Real! vs No.

Wie zal deze oorloge winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    29
Reactiescore
207
Beste lezers van het AF, bij deze de enige echte oorlogsverklaring van Real! aan No.

Een tijd geleden ontstond er plots een stam Fusion, wat een gedrocht was dit.

Het was zo een lelijk monster dat de ridders van Beats, LW en Opinio besloten om eens te gaan praten. Er werd onderhandeld wie de kop van dit lelijke monster aan zijn/haar stammuur mocht hangen. Alle drie de stammen wouden deze trofee voor zichzelf uiteraard, de ridders besloten om 1 stam te vormen zodat iedereen kon delen in de glorie.

De onderhandelingen waren nog volop aan de gang tot plots het monster Fusion alweer evolueerde! Plots stond daar het nog lelijkere monster No. . De onderhandelingen liepen ten eind en de nieuwe stam Real! werd geboren.

Het monster No. onder leiding van Ice Town (nu Incapable Talents) heeft ondertussen al vele weken het AF gedomineerd. Met uitspraken als we spelen ze nog weg voor kerst! De ridders van Real! stonden weken te wachten tot het monster zou aanvallen. Helaas, de kerstperiode was al voorbij en ze waren nog steeds aan het wachten op een echte aanval van het monster.

De ridders vonden dit zo raar dat de No.obs op het AF zo actief waren maar dan in de strijd het niet lieten merken.

Al langere tijd verwachten ze een officiële verklaring van de No.obs maar ook op dit vlak zwijgt het monster in alle talen. De ridders hebben dus besloten het monster uit zijn hol te lokken en zelf de aanval te starten.


Veel succes aan alle No.obs

- Real!

Stats zullen om de zoveel tijd worden toegevoegd.
(excuses dat het zo kort is, tis blok :( )

Meest recente update:
Stats:
bac5a979d2f3b8df8f3339fe6f5be48e.png


Wereldkaart:
d86e26227cd52dd31ab1e3b97e9aa235.png



Legende:
Real! : blauw (donker)
No. : Rood
DGM-O: Oranje
WST: Lichtblauw
Wit: Archer Maximus
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
0 objectiviteit 0 stats 0 kaartjes. Dikke onvoldoende :)
 
Reactiescore
1.367
Bedankt voor je reactie!

Je had het anders zelf ook mogen doen aangezien jij 100x meer post op het AF dan alle leden van Real! samen. :)

Of je had gewoon bij ons gekomen om gezellig samen eentje te maken :eek:
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser76096

Guest
Jammer dan weer van deze bewoordingen. No voor vanalles uitmaken voor wat ze zeggen op het AF om vervolgens zelf zo kinderachtig over No. te praten. Triest...
 
Reactiescore
1.367
Het grootste noob account van ze allemaal. Go figure it out. :)

Veel plezier dan met je topic. Mij zul je niet meer zien reageren op dit gedrocht :)
 
Reactiescore
207
Jammer dan weer van deze bewoordingen. No voor vanalles uitmaken voor wat ze zeggen op het AF om vervolgens zelf zo kinderachtig over No. te praten. Triest...
Beste,
Waar heb ik precies no voor "vanalles zitten uitmaken voor wat ze zeggen op het AF". Ik heb gezegd dat ze al weken het AF domineren, verder heb ik 1 uitspraak aangehaald.
Het kinderachtige.. guilty as charged, ik hou wel van dit soort verklaringen aangezien het duidelijk een mop is en niet een steek onder de gordel.
Jammer dat u de humor hier niet kan vinden.
 

DeletedUser76096

Guest
Beste,
Waar heb ik precies no voor "vanalles zitten uitmaken voor wat ze zeggen op het AF". Ik heb gezegd dat ze al weken het AF domineren, verder heb ik 1 uitspraak aangehaald.
Het kinderachtige.. guilty as charged, ik hou wel van dit soort verklaringen aangezien het duidelijk een mop is en niet een steek onder de gordel.
Jammer dat u de humor hier niet kan vinden.

Humor de volgende keer toch echt aan iemand anders overlaten. Wellicht Johnny English? Wanneer Joint hij Real! nou eigenlijk weer opnieuw?
 
Reactiescore
1.363
Bovenaan