(.RB.), Axis, Order

DeletedUser

Guest
Ik vind dat ik hier 0vd wel even moet verdedigen (al heb ik niks met ze te maken voor de rest).

Ragey, jouw onderbouwing is subjectief. Jij gebruikt feiten (rang 5) maar geeft er met jouw mening een eigen draai aan (rang 5 is slecht).
Ik vind dat je een punt hebt als je zegt dat 0vd op het moment nog te veel leden heeft om goed te kunnen functioneren. Je basseert die mening op jouw ervaring met grote stammen. Je kunt echter niet zeggen dat 0vd dus er slecht aan doet door het enorme aantal leden te verkleinen. Ze hebben in jouw ogen een slechte start gemaakt, maar zoals je (onder andere door het drastisch verminderen van het aantal leden) kunt zien hebben ze geluisterd naar de kritiek.
Luisteren naar kritiek is in mijn ogen erg goed, dus ik vind dat 0vd (of althans de huidige leiding) het goed doet wat de ontwikkeling van hun organisatie betreft. Ze zijn sinds hun vreemde start enkel de goede kant op gegaan en hoewel je misschien de ervaring hebt dat de grote stammen uit de start van een wereld ten onder gaan, misschien doet 0vd het met zijn aparte aanpak beter.

Ook vind ik Gillio absoluut niet de grootste verspreider van onzin...dat is Jahah al ;).


En dit is mijn mening. :)

(wat ik niet vind kunnen is dat je als moderator zegt dat je hem graag van het forum ziet verdwijnen)
 

DeletedUser

Guest
Wie het zegt

Seaniscool Tilde 306 1 306

PS ben de leider van Order wa begin je tegen mij eig?

PS denk dat het hem weinig kan boeien dat jij de leider van Order bent. Ik denk ook dat hij het net als ik erg zielig vindt dat je dat erbij gaat halen.
 
Reactiescore
276
Ik vind dat ik hier 0vd wel even moet verdedigen (al heb ik niks met ze te maken voor de rest).

Ragey, jouw onderbouwing is subjectief. Jij gebruikt feiten (rang 5) maar geeft er met jouw mening een eigen draai aan (rang 5 is slecht)

Toegegeven :)

Ik vind dat je een punt hebt als je zegt dat 0vd op het moment nog te veel leden heeft om goed te kunnen functioneren. Je basseert die mening op jouw ervaring met grote stammen. Je kunt echter niet zeggen dat 0vd dus er slecht aan doet door het enorme aantal leden te verkleinen. Ze hebben in jouw ogen een slechte start gemaakt, maar zoals je (onder andere door het drastisch verminderen van het aantal leden) kunt zien hebben ze geluisterd naar de kritiek.

Ik heb al uitgelegd dat van veel naar weinig gaan (in mijn mening, maar vaak ook gebasseerd op de realiteit) gewoon een slechte stratagie is. Ik zou in ieder geval geen vertrouwen hebben in een stam die eerst een heleboel leden aanneemt en volgens te pas en te onpas leden ontslaat (Ik weet dan niet de manier hoe 0vd precies leden selecteerd voor ontslag, wellicht kan dat nog verklaard worden).

Luisteren naar kritiek is in mijn ogen erg goed, dus ik vind dat 0vd (of althans de huidige leiding) het goed doet wat de ontwikkeling van hun organisatie betreft. Ze zijn sinds hun vreemde start enkel de goede kant op gegaan en hoewel je misschien de ervaring hebt dat de grote stammen uit de start van een wereld ten onder gaan, misschien doet 0vd het met zijn aparte aanpak beter.

Ik betwijfel het ten zeerste, als zij zo makkelijk omspringen met het aannemen/ontslaan van leden (Zie boven).

Ook vind ik Gillio absoluut niet de grootste verspreider van onzin...dat is Jahah al ;)

Kippenei, dacht ik al wist ik niet zeker :)
En ik vind dat Gillio niet eerst praatjes moet verspreiden en ze later pas waarmaken.

(wat ik niet vind kunnen is dat je als moderator zegt dat je hem graag van het forum ziet verdwijnen)

Hij heeft dit zelf kenbaar gemaakt, en hoewel ik het forum inderdaad kan modereren is dat niet mijn taak, ik laat dit dan ook het liefst zo veel mogelijk over aan de 'echte' forummoderators. Ik zou in geen geval spelers van het forum verwijderen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik zet het erbij omdat zon spelers vaak niet kijken tegen wie ze praten :)

En ps wa weet die jongen eigenlijk van order rb en axis?? niks denk ik he??
seanis.. wa weet je eig van Order niks he??
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat Seaniscool genoeg weet over Axis, rebirth en Order..
Weet 't wel zeker eigenlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
sorry solidje, maar ik weet t ook zeker

hij leidde demonz, voordat die fuseerde met fus in wereld 2
daarna is hij een poos doorgegaan als leider van fus, voordat hij zich ging concentreren op wereld 1.

dat was voor de grote inzakking binnen fus.

dus waarsschijnlijk weet hij er wel wat vanaf
 

DeletedUser412

Guest
sorry solidje, maar ik weet t ook zeker

hij leidde demonz, voordat die fuseerde met fus in wereld 2
daarna is hij een poos doorgegaan als leider van fus, voordat hij zich ging concentreren op wereld 1.

dat was voor de grote inzakking binnen fus.

dus waarsschijnlijk weet hij er wel wat vanaf

Leuk dat je dat even ophaald^^

@Solidje, Ik heb mezelf geen oogkleppen voorgedaan. Ik weet genoeg over andere stammen om mee te kunnen praten en ik als ik mijn woordje heb te doen zal ik dat ook zeker over het algemeen correct kunnen doen.

Natuurlijk weet ik niet alles van Order, Axis en (.RB.). Dat is nu ook nog onmogelijk. (Ik zal er ook zeker niet helemaal achterkomen;))

Wat ik wel weet is dat jij me aanvalt op mijn puntenaantal en op het feit dat jij de grote leider van Order bent terwijl ik het had over het feit dat jouw spelling erg slecht is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Seanis?
Wa boeid mij nu wa jij zegt ?
Niks toch wrm beginnen we geen topic over jouw stam??
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al uitgelegd dat van veel naar weinig gaan (in mijn mening, maar vaak ook gebasseerd op de realiteit) gewoon een slechte stratagie is. Ik zou in ieder geval geen vertrouwen hebben in een stam die eerst een heleboel leden aanneemt en volgens te pas en te onpas leden ontslaat (Ik weet dan niet de manier hoe 0vd precies leden selecteerd voor ontslag, wellicht kan dat nog verklaard worden).
+
Ik betwijfel het ten zeerste, als zij zo makkelijk omspringen met het aannemen/ontslaan van leden (Zie boven).
Jij hebt meer ervaring dan ik, dus je hebt vast goede redenen om te twijfelen. Ik vind alleen vervelend dat hij zijn stam en methode continue moet verdedigen. Dit omdat de mening op het forum gewoon duidelijk is, "eens een massastam altijd een massastam", maar continue wordt herhaald.
Hij heeft geluisterd naar deze kritiek en dat vind ik positief. :) De vraag is inderdaad hoe sterk zijn "harde kern" zal zijn, maar dat zal de toekomst uitwijzen.

Kippenei, dacht ik al wist ik niet zeker :)
En ik vind dat Gillio niet eerst praatjes moet verspreiden en ze later pas waarmaken.
Kippenei? :')
Hm, ik vind niet dat hij praatjes verspreid, maar zijn plannen bekend maakt (zoals het inkrimpen). Deze plannen zijn volgens mij deels gebasseerd op de kritiek die hij hier heeft gekregen. Dat hij daar dus naar luistert is dan toch al goed? Dat ze nog (lang) niet allemaal zijn waargemaakt lijkt me logisch, omdat W3 gewoon nog in de beginfase zit. Mja, dat is ook maar hoe je het ziet denk ik.

Hij heeft dit zelf kenbaar gemaakt, en hoewel ik het forum inderdaad kan modereren is dat niet mijn taak, ik laat dit dan ook het liefst zo veel mogelijk over aan de 'echte' forummoderators. Ik zou in geen geval spelers van het forum verwijderen.
Mijn fout, ik dacht dat je forummod was omdat dat onder je naam stond :p (ben hier nog niet zo lang dus ik wist niet dat alle mods dat hebben :) ).



Ohja:
@Gillio,Ik heb [......] jij spelling erg slecht was.
Je bedoelt @Solidje? :p
(en het is trouwens "jouw spelling", maar dat zal wel een typo zijn. ;) Heb ik zelf ook vaak :p )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser412

Guest
Seanis?
Wa boeid mij nu wa jij zegt ?
Niks toch wrm beginnen we geen topic over jouw stam??

Het lijkt je zeker wel wat te 'boeien' aangezien je meteen in de aanval gaat:rolleyes:

PS- Zeg Sean of Seaniscool, dat klinkt wat vollediger...:eek:

Ohja:

Je bedoelt @Solidje? :p
(en het is trouwens "jouw spelling", maar dat zal wel een typo zijn. ;) Heb ik zelf ook vaak :p )

Oeps, ik heb het eventjes gefixed^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik ga helemaal niet in de aanval :p vind gwn jmmr dat je op mij begint te kappen:)
 

DeletedUser

Guest
Ik gok om ze allemaal te testen en zo de besten eruit te filteren..duh?
 

DeletedUser

Guest
Dan neem je in het begin gewoon niet enorm veel leden aan?
Of alleen spelers die zich hebben bewezen op andere werelden?
Hij doet dat wel. Hij zal daar wel zijn redenen voor hebben.
Ik vind het een vrij domme tactiek en het zal alleen maar een nadeel zijn dan een voordeel.
 

DeletedUser

Guest
Dan neem je in het begin gewoon niet enorm veel leden aan?
Of alleen spelers die zich hebben bewezen op andere werelden?

Naja, ik ken wel een paar mensen die dit spel nog niet speelden en nu wel aardig meedraaien. Dus dan mis je toch wat mensen die het spelletje wel snappen en die jij niet wil aannemen. Er zit echt wel redenering achter de Ovd strategie, het is wel waar dat er ook nadelen aan zitten. Basta.
 

DeletedUser

Guest
Naja, ik ken wel een paar mensen die dit spel nog niet speelden en nu wel aardig meedraaien. Dus dan mis je toch wat mensen die het spelletje wel snappen en die jij niet wil aannemen. Er zit echt wel redenering achter de Ovd strategie, het is wel waar dat er ook nadelen aan zitten. Basta.

NU meedraaien kan iedere beginner.
Het gaat erom wat ze kunnen als ze onder hevige aanvallen komen.
Het gaat erom dat ze weten hoe je aanvallen moet timen met nobels.

Daarom recruit ikzelf liever op ervaring dan dat ik iedereen ga uitnodigen.
 

DeletedUser

Guest
Naja, ik ken wel een paar mensen die dit spel nog niet speelden en nu wel aardig meedraaien. Dus dan mis je toch wat mensen die het spelletje wel snappen en die jij niet wil aannemen. Er zit echt wel redenering achter de Ovd strategie, het is wel waar dat er ook nadelen aan zitten. Basta.
Hey buurman ^^

De voorselectie is, wat ik ervan heb mee gekregen, soepel maar er is wel een redelijke groei beleid als ik het goed heb?

Persoonlijk selecteer ik liever mensen op leuk vraag gesprek. Hieruit kan je meestal al redelijk de motivatie krijgen en inschatten of ze zich zullen inzetten of niet. Aannemen en later eruit gooien bij onvoldoende groei is iets waardoor je je stam informatie op straat gooit (reports, troepen info, strategien die je intern bespreekt) en weinig binding tussen stam en speler krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat ik hier 0vd wel even moet verdedigen (al heb ik niks met ze te maken voor de rest).

Ragey, jouw onderbouwing is subjectief. Jij gebruikt feiten (rang 5) maar geeft er met jouw mening een eigen draai aan (rang 5 is slecht).
Ik vind dat je een punt hebt als je zegt dat 0vd op het moment nog te veel leden heeft om goed te kunnen functioneren. Je basseert die mening op jouw ervaring met grote stammen. Je kunt echter niet zeggen dat 0vd dus er slecht aan doet door het enorme aantal leden te verkleinen. Ze hebben in jouw ogen een slechte start gemaakt, maar zoals je (onder andere door het drastisch verminderen van het aantal leden) kunt zien hebben ze geluisterd naar de kritiek.
Luisteren naar kritiek is in mijn ogen erg goed, dus ik vind dat 0vd (of althans de huidige leiding) het goed doet wat de ontwikkeling van hun organisatie betreft. Ze zijn sinds hun vreemde start enkel de goede kant op gegaan en hoewel je misschien de ervaring hebt dat de grote stammen uit de start van een wereld ten onder gaan, misschien doet 0vd het met zijn aparte aanpak beter.

Ook vind ik Gillio absoluut niet de grootste verspreider van onzin...dat is Jahah al ;).


En dit is mijn mening. :)

(wat ik niet vind kunnen is dat je als moderator zegt dat je hem graag van het forum ziet verdwijnen)

Dit zou ik weer even willen bekritiseren.

Ze zeiden toen wij met kritiek kwamen dat ze eerst veel uitnodigde om daarna de beste te kiezen. Persoonlijk vind ik dat je niet zo mag werken en dan kom je ook niet positief te staan. Dan ben je misschien geen massa maar wel een stam waar velen slechte herringen aan heeft.
 

DeletedUser

Guest
Hey buurman ^^

De voorselectie is, wat ik ervan heb mee gekregen, soepel maar er is wel een redelijke groei beleid als ik het goed heb?

Persoonlijk selecteer ik liever mensen op leuk vraag gesprek. Hieruit kan je meestal al redelijk de motivatie krijgen en inschatten of ze zich zullen inzetten of niet. Aannemen en later eruit gooien bij onvoldoende groei is iets waardoor je je stam informatie op straat gooit (reports, troepen info, strategien die je intern bespreekt) en weinig binding tussen stam en speler krijgt.

Dag buurtje. Mwah, daar ben ik het niet helemaal mee eens, in dit vroege stadium is er nog weinig gevoelige informatie die kan uitlekken...
 
Bovenaan