Reünie ideeën topic!

DeletedUser

Guest
Lekker bezig paultje, goed initiatief, ik kijk wel of ik zin heb om langs te komen :p
Daniel was het toch? ouwe spamkoning ^^ het is beter voor je als je gewoon komt he :p heb niet weken voor niks op je account gespeeld :p time voor pay-back xD
 

DeletedUser

Guest
Nanda Lang niet gesproken! Goed idee, vraag hem maar, dan geef ik hem zijn begindorpje terug ;-)
 

DeletedUser

Guest
Hey Nanda! Hoe is het er mee??
Als je Jeroen spreekt doe hem de groeten van me :p
 

DeletedUser

Guest
Nou hoe ik het voor me zie we kiezen de meest noordelijke persoon en de meest zuidelijke persoon die wilt komen en tussen die 2 gaan we dus in het midden afspreken lijkt mij een handige constructie :)
 

DeletedUser

Guest
Nou hoe ik het voor me zie we kiezen de meest noordelijke persoon en de meest zuidelijke persoon die wilt komen en tussen die 2 gaan we dus in het midden afspreken lijkt mij een handige constructie :)

en als ik dan zeg dat ik in denemarken woon, wordt het dan ergens gehouden in friesland boppe? ^^

Nee alle gekheid op een stokkie, zit er hier nog wat vaart achter etc?
want het lijkt me een beetje dood. Goede wil is er, maar verder niets.....?
 

DeletedUser

Guest
Ja ik wil wel hans maar is er animo? :D anders moeten we maar weer kansloos wat gaan drinken :D
 

DeletedUser

Guest
Wat mij betreft wel. Het is alleen doodstil hier. :p Volgens mij woon ik nog steeds het meest noordelijke. Utrecht / Amsterdam zou voor mij goed uitkomen, of jullie moeten naar Groningen willen komen. ^^

M.
 

DeletedUser34457

Guest
Ik zie Jeroen toevallig vanavond, zal t vragen als ik t niet vergeet :p

Nanda
 

DeletedUser

Guest
Hier gaat het goed; beetje brak van het feest van gisteravond maar goed. Moet toch ff doorwerken. :p
En hoe is die bij jou?
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg Amsterdam meeting in januari gaan we cafetje pakken. Deze maanden zijn zowiezo nogal klote door de feestdagen..
 
Bovenaan