Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
533
--> Jezus man,wie is hier de bleitsmoel. Het is niet omdat gij een 1v1v1 wil dat iedereen dat wil. Precies een klein kind dat geen snoepje van z'n ouders krijgt.



--> Nog steeds jezelf aan het ophemelen zie ik. Dacht dat ik je hier al eens op gewezen had dat je met je gelul over hoe awesome jullie wel niet zijn niets bereikt en er enkel uitziet als een oetlul. Dat je het doet is dapper, maakt je geen held. Hoogstens een durver. Of een dombo. Misschien beiden.



--> Weet niet waar jij het vandaan haalt dat wij er niets aan hebben. Lost kan vrij op GOD en dergelijke gaan,en Hunt. is bezig de rim op te kuisen.
Ik ween niet. Maar zet de puntjes op de i.
Dat jullie willen samenhokken om ons Helden proberen klein te krijgen is een mooi compliment.
 
Reactiescore
533
Ik zal nog maar eens de moeite nemen om wat zaken te verduidelijken want er wordt hier enorme vergissingen gemaakt. Niet abnormaal als men probeert hun eigen leugens te geloven om hun 2vs.1 goed te praten.

GOD is ontstaan uit het principe dat deze wereld verziekt was. Er was de visie dat de enige weg om de wereld te winnen fuseren was (denk maar aan Fusion, denk maar aan Real). Dat vonden we niet OK... Elke iet of wat vijand werd gerekruteerd, dat vonden we niet OK.
Het ontnam ons alle plezier en wat zagen we dat de wereld ging gewonnen worden door spelers die TW niet begrijpen. Die gewoon het geluk hebben gehad te kunnen internen. (geen torens en bij de eerste inc al weg). In dat opzicht ook teleurgesteld in banaan.

Onze keuze om voor GOD te gaan en een 1vs.1vs.1 te creëren was er één dat bewust was. We hadden de mogelijkheid om na de leave van oa. rise against de stam Lost helemaal leeg te pluimen (en zo de wereld al op block te gooien). Deden we niet omdat we oorlog wilden. En we klagen dan ook totaal dat we deze nu krijgen.
Ik vind het wel doodjammer dat men elke speler en elke stam heeft gecontacteerd om tegen GOD te vechten tot de rimmertjes toe. m.a.w. de stammen Lost en Real hebben liever een front van 90° dan van 270-360°. Dat siert hun alleszins niet. Zeker Hunt niet. Van Lost kon ik hun honger naar een rustigere periode wel eens begrijpen (tijdelijk?). Maar Hunt heeft nog NADA bewezen en bewijst nu ook weer NADA, noppes. Dat ik dat aankaart heeft niets met "wenen" te maken, dat is gewoon een inhoudloze repliek van iemand dat weet dat de andere gelijk heeft.

Ik sta vooralsnog 100% achter de keuze van GOD en deze HELDEN. Want zonder ons was deze wereld nu al lang zo dood als een pier.
 
Reactiescore
28
Ik zal nog maar eens de moeite nemen om wat zaken te verduidelijken want er wordt hier enorme vergissingen gemaakt. Niet abnormaal als men probeert hun eigen leugens te geloven om hun 2vs.1 goed te praten.

GOD is ontstaan uit het principe dat deze wereld verziekt was. Er was de visie dat de enige weg om de wereld te winnen fuseren was (denk maar aan Fusion, denk maar aan Real). Dat vonden we niet OK... Elke iet of wat vijand werd gerekruteerd, dat vonden we niet OK.
Het ontnam ons alle plezier en wat zagen we dat de wereld ging gewonnen worden door spelers die TW niet begrijpen. Die gewoon het geluk hebben gehad te kunnen internen. (geen torens en bij de eerste inc al weg). In dat opzicht ook teleurgesteld in banaan.

Onze keuze om voor GOD te gaan en een 1vs.1vs.1 te creëren was er één dat bewust was. We hadden de mogelijkheid om na de leave van oa. rise against de stam Lost helemaal leeg te pluimen (en zo de wereld al op block te gooien). Deden we niet omdat we oorlog wilden. En we klagen dan ook totaal dat we deze nu krijgen.
Ik vind het wel doodjammer dat men elke speler en elke stam heeft gecontacteerd om tegen GOD te vechten tot de rimmertjes toe. m.a.w. de stammen Lost en Real hebben liever een front van 90° dan van 270-360°. Dat siert hun alleszins niet. Zeker Hunt niet. Van Lost kon ik hun honger naar een rustigere periode wel eens begrijpen (tijdelijk?). Maar Hunt heeft nog NADA bewezen en bewijst nu ook weer NADA, noppes. Dat ik dat aankaart heeft niets met "wenen" te maken, dat is gewoon een inhoudloze repliek van iemand dat weet dat de andere gelijk heeft.

Ik sta vooralsnog 100% achter de keuze van GOD en deze HELDEN. Want zonder ons was deze wereld nu al lang zo dood als een pier.

Als je het zelf maar geloofd schat. Dan komt het allemaal goed xx
 

DeletedUser51839

Guest
Hoeveel acc's zitten nog de originele spelers op nu? Hoeveel mensen (geen acc's) zijn al quited deze wereld? Misschien als je daar een lijstje van maakt dat je conclusies kan trekken.
Lak aan skills of lak aan spelplezier?
 
Reactiescore
1.075
Ik zal nog maar eens de moeite nemen om wat zaken te verduidelijken want er wordt hier enorme vergissingen gemaakt. Niet abnormaal als men probeert hun eigen leugens te geloven om hun 2vs.1 goed te praten.

GOD is ontstaan uit het principe dat deze wereld verziekt was. Er was de visie dat de enige weg om de wereld te winnen fuseren was (denk maar aan Fusion, denk maar aan Real). Dat vonden we niet OK... Elke iet of wat vijand werd gerekruteerd, dat vonden we niet OK.
Het ontnam ons alle plezier en wat zagen we dat de wereld ging gewonnen worden door spelers die TW niet begrijpen. Die gewoon het geluk hebben gehad te kunnen internen. (geen torens en bij de eerste inc al weg). In dat opzicht ook teleurgesteld in banaan.

Onze keuze om voor GOD te gaan en een 1vs.1vs.1 te creëren was er één dat bewust was. We hadden de mogelijkheid om na de leave van oa. rise against de stam Lost helemaal leeg te pluimen (en zo de wereld al op block te gooien). Deden we niet omdat we oorlog wilden. En we klagen dan ook totaal dat we deze nu krijgen.
Ik vind het wel doodjammer dat men elke speler en elke stam heeft gecontacteerd om tegen GOD te vechten tot de rimmertjes toe. m.a.w. de stammen Lost en Real hebben liever een front van 90° dan van 270-360°. Dat siert hun alleszins niet. Zeker Hunt niet. Van Lost kon ik hun honger naar een rustigere periode wel eens begrijpen (tijdelijk?). Maar Hunt heeft nog NADA bewezen en bewijst nu ook weer NADA, noppes. Dat ik dat aankaart heeft niets met "wenen" te maken, dat is gewoon een inhoudloze repliek van iemand dat weet dat de andere gelijk heeft.

Ik sta vooralsnog 100% achter de keuze van GOD en deze HELDEN. Want zonder ons was deze wereld nu al lang zo dood als een pier.


jullie hebben echt helemaal niets bereikt, behalve Hunt in een NOG betere positie gebracht om deze wereld te winnen.
we weten beide dat Lost. op termijn een front met zowel GOD als hunt niet gaat kunnen redden waardoor we weer sterker in onze schoenen staan, als jullie niet weer op de recruit toer gaan uiteraard. hoe hypocriet is het trouwens om te zeggen dat wij alle stammen contacteren als we enkel een nap hebben met lost. en de mb's die we al hadden.
jullie daarintegen hebben Order, dust. P.R, allemaal spelers die met ons grenzen of in onze rug liggen, je probeert het stabben van menig GOD leden gewoon goed te praten, en nee lukken zal dat niet.
ps. ik wil je wel even bedanken voor god, want dankzij jullie is dgm nu ook bijna gone, is dabb weggebashed, qq weggebashed uit ons cluster, wat ook weer redelijk smerig was om even paar cf's te pakken in mn cluster terwijl de 5 dagen nap nog gaande was. nee jullie acties komen en zullen enkel als een boomerang terug komen.
 
Reactiescore
1.075
Zijde 1:
Stammen: Hunt., FTR, Sander
Zijde 2:
Stammen: GOD

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 199
Kant 2: 81
Verschil: 118

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,949,926
Kant 2: 796,288
Verschil: 1,153,638

chart



ps. doeg
 
Reactiescore
91
ps. ik wil je wel even bedanken voor god, want dankzij jullie is dgm nu ook bijna gone, is dabb weggebashed, qq weggebashed uit ons cluster, wat ook weer redelijk smerig was om even paar cf's te pakken in mn cluster terwijl de 5 dagen nap nog gaande was. nee jullie acties komen en zullen enkel als een boomerang terug komen.

DGM bijna weg is best zwaar overmoedig, hebben nog 10,7 mil punten terwijl ze van 11mil kwamen. Met andere woorden: ze zijn al 3% kleiner, nog de volle 97% te gaan, good luck.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser51839

Guest
jullie hebben echt helemaal niets bereikt, behalve Hunt in een NOG betere positie gebracht om deze wereld te winnen.
we weten beide dat Lost. op termijn een front met zowel GOD als hunt niet gaat kunnen redden waardoor we weer sterker in onze schoenen staan, als jullie niet weer op de recruit toer gaan uiteraard. hoe hypocriet is het trouwens om te zeggen dat wij alle stammen contacteren als we enkel een nap hebben met lost. en de mb's die we al hadden.
jullie daarintegen hebben Order, dust. P.R, allemaal spelers die met ons grenzen of in onze rug liggen, je probeert het stabben van menig GOD leden gewoon goed te praten, en nee lukken zal dat niet.
ps. ik wil je wel even bedanken voor god, want dankzij jullie is dgm nu ook bijna gone, is dabb weggebashed, qq weggebashed uit ons cluster, wat ook weer redelijk smerig was om even paar cf's te pakken in mn cluster terwijl de 5 dagen nap nog gaande was. nee jullie acties komen en zullen enkel als een boomerang terug komen.

Cf's die recaps van qq op dabb bedoel je dan? Je bent echt een belachelijk ventje.

Je beledigt Lost door te zeggen dat zij zonder die NAP niet zouden kunnen overleven terwijl je eigenlijk zegt dat wij een bende amateuristische Stabbers zijn. Wenen dit, dit is de visie van een persoon die graag de easy way wint. Een persoon die niet verder kijkt dan zijn neus lang is.

Misschien wat meer argumentatie over Order, dust en P.R.? Spelers die grenzen aan jullie zijn geen safe voor ons. Denk je dat wij HK gewoon aan zen lot overgelaten hebben? Ze zijn flink in minderheid en hebben veel front met bitterweinig safe. Weeral heeft God hiermee Lost een mes in de rug gestoken, omdat ze eigenlijk energie steken in het helpen overeind houden van die spelers. Misschien zie je het punt niet van wat ik bedoel maar konden ook de easy way op gaan, zoals je zelf misschien zou doen en gewoon aan hun lot overlaten.

Maar wij zijn Helden, not Lost in the Hunt to victory
 
Reactiescore
1.075
DGM bijna weg is best zwaar overmoedig, hebben nog 10,7 mil punten terwijl ze van 11mil kwamen. Met andere woorden: ze zijn al 3% kleiner, nog de volle 97% te gaan, good luck.

Jabze blijven ofc ook barbs edelen, ik heb het trouwens over het gedeelte tussen aef en de rest van hunt, welke best cruciaal is
 
Reactiescore
1.075
Cf's die recaps van qq op dabb bedoel je dan? Je bent echt een belachelijk ventje.

Je beledigt Lost door te zeggen dat zij zonder die NAP niet zouden kunnen overleven terwijl je eigenlijk zegt dat wij een bende amateuristische Stabbers zijn. Wenen dit, dit is de visie van een persoon die graag de easy way wint. Een persoon die niet verder kijkt dan zijn neus lang is.

Misschien wat meer argumentatie over Order, dust en P.R.? Spelers die grenzen aan jullie zijn geen safe voor ons. Denk je dat wij HK gewoon aan zen lot overgelaten hebben? Ze zijn flink in minderheid en hebben veel front met bitterweinig safe. Weeral heeft God hiermee Lost een mes in de rug gestoken, omdat ze eigenlijk energie steken in het helpen overeind houden van die spelers. Misschien zie je het punt niet van wat ik bedoel maar konden ook de easy way op gaan, zoals je zelf misschien zou doen en gewoon aan hun lot overlaten.

Maar wij zijn Helden, not Lost in the Hunt to victory

Nee ik bedoel de cfs die hij pakte net nadat hij de stam leavede en er nog een nap van 5 dagen geldde, wanneer hij in mn cluster dorpjes ging pakken, ( zoals de laatste 2 die hij nu nog heeft ;))

Ps. Je zegt net zelf dat je lost. Gebackstabbed hebt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
91
Die dorpen lagen daar gewoon al want ze waren van Dabb, een stamgenoot, dus ik zie geen enkele reden waarom dit een CF zou zijn van QQ. Een NAP heeft daar weinig mee te maken.
 
Reactiescore
533
Zijde 1:
Stammen: Hunt., FTR, Sander
Zijde 2:
Stammen: GOD

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 199
Kant 2: 81
Verschil: 118

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,949,926
Kant 2: 796,288
Verschil: 1,153,638

chart



ps. doeg
Waauw... Ik ben echt onder de indruk nu...........
jullie hebben echt helemaal niets bereikt, behalve Hunt in een NOG betere positie gebracht om deze wereld te winnen.
we weten beide dat Lost. op termijn een front met zowel GOD als hunt niet gaat kunnen redden waardoor we weer sterker in onze schoenen staan, als jullie niet weer op de recruit toer gaan uiteraard. hoe hypocriet is het trouwens om te zeggen dat wij alle stammen contacteren als we enkel een nap hebben met lost. en de mb's die we al hadden.
jullie daarintegen hebben Order, dust. P.R, allemaal spelers die met ons grenzen of in onze rug liggen, je probeert het stabben van menig GOD leden gewoon goed te praten, en nee lukken zal dat niet.
ps. ik wil je wel even bedanken voor god, want dankzij jullie is dgm nu ook bijna gone, is dabb weggebashed, qq weggebashed uit ons cluster, wat ook weer redelijk smerig was om even paar cf's te pakken in mn cluster terwijl de 5 dagen nap nog gaande was. nee jullie acties komen en zullen enkel als een boomerang terug komen.
Wie zegt dat Lost niet kan winnen? Dat wil je misschien geloven. Maar buiten GOD hebben zij nog steeds de meest ervaren spelers en schat ik hun nog steeds 10X hoger in dan Hunt.

En gezien het feit dat er een NAP tussen de nr.1 en nr.2 komt om de nr.3 van de wereld uit te schakelen. Ja dan hebben we wel degelijk iets bereikt.
 
Reactiescore
1.075
Die dorpen lagen daar gewoon al want ze waren van Dabb, een stamgenoot, dus ik zie geen enkele reden waarom dit een CF zou zijn van QQ. Een NAP heeft daar weinig mee te maken.

Ja ze lagen daar, en het hun goed recht dit te doen, maar mooi blijft het niet om te doen, getuigt van weinig respect voor je vorige stam waar je nog geen 30 uur daarvoor geleaved bent.
 
Reactiescore
1.075
Waauw... Ik ben echt onder de indruk nu...........

Wie zegt dat Lost niet kan winnen? Dat wil je misschien geloven. Maar buiten GOD hebben zij nog steeds de meest ervaren spelers en schat ik hun nog steeds 10X hoger in dan Hunt. Ps jullie overnames op hunt waren enkel recaps, die hoek is er enkel nog maar geinternt en verloren door god ;)

En gezien het feit dat er een NAP tussen de nr.1 en nr.2 komt om de nr.3 van de wereld uit te schakelen. Ja dan hebben we wel degelijk iets bereikt.

Oh wacht die waren sws onhoudbaar zeker? Wel verdacht dat dat al 3 x jullie excuus is geweest om dorpenverlies goed te praten.

En nee ik schat momenteel hunt op 1, lost op 2 en god op 3 qua kwaliteiten en mogelijke wereldwinst.
Hunt is sinds de godstabs een geheel geworden, er kan wel eens een woord vallen, maar de wereld is nu eenmaal niet altijd rozengeur en zonneschijn
 

DeletedUser77704

Guest
Als ik objectief kijk naar de wereld en mijn ervaringen met verscheidene stammen schat ik de kansen als volgt in.

50% - GOD
35% - Hunt
15% - Lost.

Dit in verband met het morale aspect, ligging, getoonde kwaliteiten tot op heden en het stamgevoel.

Naar mijn mening heeft Hunt ook het meeste voordeel van de NAP tussen Hunt en Lost en weet GOD het voordeel te halen uit de "underdog positie" bij andere stammen die hen helpen. Al met al mag Lost blij zijn dan het nog bestaat aangezien zij de grootste klap hebben gehad van het leaven van spelers, de meeste klappen hebben geïncasseerd en de meeste verliezen heeft geleden.
 
Reactiescore
1.365
Waauw... Ik ben echt onder de indruk nu...........

Wie zegt dat Lost niet kan winnen? Dat wil je misschien geloven. Maar buiten GOD hebben zij nog steeds de meest ervaren spelers en schat ik hun nog steeds 10X hoger in dan Hunt.

En gezien het feit dat er een NAP tussen de nr.1 en nr.2 komt om de nr.3 van de wereld uit te schakelen. Ja dan hebben we wel degelijk iets bereikt.

Ervaring/stab lui, nou pfoe, ik ben echt onder de indruk LOL.
Tuur, je piept echt te veel man.
Je onderschat ons ZWAAR.

-------------------------------------------------------------------------------

Ik zal nog maar eens de moeite nemen om wat zaken te verduidelijken want er wordt hier enorme vergissingen gemaakt. Niet abnormaal als men probeert hun eigen leugens te geloven om hun 2vs.1 goed te praten.

GOD is ontstaan uit het principe dat deze wereld verziekt was. Er was de visie dat de enige weg om de wereld te winnen fuseren was (denk maar aan Fusion, denk maar aan Real). Dat vonden we niet OK... Elke iet of wat vijand werd gerekruteerd, dat vonden we niet OK.
Het ontnam ons alle plezier en wat zagen we dat de wereld ging gewonnen worden door spelers die TW niet begrijpen. Die gewoon het geluk hebben gehad te kunnen internen. (geen torens en bij de eerste inc al weg). In dat opzicht ook teleurgesteld in banaan.

Onze keuze om voor GOD te gaan en een 1vs.1vs.1 te creëren was er één dat bewust was. We hadden de mogelijkheid om na de leave van oa. rise against de stam Lost helemaal leeg te pluimen (en zo de wereld al op block te gooien). Deden we niet omdat we oorlog wilden. En we klagen dan ook totaal dat we deze nu krijgen.
Ik vind het wel doodjammer dat men elke speler en elke stam heeft gecontacteerd om tegen GOD te vechten tot de rimmertjes toe. m.a.w. de stammen Lost en Real hebben liever een front van 90° dan van 270-360°. Dat siert hun alleszins niet. Zeker Hunt niet. Van Lost kon ik hun honger naar een rustigere periode wel eens begrijpen (tijdelijk?). Maar Hunt heeft nog NADA bewezen en bewijst nu ook weer NADA, noppes. Dat ik dat aankaart heeft niets met "wenen" te maken, dat is gewoon een inhoudloze repliek van iemand dat weet dat de andere gelijk heeft.

Ik sta vooralsnog 100% achter de keuze van GOD en deze HELDEN. Want zonder ons was deze wereld nu al lang zo dood als een pier.

Nogmaals, Tuur, je zeikt echt weer te veel man.
Tis net alsof een kindje zn zin/snoepje niet krijgt.
En dan maar wenen..
Geloof maar lekker in je realiteit, jouw zin krijg je toch niet :D.

------------------------------------------------






Cf's die recaps van qq op dabb bedoel je dan? Je bent echt een belachelijk ventje.

Je beledigt Lost door te zeggen dat zij zonder die NAP niet zouden kunnen overleven terwijl je eigenlijk zegt dat wij een bende amateuristische Stabbers zijn. Wenen dit, dit is de visie van een persoon die graag de easy way wint. Een persoon die niet verder kijkt dan zijn neus lang is.

Misschien wat meer argumentatie over Order, dust en P.R.? Spelers die grenzen aan jullie zijn geen safe voor ons. Denk je dat wij HK gewoon aan zen lot overgelaten hebben? Ze zijn flink in minderheid en hebben veel front met bitterweinig safe. Weeral heeft God hiermee Lost een mes in de rug gestoken, omdat ze eigenlijk energie steken in het helpen overeind houden van die spelers. Misschien zie je het punt niet van wat ik bedoel maar konden ook de easy way op gaan, zoals je zelf misschien zou doen en gewoon aan hun lot overlaten.

Maar wij zijn Helden, not Lost in the Hunt to victory

Flippo, hoe bruin is jouw tong nu dan?
Ookal proppers gebruikt? :D

----

Het feit is er gewoon:'' GOD stabt, krijgt er nu de gevolgen van en kunnen het NIET accepteren en zijn nu al een maandje bezig met piepen op het af :).
 

DeletedUser69459

Guest
Ervaring/stab lui, nou pfoe, ik ben echt onder de indruk LOL.
Tuur, je piept echt te veel man.
Je onderschat ons ZWAAR.

-------------------------------------------------------------------------------



Nogmaals, Tuur, je zeikt echt weer te veel man.
Tis net alsof een kindje zn zin/snoepje niet krijgt.
En dan maar wenen..
Geloof maar lekker in je realiteit, jouw zin krijg je toch niet :D.

------------------------------------------------








Flippo, hoe bruin is jouw tong nu dan?
Ookal proppers gebruikt? :D

----

Het feit is er gewoon:'' GOD stabt, krijgt er nu de gevolgen van en kunnen het NIET accepteren en zijn nu al een maandje bezig met piepen op het af :).

Kan je niets doen aan je manier van posten? Je doet nog belachelijker dan ik in het begin :redface::rolleyes2:
 
Reactiescore
1.365
Kan je niets doen aan je manier van posten? Je doet nog belachelijker dan ik in het begin :redface::rolleyes2:

Nah, ik doe gewoon m'n eigen ding. Maar sommige dingen moeten gewoon gezegd worden naar mijn idee :).
Als je constant serieus gaat praten, is het niks aan.
Dus vandaar dat ik in spreek taal typ :).
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
91
Ja ze lagen daar, en het hun goed recht dit te doen, maar mooi blijft het niet om te doen, getuigt van weinig respect voor je vorige stam waar je nog geen 30 uur daarvoor geleaved bent.

Wat is het verschil of die dorpen nu van Dabb zijn of QQ? Mag je tijdens een NAP periode geen dorpen ruilen met je eigen stamleden? Slaagt helemaal nergens op dit, je zit maar te zeuren om te zeuren ;)
 
Bovenaan