Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
533
Reactiescore
533
Hmmm ik hoor net dat Alex op The Coon speelt.
Ben je er beschaamd over Alexje?
 
Reactiescore
1.075
'feit', '2 hele accs in principe verloren' terwijl Dabb meer dorpen en punten heeft dan ooit tevoren :p
Even overdreven als je 'DGM is bijna weg' en je 's anderendaags een massa doet met 2000 aanvallen waarbij je welgeteld 5 volledige dorpen binnenhaalt o_O

Dabb bestaat alleen nog omdat hij nog snel snel naar de rim is kunnen jumpen, ja das een acc weggeedeld, aangezien hij op zijn vorige ligging nog welgeteld 1 dorp heeft.
En wat dgm betreft tsja, daar spelen externe factoren bij, maar dat word ook behandeld ;) denk aub niet dat de godjes alles weten, strange looking you will
 
Reactiescore
91
Dabb bestaat alleen nog omdat hij nog snel snel naar de rim is kunnen jumpen, ja das een acc weggeedeld, aangezien hij op zijn vorige ligging nog welgeteld 1 dorp heeft.
En wat dgm betreft tsja, daar spelen externe factoren bij, maar dat word ook behandeld ;) denk aub niet dat de godjes alles weten, strange looking you will

Account is er nog steeds en groter dan voorheen, dus dat hij weg is blijft bs ;)
Wist je dat hij trouwens de afgelopen 7 dagen individueel met 88 dorpen is gestegen terwijl in dezelfde periode heel Real samen er met maar 44 is gestegen? Loopt uitstekend daar.
 
Reactiescore
1.367
Je hebt helemaal gelijk behalve die 24m tegen 68m, jij weet net zo goed als ik dat jullie ook je samenwerkingen hebben ;) En jullie een gunstige ligging hebben ten opzichte van de fronten van Lost en Hunt

Onze ligging is redelijk, maar geen 3x zoveel punten redelijk
 
Reactiescore
1.075
Account is er nog steeds en groter dan voorheen, dus dat hij weg is blijft bs ;)
Wist je dat hij trouwens de afgelopen 7 dagen individueel met 88 dorpen is gestegen terwijl in dezelfde periode heel Real samen er met maar 44 is gestegen? Loopt uitstekend daar.

Tja als je plots 130 edels bij krijgt va weggespeeld te worden kan je wel eens edelen he. Acc is gewoon weggespeeld en moeten vluchten van het front, niet meer , niet minder. Gelukkig weet jij ofc hoe het gaat in hunt. Bestaat ook zoiets als je clears moeten herbouwen enz, niet iedereen heeft 500 interns klaar liggen.
 
Reactiescore
533
Beschaamd dat ik jullie wegspeel? Kinda wel ja
Ik kan dat begrijpen dat je je daarover zou schamen. Ik zou ook beschaamd zijn als ik elke stam/speler moet contacteren rondom GOD om ons weg te krijgen.
En het lukt dan nog niet eens goed.
 
Reactiescore
91
Tja als je plots 130 edels bij krijgt va weggespeeld te worden kan je wel eens edelen he. Acc is gewoon weggespeeld en moeten vluchten van het front, niet meer , niet minder. Gelukkig weet jij ofc hoe het gaat in hunt. Bestaat ook zoiets als je clears moeten herbouwen enz, niet iedereen heeft 500 interns klaar liggen.

Gemiddeld account op deze wereld bezit rond de 100 edels, dus dat is geen argument. Van de 400 dorpen die GOD de afgelopen week heeft overgenomen, was ongeveer 75% niet intern.
En een stuk of 6 accounts in Hunt zitten dan al meer als een maand hun clears te herbouwen, zeer vreemd :cool:
 
Reactiescore
1.075
Ik kan dat begrijpen dat je je daarover zou schamen. Ik zou ook beschaamd zijn als ik elke stam/speler moet contacteren rondom GOD om ons weg te krijgen.
En het lukt dan nog niet eens goed.

Hoe kom je er zelfs bij dat we iedereen zouden contacteren, zijn jullie niet degenen die met stammen als order, p.r, dust samenwerken?
 
Reactiescore
533
Hoe kom je er zelfs bij dat we iedereen zouden contacteren, zijn jullie niet degenen die met stammen als order, p.r, dust samenwerken?
Jullie hebben zelfs MB's van QQEEZZ gecontacteerd en bboontje :D
 
Reactiescore
1.075
laat die jullie maar weg want daar weet ik niets van
 

DeletedUser51839

Guest
Beschaamd dat ik jullie wegspeel? Kinda wel ja

Niet te hoog van de Toren blazen want Dabb wegspelen kon elk kind die weet hoe je 4 edels moet sturen bij zo'n overmacht/front.
Blaffende honden bijten niet, eentje die diep in je ogen kijkt ,sneller dan je door hebt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Vind het hier maar triestig.
Het blijft maar over Dabb en Banaan gaan, gezeik over puntenverschil en dat soort shit.

Banaan was een domme keuze en dat gaven ze ook toe, dus nu ophouden ermee. Dabb heeft GOD gewoon slim gedaan, doel was uiteindelijk rim en de verliezen aan t front waren simpelweg ingecalculeerd.

Dus onze Alex moet nu niet groot doen over t feit dat Hunt Dabb heeft weggespeeld, en GOD hoeft niet telkens te zeggen dat ze met die NAP goed presteren.
Volgens mij is dat GOD front nu ook totaal niet lastig :p

Laat dat nou achter je en ga serieuze discussies starten.
 

DeletedUser78747

Guest
Wat een gedoe hier zeg, ben ook even een maandje weg en moet hier helemaal doorheen lezen.

En Lexje
Hoe kom je er zelfs bij dat we iedereen zouden contacteren, zijn jullie niet degenen die met stammen als order, p.r, dust samenwerken?

Order is al vanaf het begin van die stam de MB stam van QQEEZZ dus tja, ik vind het persoonlijk wel fijn dat ze met ons samenwerken. Maar dat is puur mijn eigen mening he. Wat jij daarvan vindt moet je zelf weten en jij vindt een hele boel dus succes ermee.
 
Reactiescore
1.075
Zijde 1:
Stammen: GOD
Zijde 2:
Spelers: TheCoon, zwentibold, reve, zswader

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 33
Kant 2: 98
Verschil: 65

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 323,505
Kant 2: 953,594
Verschil: 630,089

chart
 
Reactiescore
1.075
Wat een gedoe hier zeg, ben ook even een maandje weg en moet hier helemaal doorheen lezen.

En Lexje


Order is al vanaf het begin van die stam de MB stam van QQEEZZ dus tja, ik vind het persoonlijk wel fijn dat ze met ons samenwerken. Maar dat is puur mijn eigen mening he. Wat jij daarvan vindt moet je zelf weten en jij vindt een hele boel dus succes ermee.

Ach een mb stam van om en bij de 6 mio, niets mis mee, de stam is alleen groter als jullie acc
 
Reactiescore
1.075
Niet te hoog van de Toren blazen want Dabb wegspelen kon elk kind die weet hoe je 4 edels moet sturen bij zo'n overmacht/front.
Blaffende honden bijten niet, eentje die diep in je ogen kijkt ,sneller dan je door hebt.

Ze konden anders gewoon even deffen? Ook elk kind kan wel zorgen dat er stacks staan.
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan