Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
1.367
Ja ja, het is weer zover HUNT heeft weer eens lopen stabben!

Ditmaal hebben ze van een stamgenoot de nood-VV gepakt om vervolgens het account leeg te zetten!

De edels stonden al klaar en de troepen van die stamgenoot? Die lopen naar de andere kant van de wereld!


Ook is er de intentie geweest een account te hacken!

ab4c06063adfc825485d92282e85da85.png


5186f2e0ef651758362d7187d5ea2fed.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Veruit de moeilijkste weg voor God, maar we kunnen dit als we onze kop ervoor leggen!
 

DeletedUser75394

Guest
jullie blijven jullie zelf zo ophemelen tjesus, degoutant is het
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Geen idee. Danny was altijd fan van interns / fusies en nu ineens de 1v1v1 :p

Heyhey, als je stam ruk is moet je of een nieuwe zoeken of met nieuwe aanwas iets proberen!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Hoeft niet, je hebt ook goden van de onderwereld :eek:

Danny was sowieso ruk dus dat ie weg is scheelt al (^.^)
 
Reactiescore
1.367
Hoeft niet, je hebt ook goden van de onderwereld :eek:

Danny was sowieso ruk dus dat ie weg is scheelt al (^.^)

Liever een rukkende danny dan een runnende ricky/AM :eek:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Liever een rukkende danny dan een runnende ricky/AM :eek:

Deffen is toch een noodzakelijk kwaad heb ik gehoord. Denkt niet iedereen dus over :D
Maar nee, die 2 mannen stellen zwaar teleur. Gelukkig is het nu geen Ricky meer die speelt :)
 
Reactiescore
1.367
Deffen is toch een noodzakelijk kwaad heb ik gehoord. Denkt niet iedereen dus over :D
Maar nee, die 2 mannen stellen zwaar teleur. Gelukkig is het nu geen Ricky meer die speelt :)

Jazeker, gelukkig kan ik dat wel redelijk en heb ik een aantal goede co's/stammies die dat met plezier doen :D

Wisse zit er nu, hadden gewoon calming mee moeten nemen ipv grom XD
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Jazeker, gelukkig kan ik dat wel redelijk en heb ik een aantal goede co's/stammies die dat met plezier doen :D

Wisse zit er nu, hadden gewoon calming mee moeten nemen ipv grom XD

Wisse speelde niet op Calming right?
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
533
jullie blijven jullie zelf zo ophemelen tjesus, degoutant is het
Toch terecht als God zijnde?
Tjonge jonge die afgunst, degoutant is het
 
Reactiescore
533
Beste wereldgenoten,

Langs deze weg willen we graag de zaken een update geven en duidelijkheid verschaffen. Met God wilden we een open wereld creëren met 3 evenwaardige stammen. Dit lijkt echter tot een fiasco uit te draaien, helaas hebben de andere partijen hier ook een zegje in natuurlijk.

Tromgeroffel....
Het is tot onze oren gekomen dat Real en Lost (en nog andere stammen bleekblub?) een mooie samenwerking willen tegen God een stammetje van net 20miljoen.
Men is really lost geraakt door de komst van de Helden in deze wereld. Had men het dan toch niet zien aankomen?

Succes met jullie 2 (of 3 of 4) vs. 1 situatie. Hopelijk halen jullie er ook plezier uit (of is het enkel wereldwinst wat jullie willen?)

Goddelijke groeten van de Helden,
QQEEZZ, Rise Against, I Thought She Was 18, Johnny English, Guess Who Is back, Gewoon boef man, Bananaman en Dabb
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan