Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
331
Mss moet u eerst eens lezen wat er vanuit Hunt geschreven word!
Propaganda voeren en discussieren heb ik geen probleem mee, maar iemand gehandicapt, dom en achterlijk benoemen vind ik er over. Dit heeft een directe inpak op de mens die achter het spel zit en niet over de gang van het spel zelf waar het wel over zou moeten gaan! Dit is niet goed te praten.

1) Niet abnormaal dat je je MB gaat verdedigen.
2) Leer tussen de lijnen lezen. Wordt mee bedoeld dat ie moet stoppen met heel de tijd zever te verkopen. "Wacht maar op ITSW18","we zijn helden". Kom op zeg, als dat geslijm en ophemeling. Denk je dat iedereen dat gaat blijven slikken als zoete broodjes? Zeker op dit forum van 57, waarschijnlijk het meest toxische forum in lange tijd.
3) Iedereen van het account San-der werd op een bepaald moment uitgekakt. Is dat dan goed te praten? Beetje hypocriet imo.
4) Als je al na 1 comment op een ONLINE forum van een VIRTUEEL spel gevolgen ondervindt IRL, dan heb je gewoon een heel dunne huid. Het is misschien niet netjes, maar "Dit is niet goed te praten"? B*tch please.
 
Reactiescore
1.367
Tw is niet iets wat enkel bestaat uit stats. Die nap is er ook niet gekomen omdat er zomaar een nieuwe #3 stam kwam.
Zoals al gezegd heeft GOD zat vlakken waar het een voordeel heeft (tegen Lost vooral)

We hebben zeker een voordeel tegen lost, maar dat maakt het nog niet minder slecht dat die nap er is.
5 front accs tegen 2 front accs (nu 3) is indd best lastig maar die 2/3 front accs kunnen gewoon de steun van geheel lost krijgen omdat enkel deze 2/3 accs front hebben.
 
Reactiescore
91
En meneertje het draakje: dan is dgm toch niet zo goed he. Kunnen niks met hun eigen stam..
Achja, bij de laatste massa zijn eigenlijk al 1.5 spelers gekapt erdoor :). (zelfs met inca's def)
Dus eens kijken wat er nu gebeurd :p.

Waar zeg ik dat ze heel goed zijn :eek:?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Ochja Lost had er al miljoenen def neergezet zeker. Neh.
 
Reactiescore
1.363
Ochja Lost had er al miljoenen def neergezet zeker. Neh.

Kijk maar aan het eind van de dag knul, zie al genoeg ods omhoog gaan bij lost leden slimbo ;).
 

DeletedUser78899

Guest
Ja want we worden nog steeds dagelijks aangevallen door GOD en Dust. Iedereen stijgt nagenoeg elke dag bij ons.

Die aanvallen die door Dust worden gedaan, daar weten wij dan toch niks van hoor. Als je naar de spelersaktes gaat kijken en veroverde dorpen zal je dat ook wel zien. Heb je misschien rapporten van die dagelijkse aanvallen die die ODS moet gaan verklaren of hoop je er gewoon op dat wij dit forum niet lezen en je verhaaltje dus niet zouden ontkrachten?
 
Reactiescore
1.367
c7e12ddfc9ca8e28fd2e0aff7e815b47.png


d17c9e593ec3f910c7a14a643344b4bf.png


De hele week ligt grom al onder aanval en stijgt van een paar spelers maar de ODS en nu vandaag is het ineens heel veel? en dan komt de odd van grom er vanavond pas bij
 

DeletedUser79218

Guest
Respect voor degenen die ervoor gaan en zich nog steeds inzetten voor de stam. Kunnen we over jou ook zeggen he. :D

Alleen respect voor diegene die respect afdwingen en,wat je van mij vind interreseert me geen ene reet.
 
Reactiescore
1.363
Als ik het goed zie stijgen Quid Pro Quo en Incapable Talents ook de hele week al 0 in ODS en stijgen ze allebei aanzienlijk in ODS vandaag. Zijn toevallig ook net de twee spelers die dichtst tegen DGM-O aanliggen en dus tijd genoeg hadden om hun OS daar te plaatsen.

http://nl.twstats.com/nl57/index.ph...centrex=500&centrey=550&nocache=1&fill=000000

Ze zijn gewoon te bang om te fronten neem ik aan ;). Anders doen ze het niet. Stelletje watjes wat het zijn xd. Durven DGM niet eens aan te vallen man, wat een mietjes xd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
upload_2018-2-20_13-45-9.png

Hunt volgens mij hebben jullie een klein activiteitsprobleempje. Maar ik val wel eens in herhaling natuurlijk als ik dat zeg :D
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
533
Bovenaan