in het supportsysteem bespreekt dan krijg je toch alsnog wel het zilver behorend bij je aankoop?
nee hoor heb dit al zo vaak aan de hand gehad en krijg steeds nee te horen
 
Reactiescore
133
nee hoor heb dit al zo vaak aan de hand gehad en krijg steeds nee te horen
In dat geval kun je zorgen dat je 1500 pp op je account hebt en gebruik maken van het herroepingsrecht op online aankopen, je hebt daar 14 dagen de tijd voor. Je zal het geld echter niet terug hebben voordat de actie afgelopen is, maar het argument kan in een ticket misschien voldoende motiveren om het zilver toe te kennen (het bespaart Inno het in gang zetten van een terugbetalingsprocedure en die kost tijd, dus geld)
 

DeletedUser76756

Guest
In dat geval kun je zorgen dat je 1500 pp op je account hebt en gebruik maken van het herroepingsrecht op online aankopen, je hebt daar 14 dagen de tijd voor. Je zal het geld echter niet terug hebben voordat de actie afgelopen is, maar het argument kan in een ticket misschien voldoende motiveren om het zilver toe te kennen (het bespaart Inno het in gang zetten van een terugbetalingsprocedure en die kost tijd, dus geld)

Belangrijk dat hij dan even de procedure volgt die in de algemene voorwaarden is beschreven dus een mail sturen i.p.v. een ticket.
9fefd09de7fbb47e7083ee4d579e8344.png
 
Reactiescore
1.075
vroeger waren de events wat speciaals, tegenwoordig is het ene event al gepland terwijl de andere nog bezig is. Zonde.
 

DeletedUser77748

Guest
Vraag.
Er staan nog een paar leden van dat koningshuis klaar om geactiveerd te worden voor verhoogde mijnen.
Als het event voorbij is, blijven die leden van het koningshuis nog staan om te kunnen activeren? Of moet je morgen voor 14:00u die leden afkopen voor zilver?
Zou zonde zijn, omdat ik nog 4 leden heb die 5% mijnen-verhoging hebben.

Ik plaats deze vraag ook ff bij support.
 
Reactiescore
205
Weet je dat zeker?
Aangezien er wordt aangegeven dat het lid vervalt per 03.03 om 14:00.
Dat is dus twee dagen later, zie ook onderstaande afbeelding.

39b52f6c77d41be50e5407dd77746dfd.png

Al duidelijk of ze vandaag vervallen of over 2 dagen zoals aangegeven in de inventaris?
Edit: ze blijven in de inventaris staan maar je kunt ze niet gebruiken en niet meer inwisselen voor zilver. Nice :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76439

Guest
Actieve effecten
8.png
+9% aanval
eisen.png
+20% ijzerproductie
unit_spear.png
Speer: +24% offensieve en verdedigende kracht
unit_sword.png
Zwaard: +24% offensieve en verdedigende kracht
unit_heavy.png
ZCav.: +24% offensieve en verdedigende kracht

Maar de bonus blijft nog verder lopen. De looptijd verlengen was een goede gok.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik kan jullie niks garanderen, maar ik denk dat ze vervallen op: 02.03.2017 om 14:00.
 
Bovenaan