Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
1.367

DeletedUser51839

Guest
Van dit soort gelukjes moet je het hebben soms

Als je weet wie erop speelt is het geen wonder dat je met een half geplande actie door de aanvalsban alsnoch dorpen pakt he, nu hun stam heeft wss geen vv gedraait alweer.
Denk dat die gewoon hopen dat hun stacks voldoende zijn. En denk dat Hunt net zelfde denkt, is God enige die ballen toont en de mensen met stacks durft aan te vallen of is de tegenstand te bang om eens strategisch te denken of een gok te wagen?
 
Reactiescore
1.075
Je zegt net dat we dom de mensen met stacks moeten aanvallen en strategisch moeten denken? Volgens mij moet je zelf even nadenken.
Trouwens, de stacks van dabb en qq al gezien? Lekker hypocriet dus.
Ps. Bij hunt hebben ze de eerste klap uitgedeeld, dus bang om aan te vallen klopt ook alweer niet.
 

DeletedUser51839

Guest
Je zegt net dat we dom de mensen met stacks moeten aanvallen en strategisch moeten denken? Volgens mij moet je zelf even nadenken.
Trouwens, de stacks van dabb en qq al gezien? Lekker hypocriet dus.
Ps. Bij hunt hebben ze de eerste klap uitgedeeld, dus bang om aan te vallen klopt ook alweer niet.

Welke klop van Hunt dan? Niets van gemerkt alvast? Nu ja idd lekker hypocriet idd, zolang je je eigen stam niet vast legt doe zo voort. Maar euh God heeft allemaal een target en zowel Lost als Hunt hebben een probleem dat spelers vastliggen, vraag me af hoeveel keer ik men clears zou geven voor een ander voordat ik het beu ben zonder resultaat want dat is nou eigenlijk het gene dat tw levende houd, killen en killen, defensief als offensief, en God heeft op dat gebied toch wel degelijk zonder excuses zoeken het grootste resultaat tot nu toe. 1 tegen 2 of niet, dorpen boeken binnen onze actieve clan blijft gaan. Wanneer gaan jullie eens offen? Wij zijn gewend van te deffen binnen God en enige wat er gebeurd is dat wij moeten offen, te weinig kwaliteit aan boord of te bang dat God jullie big massas gaat splijten als chocolade die 5 dagen in de zon heeft gelegen?
 
Reactiescore
1.075
Je weet dat we like 50+ dorpen in de plus staan tegen god?
 
Reactiescore
1.075
Zijde 1:
Stammen: Hunt.
Zijde 2:
Stammen: GOD

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 99
Kant 2: 58
Verschil: 41

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 960,137
Kant 2: 569,202
Verschil: 390,935

chart


Zijde 1:
Stammen: Lost.
Zijde 2:
Stammen: GOD

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 93
Kant 2: 101
Verschil: 8

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 893,730
Kant 2: 972,613
Verschil: 78,883

chart


Zijde 1:
Stammen: Lost., Hunt.
Zijde 2:
Stammen: GOD, Dust.

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 223
Kant 2: 166
Verschil: 57

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,145,114
Kant 2: 1,608,711
Verschil: 536,403

chart



Ik snap je punt dus echt niet dat jullie degene zijn die altijd offen..
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
91
Lost en Hunt samenzetten in die stats
cute
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser51839

Guest
Je weet dat we like 50+ dorpen in de plus staan tegen god?

50+ met zo'n overmacht door die NAP en dan nog een acc meegerekend die 360 graden front had met Hunt, dan vind ik dat God het niet slecht doet hoor, misschien wel beter dan Hunt eigenlijk om de verliezen zo te beperken.
 
Reactiescore
415
Verliezen zijn nou eenmaal verliezen. Verliezen zijn nooit goed ookal is het misschien knap dat er weinig zijn.
Als het goed is ben je nooit blij met een verlies, of het nou 1 dorp of 50 dorpen zijn.
 

DeletedUser51839

Guest
Nu God/Lost staat wel positief. Zien wel wat tijd brengt, binnen maand of 2 :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Gaat GOD weer janken over puntenverschil ?
Er zijn veel andere factoren die een rol spelen en waar GOD weer voordeel bij heeft.
Activiteit is in een stam met minder leden veel makkelijker op peil te houden, je werkt normaal beter samen omdat je alle acties met elkaar doet.

Dat puntenverschil heeft dan lang niet zo'n vernietigend effect.. Lost kan wel massa's gooien, maar als we bijvoorbeeld ook maar 2 accs hebben bij GOD front en zij iets van vier, is dat natuurlijk minder effectief edelen voor ons.

GOD mag misschien geen kwantitatief voordeel hebben maar heeft ongetwijfeld een voorsprong op andere vlakken.

Ik hoop gewoon dat GOD beetje respect kan tonen voor de andere stammen en niet met opmerkingen blijven strooien als '80 vs 20m' of '50+ door zo'n overmacht met een nap'. Danku.

En @spyronamic je weet best dat de stats tussen Lost en GOD niet zo goed zijn omdat Captain bewust dat jump cluster heeft laten vallen.
 

DeletedUser51839

Guest
@Calamity. Kan je zeker vinden in je opmerking van aantal front spelers, misschien dat het een goeie zet is seduced stukje front te laten internen. Hoewel de stats van Hunt beter spreken dan die van Lost vind ik eigenlijk Lost beter dan Hunt (owee als Sander dit leest krijgt hij het wss). Captain werd idd leuk door meerdere gepakt terwijl Hunt enkel terrein boekte op een zeer moeilijk gevalletje en dan nog pakte God die situatie best goed aan.

Wat deze zin betreft "Activiteit is in een stam met minder leden veel makkelijker op peil te houden, je werkt normaal beter samen omdat je alle acties met elkaar doet." Het gouden trio QQ/Johny/ITSW18 waren de vv'ers, vv nodig en ze kwamen naar hen. Weet niet of je in Hunt of Lost zit maar zit je in Hunt zou je niet mogen ontkennen dat deze 3 acc's veel hooi op hun vorken nam. En nu werken ze in een kleinere/actievere stam en dat zal wel lonen denk ik op den duur.
 
Reactiescore
1.075
50+ met zo'n overmacht door die NAP en dan nog een acc meegerekend die 360 graden front had met Hunt, dan vind ik dat God het niet slecht doet hoor, misschien wel beter dan Hunt eigenlijk om de verliezen zo te beperken.
Het punt is dat je beweerde dat er geen acties van onze kant uit komen/zijn geweest
 

DeletedUser77704

Guest
Ben mee eens dat pittige strijd is en dat bij het front Lost & GOD, GOD zeker een groot voordeel heeft. Maar dat moet niet uitmaken als Lost bij de top 3 hoort zoals beweert.

Over opmerkingen dat niemand hier wat voor mekaar doet, is onzin. 1 van spelers CGB had dag voor de massa kwam grote fout gemaakt door iets verkeerd in te schatten. Hierdoor zijn ze onnodig die 10 dorpen verloren, maar dat het er maar 10 bleven kwam door een goede samenwerking binnen de stam.

Kan dan wel zeuren dat massa slecht was, en enkel winst boeken doordat wij foutje maken maar dit is onzin. Iedereen maakt fouten en het is was gewoon een mooie aanval van GOD + Dust en ze hebben die 10 dorpen verdient. Nou is aan ons om te kijken hoeveel schade we gaan krijgen en of we op dat vlak weer winst kunnen boeken. Tot nu toe houden Dust + GOD en Lost elkaar mooi in evenwicht naar mijn mening.

Dus laten we alsjeblieft met elkaar genieten van de vele kleine mooie acties die ook gebeuren en zo stukje spelplezier terug brengen, in plaats van enkel elkaar afzeiken.
 

DeletedUser51839

Guest
Mooie post al moet ik zeggen die massa moest dag eerder komen maar iemand van God kreeg 1 dag aanvalsban helaas.
Hoop dat dit soort situaties niet meer voorkomen.
 
Bovenaan