Reactie op onterechte veroordeling - STAB topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
986
Beste mannen, vrouwen, spelers, old-gens, new-gens, maagden en mongolen,

Toen ik deze morgen, nadat ik op mijn vrije dag achtereenvolgens De Standaard, De Tijd en The Daily Economist van A tot Z doorbladerd had, besloot ik om mijn geest even wat rust te gunnen en mij even tussen het "normale" volk te begeven. Nadat ik de geestige onzin van het tribalwars.nl Vrij Forum even bekeken had, kwam ik op de een of obscure manier op het wereld 76 subforum terecht.

Het was daar dat ik met verstomming geslagen was. Met grote ontsteltenis las ik dat een of andere proleet (ik ga geen namen noemen, maar het was @Speeder. ) mij onder vuur had genomen met een lap tekst waar zelfs de propagandamachine van een bepaald regime tijdens WO II jaloers op zou geweest zijn. Zonder enige vorm van verwittiging, proces en/of mogelijkheid tot wederwoord of verdediging, kreeg ik het ene verwijt na het andere over mij heen geworpen. Zo werd er gezegd dat ik topics zou verwijderd hebben, mensen hun rechten zou ontnomen hebben en bovendien iedereen zijn troepenaantallen zou bekeken en geanalyseerd hebben tot op het bot. Ik kan jullie echter verzekeren: dit is volledig ONWAAR en bovendien STUK VOOR STUK LEUGENS.

Tot overmaat van ramp kon ik in het desbetreffende toxische topic geen weerwoord bieden want door het dictatoriaal regime dat op dit forum sinds jaar en dag heerst -was het topic reeds gesloten. De mogelijkheid om mij daar te verdedigen en mijn bijzonder hoge reputatie in eer te herstellen was bijgevolg niet aanwezig.
Een geluk bij een ongeluk natuurlijk, aangezien ik nu dit nieuw topic kan opstarten waar mijn blazoen volledig opgepoetst wordt.

Bij deze zou ik dan ook graag @Speeder. willen uitdagen om met bewijslast te komen in plaats van als een kleuter onwaarheden in het wilde weg te staan roepen.. Op deze manier kan de Algemeen Forumganger ZELF beslissen welke kant hij kiest.

Alvast bedankt voor jullie rede,

Met de hoogste hoogachting,

Materlotti
Winnaar en Alleenheerser van overwinnende stam Retro - Classic 23.
 
Reactiescore
770
eenmaal zal ons geduld ten einde zijn en dan zal Spieders brutale leugenmuil gestopt worden
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
mooi topic tw team mag gerust ingame mededeling hierover rond sturen om de aandacht hierop te vestigen
 
Reactiescore
2.064
Het vrije forum bestaat niet voor niks mannen....
Houd dit aub gewoon lekker voor serieuze zaken
 

DeletedUser81766

Guest
Het vrije forum bestaat niet voor niks mannen....
Houd dit aub gewoon lekker voor serieuze zaken

Eens maar tegelijkertijd.., niemand post echt iets serieus. Best logisch want de wereld is pas 2/3 dagen van start. Dus ik gun die VF ers nog wel wat plezier
 
Reactiescore
1.271
Het vrije forum bestaat niet voor niks mannen....
Houd dit aub gewoon lekker voor serieuze zaken
Nee inderdaad. Al dat banter hoort hier niet thuis. Beter gewoon echt belangrijke zaken bespreken zoals het migratie vraagstuk, inkomensongelijkheid in de wereld en wie er als eerste een edelman heeft?
 
Reactiescore
2.064
Kunnen jullie niet gewoon lekker je tijd stoppen in het vrije forum, in plaats van mij nog meer koppijn bezorgen op de zondag ochtend ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan