Reactie op onterechte veroordeling - STAB topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.690
pantoffelheld is erg onrespectvol via pm ik heb hem al gerapporteerd spoedig zal hij een global inno ban hebben daar ben ik van overtuigd
 
Reactiescore
278
dit spel is toch dood binnen enkele jaren. Nog even het laatste beetje geld eruit trekken en dan doei
 
Reactiescore
68
Toen ik nog actief was in 2012 werd al gezegd dat het spelletje kapot aan het gaan was, en dat mensen steeds minder gingen spelen. En op zich is dat ook te zien in de grotes van de werelden.

Maar toch staat het spelletje er nog steeds en kan ik nu weer lekker no-lifen :p
 
Reactiescore
3.576
Toen ik nog actief was in 2012 werd al gezegd dat het spelletje kapot aan het gaan was, en dat mensen steeds minder gingen spelen. En op zich is dat ook te zien in de grotes van de werelden.

Maar toch staat het spelletje er nog steeds en kan ik nu weer lekker no-lifen :p

Gezien je handtekening en account op w40 neem ik aan je Sjoerd goed gekend hebt?
 
Reactiescore
68
Gezien je handtekening en account op w40 neem ik aan je Sjoerd goed gekend hebt?

Zou goed kunnen haha, ben niet zo goed met RL namen te onthouden. Weet Harm nog en verder qua namen is alles wel een beetje weg :p
 
Reactiescore
3.576
O ik dacht je speelde op het account Bolletje wol wat eigendom was van Sjoerd maar de stam noemde mss Bolletjes wol (meervoud). Nvm then.
 
Reactiescore
68
O ik dacht je speelde op het account Bolletje wol wat eigendom was van Sjoerd maar de stam noemde mss Bolletjes wol (meervoud). Nvm then.

Ik heb heel lang nog alleen gespeeld op Bolletje, en toen de wereld over was heeft de eigenaar van het account het weer terug genomen en de naam verandert, is daarna op een andere wereld gaan spelen geloof ik. Ben het account niet gestart dat klopt.
 
Reactiescore
3.457
Ah Bolletje mijn buur op w40
Sprak daar gedurende de wereld alleen met gekke Sjoerd?
 
Reactiescore
8
Ja het ging er hard aan toe! Maar jullie - materlotti en anthraxxol - hebben er zelf om gevraagd! Komt van al dat geklets van jullie 'allemaal'. Schizofreen word ik er van! En dan krijg ik van die vreselijke razernijen met scheldtirades in pm als gevolg.

Ik wacht bibberend mijn ban af...

Btw:
Werd je ook gepest door bovenstaande kwelgeesten? Kwam er ook grof taalgebruik in pm aan te pas?

Geen nood. Voor morele ondersteuning kan je bij simeco of zo en co terecht ☺


Dank je wel toppers. Echt waar. Door jullie word ik straks geband.

Schaam jullie! Nieuwtjes pesten!

Kijk maar eens wat er nu in jullie pm zit want ik heb nu helemaal geen reden meer om mij in te houden!

Groeten van de groffe pantoffel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan